MuscleMeat

verliefde vrouwen zijn behulpzamer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

uhm, nee ? maar goed ik ga er niet over opscheppen want dat wordt weer in verband gelegd met mijn leeftijd. en purple; mag ik dan wel terug slaan ? ik heb gehoord dat het lekkerder is om gepijpt te worden zonder tanden:D
 
uhm, nee ? maar goed ik ga er niet over opscheppen want dat wordt weer in verband gelegd met mijn leeftijd. en purple; mag ik dan wel terug slaan ? ik heb gehoord dat het lekkerder is om gepijpt te worden zonder tanden:D

Dan vraag ik me serieus af hoe geweldig, volwassen en lekker jij bent??!
 
iig ik vindt jou maar op een klein meisje lijken.
 
uhm, nee ? maar goed ik ga er niet over opscheppen want dat wordt weer in verband gelegd met mijn leeftijd. en purple; mag ik dan wel terug slaan ? ik heb gehoord dat het lekkerder is om gepijpt te worden zonder tanden:D

:rolleyes: baby try it one time.....
 
Ja jij kan dat wel beter... Lief van je...
 
uhm, nee ? maar goed ik ga er niet over opscheppen want dat wordt weer in verband gelegd met mijn leeftijd. en purple; mag ik dan wel terug slaan ? ik heb gehoord dat het lekkerder is om gepijpt te worden zonder tanden:D

Jeffrey heeft inmiddels alle vrouwen op DBB tegen zich :stupid:
 
baby try it one time.....

edit> ja doe mss toch maar .. sla maar als ppen zonder tanden echt zo lekker is

slet...
 
jullie moeten jeffreyl niet al te serieus nemen.

hij is 1 van DE keyboard warriors van dbb :roflol:
 
klopt, ik zal voortaan wel minder beledigend zijn tegen over jullie als jullie mijn zieke humor en de keiharde waarheid niet aankunnen.
 
Maar goed dat jeffrey al zo volwassen is en alles van het leven al weet. Toch iemand in ons midden met verstand
 
Jeffrey is een ladykiller in progress. Hij is op goeie weg, geef hem nog wat tijd girls ;)
 
tja, grote kans dat ik ooit tijdens het verhoor verhalen mag vertellen wat eigenlijk het stiekeme fantasie is van elke gescheiden vader.
 
Back
Naar boven