XXL Nutrition

Verkoopt jouw sportschool B&F supplmenten?

Peiling Peiling Verkoopt jouw gym supplementen van het merk Body & Fit Shop

• Ja

Stemmen: 10 13,0%
  • Nee

Stemmen: 67 87,0%

• Totaal stemmers
    77

Bezoekers in dit topic

Bij ons verkopen ze niks. wel loop 80% met B&F derest met Bodylab of XXL

Andere gym waar ik soms train schenken ze shake's van XXL dikke prima dus.

Bij mij verkopen ze geen subs. Staat dan wel weer een snoepautomaat :o

Verder wel veel mensen met B&F shakebeker. Nog nooit iemand anders dan mijzelf met iets van XXL gezien.

Er loopt bij mij in de sportschool 1 andere kerel die ook met een XXL bidon loopt, de rest is allemaal B&F.
The silent approval is real.

Zie best veel mensen met een B&F beker, in 1 jaar maar 1x een XXL beker gezien.

Bij ons verkopen ze niks. wel loop 80% met B&F derest met Bodylab of XXL

Andere gym waar ik soms train schenken ze shake's van XXL dikke prima dus.

We hebben nog een hele slag te slaan dus :flexgrin:

Ik kom in meerdere gyms en vind het zelf wel goed om te zien dat de mensen die met onze bekers lopen over het algemeen veel serieuzer trainen en een betere fysiek hebben dan kneusjes met shakers of bidons van de concurrent :D

Als iemand denkt dat de gym waar hij/zij traint interesse heeft in XXL laat me het weten dan neem ik contact op ;)

• Like
Waarderingen: Kixat
Geen BF maar wel een ander merk wat ik niet ken.

Ik loop ook nog rond met de B&F bidons, want ik ben Nederlands en gratis stuff gooi ik niet weg

Ik train in Boedapest en was mijn straps vergeten. Gelukkig hebben ze bij onze gym van die straps liggen die iedereen kan gebruiken. Nou je raadt het niet, lagen er gewoon b&f straps tussen. Die moet iemand wel gedumpt hebben daar. ???

Gym heeft nog steeds B&F subs en ik bestel zelf ook nog steeds bij B&F, alleen geen huismerken.

Ik was de eerste met XXL in mijn gym(oosten van het land), je ziet het nu steeds meer. Verder een groepje die body engineers draagt en af en toe myprotein.
In mijn andere gym (Den Haag) ben ik een van de weinige met XXL, bijna al die lui lopen met B&F bidons/shakers/kleding.

Gym heeft nog steeds B&F subs en ik bestel zelf ook nog steeds bij B&F, alleen geen huismerken.

Waarom?

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

Ik was de eerste met XXL in mijn gym(oosten van het land), je ziet het nu steeds meer. Verder een groepje die body engineers draagt en af en toe myprotein.
In mijn andere gym (Den Haag) ben ik een van de weinige met XXL, bijna al die lui lopen met B&F bidons/shakers/kleding.
b&f kleding??? Wtf??? Dan loop je toch gewoon voor lul.

Waarom?
b&f kleding??? Wtf??? Dan loop je toch gewoon voor lul.
Nothing beats a fit body!:rolleyes:

Maar body fit is ook gewoon de bekendste, zij bijv. fb 150k likes tegenover 42k van XXL.
BF post elke dag wel iets randoms en gooit je dood met korting. Ik zeg niet dat XXl dat moet doen, maar zo mogen er wel iets meer aandacht aangeven aan sociaal media.
Laat bijvoorbeeld een of of andere insta fb sl*t whey cupcakes etc. maken van je eigen whey post wat recepten en andere onzin. Om jezelf wat te promoten om wat randdebiel bij b&f weg te trekken.

Laatst bewerkt:
Lekker boeiend dat er mensen met B&F rondloopt, iedereen loopt ook nog gewoon rond met arnold spullen en drinkt die ''arnold series'' shakes en pillen en wat niet.
Even vergeten dat uit tests is gekomen dat in Iron Mass (van arnold) 50% minder eiwit in zat dan het label aangaf.

Maar nee, mensen blijven nog steeds janken over B&F :roflol:

arnie was geen boardsponsor en heeft ons niet voor de gek gehouden :o

arnie was geen boardsponsor en heeft ons niet voor de gek gehouden :o

Gaat erom dat mensen gaan janken over dat mensen er wel voor kiezen met hun shakebeker of kleding rond te lopen. Als ze per se moeten janken, spam dan B&F zn mailbox vol, maar ga geen andere mensen lastig vallen dat zij nog bij B&F bestellen en/of hun kleding draagt.

• Like
Waarderingen: Jhaan
Het gaat hier over b&f niet over arnie, arnie heeft ons niet opgelicht.

We hebben nog een hele slag te slaan dus :flexgrin:

Ik kom in meerdere gyms en vind het zelf wel goed om te zien dat de mensen die met onze bekers lopen over het algemeen veel serieuzer trainen en een betere fysiek hebben dan kneusjes met shakers of bidons van de concurrent :D

Als iemand denkt dat de gym waar hij/zij traint interesse heeft in XXL laat me het weten dan neem ik contact op ;)

Dit is inderdaad écht zo (niet omdat ik ook met een XXL beker rondloop :p), maar de B&F shakebekers zijn vaak jonge jongens die nog niet echt weten wat ze aan het doen zijn. Dus 5x per week biceps en schouders trainen en whey shakes nemen want shakes = breed worden.

• Like
Waarderingen: XXL Nutrition
Ik neem sowieso geen bidon mee waar een naam op staat. Drink eigenlijk helemaal niet tijdens trainen

ik gebruik ook nog soms een beker van BenF maar dan enkel die hele oude. Die grote +met een draaidop op, vind bijna nergens meer zon een bekers.
Hier in de gym verkopen ze wel supps, maar geen idee welk merk

Nope, komt er bij ons niet in. Enkel First class nutrition en maximize. Traint een gesponsord atleet van First class nutrition bij ons.

Terug
Naar boven