MuscleMeat

Verkoopt jouw sportschool B&F supplmenten?

Peiling Peiling Verkoopt jouw gym supplementen van het merk Body & Fit Shop

• Ja

Stemmen: 10 13,0%
  • Nee

Stemmen: 67 87,0%

• Totaal stemmers
    77

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ben eigenlijk wel benieuwd of de B&F supps nog populair zijn bij sportscholen zo na de hele rel hier op DBB. Op facebook zijn ze nog steeds wel populair gezien het aantal likes en ik zie nog wel wat mensen met hun shakebekers rond lopen bij aantal sportscholen.

Vraag me af of het nou echt is overgekomen op sportschool eigenaren, de hele rel.

Train jij in een gym met B&F supps? Krijg je dan ook 20% korting op je abonamentskosten? Zijn je shakes altijd 20% goedkoper? Heb je al 20% van je gemiste gains terug kunnen claimen? Kan je je 20% bodyfat percentage als gevolg van extra fructose op jouw gym verhalen?

Brand los! En als ze het er nog verkopen, welke gym is het en waar zit die gekke gym? De DBB knokploeg wilt adresgegevens. Tijd voor incasso! 20% is slechts het begin!

Mijn gym verkoopt geen b&f, maar wordt nog steeds door mensen aangeraden aan andere mensen. En die shakebekers zie ik ook nog steeds. Ik heb al mn b&f bekers weggeflikkert, nu ik voldoende xxl bekers heb:)

Nope, (van waar ik me benen 1x per week trainde)
bodylanguage(Wormerveer) en Biggym (Womerveer)..

Nope, bij ons hier alleen de oude bekende merken waar geen klachten over zijn.

Weg met die B&F shit

• Topic Starter Topic Starter
Meeste sportscholen waar ik kom kan je toch op zijn minst wel een eiwitshake kopen voor na de training. Dat is toch wel van een bepaald merk.

Haha bij ons heeft B&F een hele slechte naam in de gym.
Wordt gewoon afgeraden als mensen erover beginnen.

Lol

Misschien kopen ze het van b&f en plakken ze erna een nieuwe sticker erop ? :O

Krachttraining/Fitness/bodybuilding/vechtsport is groter dan alleen DBB. Je moet ze de kost geven die überhaupt iets mee gekregen hebben van alle commotie..

Btw..Poll titel aangepast.

Volgens mij weet de helft van veel gyms nog eens niet wat dbb is.

Zie best veel mensen met een B&F beker, in 1 jaar maar 1x een XXL beker gezien.

Bij mij verkopen ze geen subs. Staat dan wel weer een snoepautomaat :o

Verder wel veel mensen met B&F shakebeker. Nog nooit iemand anders dan mijzelf met iets van XXL gezien.

Er loopt bij mij in de sportschool 1 andere kerel die ook met een XXL bidon loopt, de rest is allemaal B&F.
The silent approval is real.

Bij ons verkopen ze warsteiner.

de grote baas bij ons (Niels gordijn) is gesponsord door XXL, ze lachen je dus uit als je met Body en Shit spullen rondloopt :P

Terug
Naar boven