XXL Nutrition

Verkoper zegt dat dit bumper plates zijn. Maar ik had vroeger deze gele schijven en die leken te hard voor bumpers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.882
Waardering
3.596
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
apollo.jpg


Ik had vroeger de gele. En die waren wel zachter dan de typische rubberen schijven maar om dat nu bumper plates te gaan noemen ,dat lijkt me sterk. Maar goed, ik heb niet echt bumpers nodig en ik vond de gele super. De verkoper noemt ze "onverwoestbare old skool bumper plates".
 
En wat is je vraag?
hhm, wie kent deze schijven en zijn dit bumper plates of gewoon goede gietijzeren schijven met een zachtere rubber dan de meeste rubber coated schijven?
 
Ik ken ze niet, maar lijken mij gewoon rubber coated? Maar waarom bumper? Rebound? Crossfit gooi en smijtwerk?
 
Ik ken ze niet, maar lijken mij gewoon rubber coated? Maar waarom bumper? Rebound? Crossfit gooi en smijtwerk?
Neen, echte bumpers heb ik niet echt nodig. Ik zou enkel power cleans doen en die laat ik niet van zo hoog vallen. En voor de rest doe ik deadlift en dan vallen ze ook maar van kniehoogte. Gewoon leuker als het wat minder lawaai maakt en wat minder hard klappert tegen de grond. De meeste rubbercoated vind ik trouwens gewoon te hard en geen enkel voordeel hebben.
 
Heb je al een rubber vloer dan? (niet van die foam puzzel tegels)
 
Heb je al een rubber vloer dan? (niet van die foam puzzel tegels)
Ik heb reeds 1 m² (4 tegels van 3 cm) en ga er de komende maand nog 3 m² bij kopen.
 
Bekijk bijlage 470051

Ik had vroeger de gele. En die waren wel zachter dan de typische rubberen schijven maar om dat nu bumper plates te gaan noemen ,dat lijkt me sterk. Maar goed, ik heb niet echt bumpers nodig en ik vond de gele super. De verkoper noemt ze "onverwoestbare old skool bumper plates".
Klopt, zijn Apollo’s bumper plates, heb ikzelf ook al mee getraind.
 
Back
Naar boven