AndroidHealthClinic

Verlaagd clen ook je libido ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gathino

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
67
Waardering
0
Bro's,

Heb cat zijn forum gelezen en veel over dit onderwerp op deze site gezocht en zie nergens dat het ook slecht en onderdrukkend is voor je libido...
nou sprak ik iemand in de gym en hij vertelde mij dat het dergelijk wel invloed hebt doordat je meer rode bloedlichaampies aanmaakt ,en ook je bloeddruk omhoog gaat waardoor je minder horny bent ???

Klopt dit? heb het gehaald en wou gaan beginnen..maar heb net een kuur achter de rug en me libido is eindelijk weer een beetje op peil (gelukkig!)

Graag jullie meningen/adviesen.

thx !!!
 
nee, is de grootste onzin, althans ik heb het nooit ervaren. clen onderdrukt je axis niet dus zou je geen problemen kunnen krijgen met je libido
 
ik heb ppl clen gebruikt en ,ik had echt wel minder zin
 
toevallig iemand hier die ooit heeft gehoord van clen in poeiervorm?
 
Ik heb die tabs van GS.
Heb het gebruikt op het begin van me kuur om beetje droger te worden maar wou nu ermee verder gaan maar vraag me echt af hoe of wat?

Ga over 30 op vakantie dus wou nog ff flink diep dieeten en clen erbij nemen
10 dagen clen/10 dagen fatburner / 10 dagen clen

Maar me beslissing ligt aan het feit of het invloed hebt op je libido...
Graag jullie ervaringen hier plaatsen ....thx!
 
Clenbuterol werkt totaal niet zo als de coïtushormonen en dus is een verlies van libido geen verwachtte bijwerking. Wat wel zou kunnen is dat je er vermoeid van wordt als het uitgewerkt is en daarom minder zin zou hebben.

Verder heb ik een beetje het idee dat je een beachboy look wilt hebben om over 30 dagen achter de vrouwen aan te gaan. Daar is op zich niets mis mee :D , maar om daar nou meteen clenbuterol voor te gaan gebruiken !! Hou het gewoon lekker bij een normale vetburner en twee keer per dag cardio.

Clenbuterol is absoluut een gevaarlijk goedje als je het onvoorzichtig gebruikt.
Vanwege de lange halfwaardetijd kun je gemakkelijk ernstige overdoseringen krijgen. Deze resulteren hoogst waarschijnlijk in hart- en vaatbeschadigingen en ergere dingen (je kunt het al wel raden ;) ). Let wel: dit middel is in Nederland niet eens toegestaan als geneesmiddel omdat er veel veiligere middelen zijn.

Ik hoop dat je wat aan deze (helaas wat zware) woorden hebt en dat je een mooie vakantie krijgt !! :D
 
dank je wel voor de waarschuwing maar heb zelf ook al 2 keer clen gebruikt en deed 2 dagen wel en dan niet..ik werdt inderdaad futloos ervan en gebruikte ook winstrol erbij dus d8 dat me verlaging van libido door winny kwam.

als ik het 2 weken op af zou willen gebruiken welke doseringen raad je aan dan? GS he ,dus 0.05 mg per pil
 
Gebruik even de zoekfunctie op het forum. Er staan wel schemaatjes hoe je clen moet gebruiken... Dit soort "beginnersvragen" kunnen ervoor zorgen dat een van de moderators je thread op slot zet !

Succes
 
gathino zei:
dank je wel voor de waarschuwing maar heb zelf ook al 2 keer clen gebruikt en deed 2 dagen wel en dan niet..ik werdt inderdaad futloos ervan en gebruikte ook winstrol erbij dus d8 dat me verlaging van libido door winny kwam.

als ik het 2 weken op af zou willen gebruiken welke doseringen raad je aan dan? GS he ,dus 0.05 mg per pil

ik heb ze ook gehad en ben er vandaag mee klaar. Bouw gewoon per 0,25 tablet op elke dag, de eerste 6 dgn. En zie wat het met je lichaam doet.

Je moet zelf kunnen aanvoelen welke dosering je moet handhaven.
 
allereerst moet je zelf onderzoek doen!!! er zijn hier geen dokters. kijk rond, lees en denk na.
ik heb 't als volgt gedaan:
clen gebruik je om te cutten gedurende ongeveer 6 weken, het beste kun je de dossering zo laag mogelijk houden en alles verder goed op de rails hebben (voeding,cardio). als alles op zijn plek valt, heb je mijn inziens aan 50 mcg genoeg. door de lange halfwaardetijd bouwt het razendsnel op in je lichaam.
gebruik er evt caffeine bij. yohimbe raad ik niemand aan. dat sloopt je echt. je valt er razendsnel vanaf maar krijg er 'pep-wallen' van. intimi van het uitgaanswereldje weten dan wel wat ik bedoel ;). van die rode,donkere wallen. dus dat zou ik niet doen. heb ik enkele keren geprobeerd en put je echt zwaar uit.
heb clen nog nooit gebruikt om te cutten alleen vanwege anti-catabole eigenschappen.
hoop dat je er wat aan hebt, maar zet je geld nooit in op een paard.
gr d
 
ik ga 1o dagen clen doen en bouw op van 0.25 per dag na 1 en hou het bij 1 . na 1o dagen gebruik ik 1o dagen stackers en erna weer 10 dagen clen ....
uiteraard een dieet erbij en train 1 spiergroep en erna 30 min cardio... beetje cutten!

