AndroidHealthClinic

Aangeboden Verkoop Bodybuilding wedstrijd website + webshop

Bezoekers in dit topic

Muscleprintz

Novice
Lid geworden
27 sep 2018
Berichten
7
Waardering
0
Vorig jaar tijdens de corona crisis kreeg ik het idee om een online bodybuilding wedstrijden website te beginnen.
Ik heb een webdesign bedrijf ingehuurd om dit voor me te bouwen en we waren al aardig op weg met het design (zie ook bijlagen)
Wegens omstandigheden heb ik halverwege besloten om niet verder te gaan met de website.

Daarom wil ik hier de website te koop aanbieden. Het bedrijf die de website beheert heet https://www.baasenbaas.nl
Zij zijn zeer professionele website bouwers en marketing bedrijf. Ze hebben mij uitstekend geholpen en ook het design goed uitgevoerd.
Bij verkoop van de website zul je met hen verder werken aan de website + webshop.

Het idee was dat er fotowedstrijden georganiseerd kunnen worden. Deelnemers kunnen foto's uploaden die jij als admin kunt inzien en vervolgens op de site kunt plaatsen.
Als mensen op een foto klikken kunnen ze ook een video te zien krijgen van de deelnemer. Dit om te voorkomen dat mensen bewerkte foto's gaan opsturen.

Bij aankoop ontvang je:
URL: sculptedking.com
emailbox
Tools voor bewerking website en webshop

Op dit moment is 60% van de website al klaar en betaald.
De overige 40% die nog openstaat is voor jou rekening.
Indien je het design in zijn geheel wilt wijzigen zal baasenbaas hier wel extra voor rekenen.
Als je niet teveel kosten wilt maken adviseer ik om het design ongewijzigd te laten.

Heb je interesse? Stuur me een DM!
 

Bijlagen

  • Contestants Selected.pdf
    9,2 MB · Weergaven: 130
  • Contestants.pdf
    4,1 MB · Weergaven: 92
  • Home – 1.pdf
    10,8 MB · Weergaven: 92
  • Home.pdf
    15,7 MB · Weergaven: 90
  • Past contest winners.pdf
    3,9 MB · Weergaven: 99
  • Contest Registration.pdf
    791 KB · Weergaven: 109
  • Product (affiliate).pdf
    1,9 MB · Weergaven: 79
  • Product.pdf
    2,2 MB · Weergaven: 83
  • Shop.pdf
    1,7 MB · Weergaven: 85
Wel een heel basic design. Met een middagje knutselen met bootstrap zet ik dit ook wel in elkaar. Wat voor CMS zit erachter?
 
Hallo Buffster,

Geen idee, maar ik zal het navragen bij de webdesigner. Mocht je interesse hebben om de website over te nemen kun je me altijd een privé bericht sturen.
 
Nee geen interesse.
 
Back
Naar boven