MuscleMeat

Verkocht Verkocht

Bezoekers in dit topic

Dennisb1982

Cool Novice
Lid geworden
12 mei 2020
Berichten
92
Waardering
119
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
20%
Past niet in mijn nieuwe ruimte. Miss kan ik hier nog iemand er een plezier mee doen. (Toch zonde om weg te gooien, niet?)

Gaat om een lat pulley zonder eigen gewichten. Dus je schuift er gewoon je schijven op.

Staalkabel is jaren geleden vervangen door een klimtouw. (Staalkabel niet op voorraad) daarna nooit meer vervangen.) Wil je toch een staalkabel zijn bij de shops voor een paar euro te

Verkocht!!!!
 

Bijlagen

  • 20200615_215451.jpg
    20200615_215451.jpg
    144,1 KB · Weergaven: 217
  • 20200615_215456.jpg
    20200615_215456.jpg
    184 KB · Weergaven: 223
  • 20200615_215447.jpg
    20200615_215447.jpg
    142,6 KB · Weergaven: 217
Laatst bewerkt:
Edit; hij heeft er al eentje.
 
Laatst bewerkt:
Genoeg ruimte tot de muur om olympische schijven eraan te hangen? Dus van 450 mm diameter. Zoja dan heb ik interesse!
 
Ik meet morgen ff en dan laat ik het hier weten.
 
Lijkt mij heel krap, zal eerder voor 30mm schijven zijn.
 
Nog geen tijd gehad om te meten ivm verhuizing. Maar ff op de foto's gekeken en ik hen zelf 30mm schijven. Groter gaat niet passen. Miss met spacers aan de muur. Maar denk dat het verschil in maar teveel is.
 
30 of 50 mm maakt natuurlijk weinig uit. Ik heb 30 mm schijven die 450 mm diameter hebben, handig voor deadlift. De vraag is hoeveel ruimte zit er tussen de loading pins en de muur.
 
Zoals gezegd. Op de foto is te zien dat er weinig ruimte is tussen de muur en de stang. Ik gebruikte altijd kleinere schijven. Ik zit midden in een verhuizing dus de weinig tijd om te meten. Had gehooptnvandaag er te zijn maar is niet gelukt. Maar als ik er ben zal ik dit zeker doen.

Maar als iemand hem sowieso wil halen ongeacht de maat dan graag

1 juli moet het leeg zijn en weinig zin hem mee te verhuizen. ;-)
 
Dan sla ik over! Thanks iig
 
Jammer dat het zover is.
 
Jammer dat het zover is.

Ja zal je altijd zien. Ik vind het echt jammer om hem naar het stort te brengen. Maar als die 1 juli niet weg is moet ik wel helaas......
 
Ik ga het helaas niet redden om hem voor 1 juli op te halen. Ik ben pas de tweede week van juli in de omgeving van Maastricht.
 
Ja. Helaas. Ik kan er niets anders van maken. Ik heb de hele garage in het nieuwe huis vol. Dus hij moet echt voor 1 juli weg. Vandaar ook gratis afhalen.
 
Ja. Helaas. Ik kan er niets anders van maken. Ik heb de hele garage in het nieuwe huis vol. Dus hij moet echt voor 1 juli weg. Vandaar ook gratis afhalen.


op marktplaats dumpen ,vang je er nog wat doekoes voor ook

p.s hoeveel gewicht kan hij aan
 
Ja zal je altijd zien. Ik vind het echt jammer om hem naar het stort te brengen. Maar als die 1 juli niet weg is moet ik wel helaas......

Het is zeker zonde. Woon zelf vlakbij Amsterdam, dus dat gaat hem echt niet worden.

Misschien is marktplaats een idee.
 
Back
Naar boven