Thanks voor jullie aanmerkingen!
 
gathino zei:
ik ga 1o dagen clen doen en bouw op van 0.25 per dag na 1 en hou het bij 1 . na 1o dagen gebruik ik 1o dagen stackers en erna weer 10 dagen clen ....
uiteraard een dieet erbij en train 1 spiergroep en erna 30 min cardio... beetje cutten!

Thanks voor jullie aanmerkingen!

waarom nou 10 dagen? en 25 mcg is denk ik wel erg weinig, of denkt iemand daar anders over?
 
heb 30 dagen tot ik op vakantie ga...10 dagen clen/10 dagen stackers/10 dagen clen.
0.25 mg is een half pilletje en ga tot 1 hele pil per dag of messchien anderhalf..is normaal...
 
gathino zei:
heb 30 dagen tot ik op vakantie ga...10 dagen clen/10 dagen stackers/10 dagen clen.
0.25 mg is een half pilletje en ga tot 1 hele pil per dag of messchien anderhalf..is normaal...

niet echt verstandig om zo vlak voor de vakantie te gaan doen. clen is troep en vakanties leiden vaak, althans zo was het bij mij, tot het nemen van nog meer troep.vetverbrandende capaciteiten van clen blijven wel ff aanwezig, je zou dus ook 30dagen aan de clen kunnen
 
Kijk op welke dosis je goed gaat. Zoals Dennis999 zegt zou ik 50mcg beginnen
en dan kijken hoe het gaat. Je zei dat je al had gebruikt, dus je moet nou toch wel een idee hebben van welke dosis wat is voor je.
Je merkt het trouwens snel genoeg aan de trilpootjes ;) .
Pas je doses langzaam aan ivm de lange halfwaarde tijd !

En nu hebben we je denk ik wel genoeg geholpen. Volgende keer zelf eerst zoeken op google en met de zoekfunctie op het forum !!

Succes
 
djcapricorn zei:
Kijk op welke dosis je goed gaat. Zoals Dennis999 zegt zou ik 50mcg beginnen
en dan kijken hoe het gaat. Je zei dat je al had gebruikt, dus je moet nou toch wel een idee hebben van welke dosis wat is voor je.
Je merkt het trouwens snel genoeg aan de trilpootjes ;) .
Pas je doses langzaam aan ivm de lange halfwaarde tijd !

En nu hebben we je denk ik wel genoeg geholpen. Volgende keer zelf eerst zoeken op google en met de zoekfunctie op het forum !!

Succes

en zo is het maar net ;), helaas kan je ff geen karma ontvangen van mij, maar weer een goede post!
 
Laatst bewerkt:
gathino zei:
heb 30 dagen tot ik op vakantie ga...10 dagen clen/10 dagen stackers/10 dagen clen.
0.25 mg is een half pilletje en ga tot 1 hele pil per dag of messchien anderhalf..is normaal...

Ik weet niet wat voor pillen jij dan hebt, maar de clen die ik heb is 0.02 mg per tablet.

Als in jouw pillen 0.50 mg zit dan zijn die 25 keer zo sterk als die ik heb!

Ik denk niet dat dit klopt. Je zal wel 0.05 mg per tablet bedoelen.
En dan is 1 tablet per dag wel goed om mee te beginnen, ik zou wel een halfje 's ochtens en een halfje 's middags nemen en niet in 1 keer.

Ik vind persoonlijk die stackers met ephedrine beter werken om cutten, daarmee gaat het gewoon een stuk sneller.

@djcapricorn: ik zou niet weten waarom die fatburners veiliger zouden zijn dan clenbuterol, ik heb zelf eerder het idee dat het andersom is.
 
endymion zei:
@djcapricorn: ik zou niet weten waarom die fatburners veiliger zouden zijn dan clenbuterol, ik heb zelf eerder het idee dat het andersom is.

waarom heb je dat idee? heb je weleens rondgekeken en gezocht wat clen met je hartspier kan doen? hoge dosseringen clen laten die afsterven. en zo kan ik nog wel ff door gaan
 
dennis999 zei:
waarom heb je dat idee? heb je weleens rondgekeken en gezocht wat clen met je hartspier kan doen? hoge dosseringen clen laten die afsterven. en zo kan ik nog wel ff door gaan

Ik zeg ook niet dat clen wel veilig is. Maar met die fatburners zijn toch ook een hoop ongelukken gebeurd.
 
endymion zei:
Ik zeg ook niet dat clen wel veilig is. Maar met die fatburners zijn toch ook een hoop ongelukken gebeurd.

met clen niet dan?
en het aantal ongelukken dat de publiciteit haalt zegt toch niets over de veiligheid, kijk ieder vliegtuig ongeluk van enig formaat haalt het 8uur nieuws, maar kijk je naar procentuele ongelukken dan is vliegen veruit het veiligst.
dat wil toch niet zeggen dat vliegen onveilig is??????

verder moet je maar eens rondkijken en zoeken op het web naar vervormde/vergroeide hartspieren ed.van dieren die clen krijgen.

met fatburners gebeuren ongelukken maar het zijn niet de fatburners die kwaad doen, het zijn de mensen. wie eet er nou ook een tiental efedra houdende stackers p/d? da's toch vragen om problemen.

een amerikaanse quote als afsluiter: guns don't kill people, people kill people
gr d
 
Back
Naar boven