AndroidHealthClinic

Verkoopt jouw sportschool B&F supplmenten?

Peiling Peiling Verkoopt jouw gym supplementen van het merk Body & Fit Shop

• Ja

Stemmen: 10 13,0%
  • Nee

Stemmen: 67 87,0%

• Totaal stemmers
    77

Bezoekers in dit topic

Ik kom in meerdere gyms en vind het zelf wel goed om te zien dat de mensen die met onze bekers lopen over het algemeen veel serieuzer trainen en een betere fysiek hebben dan kneusjes met shakers of bidons van de concurrent :D
Wat ben je toch een blaaskaak. En nee geen fanboy van welk merk dan ook.

Wat ben je toch een blaaskaak. En nee geen fanboy van welk merk dan ook.

idd, beetje raar dat een grote leverancier zo over de consument van een concurrent moet praten.

verder begrijp ik de commotie wel over b&f, en snap ik het zeker dat mensen overstappen naar andere leveranciers. zelf haal ik nog wel me spullen bij b&f, het enige wat ik daar haal is wat vitamines en dat was het.

• Like
Waarderingen: Derksen
idd, beetje raar dat een grote leverancier zo over de consument van een concurrent moet praten.

verder begrijp ik de commotie wel over b&f, en snap ik het zeker dat mensen overstappen naar andere leveranciers. zelf haal ik nog wel me spullen bij b&f, het enige wat ik daar haal is wat vitamines en dat was het.

Eet je daarnaast wel gevarieerd voldoende groente & fruit? Want erg veel (goede) vitamines zullen daar niet inzitten :o

Eet je daarnaast wel gevarieerd voldoende groente & fruit? Want erg veel (goede) vitamines zullen daar niet inzitten :o

Vitamines, mineralen en gunstige chemische stofjes uit voeding zijn niet belangrijk jonguuhhh ...... als je maar aan je macro's komt toch?

net of je in xxl kleding niet voor schut loopt :o

voor supplementen: myprotein
voor kledij: gorilla wear

Bij ons lopen alleen de paupers met spul van B&F.

• Like
Waarderingen: XXL Nutrition
Hoeveel vaste klanten van B&F zitten op het dbb forum? 5%? De overige 95% weet van niks en besteld leuk door. Oftewel er is niks aan de hand bij B&F en ze lachen zich daar dood. Ondertussen druppelt de eigenaar van de Nederlandse supplementen groothandel Prometeus bijna de quote 500 binnen en is voor een groot deel aandeelhouder van B&F. Mooi dat het zo kan! :)

Hoeveel vaste klanten van B&F zitten op het dbb forum? 5%? De overige 95% weet van niks en besteld leuk door. Oftewel er is niks aan de hand bij B&F en ze lachen zich daar dood. Ondertussen druppelt de eigenaar van de Nederlandse supplementen groothandel Prometeus bijna de quote 500 binnen en is voor een groot deel aandeelhouder van B&F. Mooi dat het zo kan! :)

Wat is er zo mooi aan dan?

HAHA wat mooi inderdaad...

XXL staat ook veel stoerder dan baffen..mwink.gif

• Like
Waarderingen: XXL Nutrition
Terug
Naar boven