MuscleMeat

Verliefd!!!

Bezoekers in dit topic

Geniet ze ;)

Ik heb ook pas een heel leuke meid ontmoet (in mijn eigen stad nog wel). Klikt al goed dus gaat de goede kant op. Ik vind haar heel leuk en spontaan :cool:
 
:D maak er wat moois van bro'ik ben ook weer velifd tot over me oren en ze zeurt niet :D zeldzaam dus :D
 
allemaal bedankt he :D
een voor de medegelukkigen: congratz! mooie zomer he? :D
volgende week kijken we weer verder.... :D

hmz beetje veel :D
 
DVD zei:
:D maak er wat moois van bro'ik ben ook weer velifd tot over me oren en ze zeurt niet :D zeldzaam dus :D

Nog niet.... :cool:
 
Succes ermee, maar pas op dat je je eetlust niet kwijtraakt!
 
Sinlath zei:
negatief ;) ik bedoel het negatief

beide is niet positief :p

beroerd omdat je het een tyfuswijf vind en van haar moet kokken.

of

beroerd dat het uit is... ook niet echt positief
 
leGionellz zei:
Ik ben vandaag ongeveer 10 keer verliefd geworden

En ik eet nog als de beste

Man wat een lekkere wijven met dat mooie weer, hmmmmmmm

hahah, ja heb ik ook. lol
 
Ja man, dom gezeur over het eten en trainen altijd...laat me met rust!
 
laten we maar niet hebben over kontnken want dan.......................................altijd eerst ff zeiken dat het pijn doet etc!!! :mad:
 
Top voor je man, super is dat he? Alleen zo jammer dat je het euforische gevoel meestal op een gegeven moment terugbetaalt in de ellende die liefdesverdriet heet. Voor mij voorlopig alleen maar inhoudsloze coïtus.

Maar ja, ik trap er toch wel weer in binnenkort...
 
Mr. B.I.G. zei:
laten we maar niet hebben over kontnken want dan.......................................altijd eerst ff zeiken dat het pijn doet etc!!! :mad:
echte liefde is je in de kont laten nken door je partner idd ;)
 
Ow vervelende bijkomstigheid is dat je vaak zo krampachtig probeert niets fout te doen dat je daardoor juist je gaat gedragen als een volslagen moron.
 
Dani zei:
Ow vervelende bijkomstigheid is dat je vaak zo krampachtig probeert niets fout te doen dat je daardoor juist je gaat gedragen als een volslagen moron.

sja...
 
Mr. B.I.G. zei:
laten we maar niet hebben over kontnken want dan.......................................altijd eerst ff zeiken dat het pijn doet etc!!! :mad:


:roflol:
 
update :D

het gaat helemaal de goede kant op. Vanavond erg gezellig gehad. Haar gezegd dat ik echt gek van haar ben en het is wederzijds! haha als jullie mn grijns zouden willen zien moeten jullie eerst een 500" beeldscherm aanschaffen :D
 
Vandaar dat je nog op bent Builder :)
 
ja ik durf mn grijns niet in mn hoogslaper te hijsen, bang dat ie uit bed valt en ik erachteraan lazer....:D
 
builderB zei:
it's better to have loved and lost, than never to have loved at all...

wil het niet gaan vernken natuurlijk :D
en ben haar nog niet wezen ballen, wacht ik denk ik zelfs nog even mee.
het hier plaatsen van een foto zal ze denk ik niet waarderen....
en verliefdheid is een van de beste dingen die ja kan overkomen!
wat een week, knettergoeie stageplek, dik DL record, en nu ook nog haar :D
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed en het zweet loopt van mn kaken!
thanks bro's! :D

Das door die baard bro... ;)
 
Back
Naar boven