MuscleMeat

verliefde vrouwen zijn behulpzamer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Al die chicks op het forum zitten nu wel te zeuren en te klagen, maar over een jaar of vier worden ze allemaal gepaald door "jeffreyl, the brutal coïtusbeast".
 
een van de reden dat ik een hekel heb aan vrouwen:o
 
ik moet nodig weer gaan trainen. ik haat rust weken!
 
De versiermethode van de ondervraagde mannen lijkt me wel dom. Dure dingen kopen = zeggen dat je wanhopig bent. Het lijkt mij ook effectiever om gewenst gedrag achteraf te belonen en niet vooraf. Met andere woorden je geeft zicht op iets waardevol om iemand te versieren en als ze voor je gevallen is geef je (misschien) de beloning. Als je ze beloont voordat ze op je gevallen is, waarom zou ze dan nog iets meer willen doen voor je? Ze krijgt alles toch zo.
 
Idd, bijna een 24 uurs ban dit. ;)

Serieus J, ga hem waarschuwen ofzo. Iedereen zit me opeens af te zeiken, geen idee waarom maar ik word er schijtziek van.
 
when the wind shakes my ****ed up hair,
does it means i'm confused?
does it mean i "think" i"m confused?
should i whisper to the trees and avoid the happy sunlight?
should i take a breath or fill up an empty shadow with myself?
when thoughts become an illusion and an illusion becomes a memory to hold on,
do you think you're dreaming a lot about nothing at all?
or are you...
it's just a feeling you can't handle
..love takes over..thinking gets harder..a dream passes by..? life fades away..?
show me the (karma)love before i get over you or get depressed.
 
uhm, nee ? maar goed ik ga er niet over opscheppen want dat wordt weer in verband gelegd met mijn leeftijd. en purple; mag ik dan wel terug slaan ? ik heb gehoord dat het lekkerder is om gepijpt te worden zonder tanden:D

ach moet je eens naar het bejaardenhuis gaan en informeren of daar iemand zit die dat een keertje wil doen....
 
wat vrouwen zeggen is niet altijd wat ze willen.
 
Nou ik ben toch echt vrouw en wat ik zeg is ook echt wat ik wil en niet anders. En als ik zeg dat ik iets niet wil dan bedoel ik dat toch ook zeker.
 
Nou ik ben toch echt vrouw en wat ik zeg is ook echt wat ik wil en niet anders. En als ik zeg dat ik iets niet wil dan bedoel ik dat toch ook zeker.

Dus je wil zeker ook een lieve man die een drankje voor je koopt in de bar, en je alleen maar complimentjes geeft?

EDIT: Of niet natuurlijk, ieder z'n ding.
 
volgens mij heb ik dat nergens gezegd.

maar dingen die je wilt is altijd afhankelijk van het moment... want wat je nu zou willen betekend niet dat je dat morgen ook wilt.
 
volgens mij heb ik dat nergens gezegd.

maar dingen die je wilt is altijd afhankelijk van het moment... want wat je nu zou willen betekend niet dat je dat morgen ook wilt.

Klopt, maar ervaring leert dat vrouwen in dergelijke onderzoeken altijd zeggen dat ze een lieve man willen die ze complimentjes geven en drankjes aanbied, terwijl je als je dit in de bar doet, je wordt weggewuifd.
 
Klopt, maar ervaring leert dat vrouwen in dergelijke onderzoeken altijd zeggen dat ze een lieve man willen die ze complimentjes geven en drankjes aanbied, terwijl je als je dit in de bar doet, je wordt weggewuifd.

wel de rits van je broek toedoen als je op de versiertoer gaat :D
 
Klopt, maar ervaring leert dat vrouwen in dergelijke onderzoeken altijd zeggen dat ze een lieve man willen die ze complimentjes geven en drankjes aanbied, terwijl je als je dit in de bar doet, je wordt weggewuifd.

Vrouwen willen dat zeker... maar je moet ze er voor laten werken. Dan onderscheid je jezelf van de rest die onmiddelijk iets aanbieden en dus al gevallen zijn voor het meisje voordat ze er nog maar één woord hebben tegen gezegd. Dat is namelijk heel onderdanig en alles behalve mannelijk.

Goede verkopers gaan trouwens op dezelfde manier te werk: geen onderdanigheid, zeker zijn van het product en er een bepaalde positieve vibe rond scheppen die gewild is. Natuurlijk moeten ze wel eerst contact leggen, en dat is eigenlijk het moeilijkst.
 
Wat een vrouw wil verschilt per vrouw, bij mannen is dat neem ik aan hetzelfde (al zijn er wel bepaalde trends:D)
 
Back
Naar boven