AndroidHealthClinic

Verlies alle juicy spiermassa (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

el Kuro

Novice
Lid geworden
5 mei 2015
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Fijne avond DBB leden!

Ik lees al langer de topics op DBB, maar besloot vandaag toch maar een account aan te maken omdat ik met een vraag zit.

Ik zit met de volgende stelling:

Wanneer je juicy spiermassa hebt verlies je alles wanneer je zonder kuur gaat cutten. Klopt dit ja of nee?

Zijn er mensen met ervaring?

Ik vraag dit omdat ik een kuur achter de rug heb en wil cutten tot mijn volgende kuur om zo minder kans te hebben op eventuele bijwerkingen. Alleen ben ik bang al mijn behaalde resultaten te verliezen.


Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! alvast bedankt
 
Nee. Als jij niet full retard gaat cutten niet. Tenzij je ver boven je natty max zit, maar daarr ga ik in jouw geval niet van uit.

Ik raad echter niet aan natty te cutten, je gaat sowieso wel iets verliezen.
 
Fijne avond DBB leden!

Ik lees al langer de topics op DBB, maar besloot vandaag toch maar een account aan te maken omdat ik met een vraag zit.

Ik zit met de volgende stelling:

Wanneer je juicy spiermassa hebt verlies je alles wanneer je zonder kuur gaat cutten. Klopt dit ja of nee?

Zijn er mensen met ervaring?

Ik vraag dit omdat ik een kuur achter de rug heb en wil cutten tot mijn volgende kuur om zo minder kans te hebben op eventuele bijwerkingen. Alleen ben ik bang al mijn behaalde resultaten te verliezen.


Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! alvast bedankt
juicy spiermassa ? een onder retarded woord kon je niet vinden?
 
Kloontje van die guy met ze dbol deca test droge masse kuur.

Iemand zei daar dat hij al zijn "juicy spiermassa" van zijn vorigw kuur kwijt zou raken als op 89 kilo 15 kilo zou cutten.


denk ik


'Invincible is watchingthis topic'

Coincidence?
 
Kloontje van die guy met ze dbol deca test droge masse kuur.

Iemand zei daar dat hij al zijn "juicy spiermassa" van zijn vorigw kuur kwijt zou raken als op 89 kilo 15 kilo zou cutten.


denk ik


'Invincible is watchingthis topic'

Coincidence?

Ga niet de moraalridder uithangen man
 
Nee. Als jij niet full retard gaat cutten niet. Tenzij je ver boven je natty max zit, maar daarr ga ik in jouw geval niet van uit. Ik raad echter niet aan natty te cutten, je gaat sowieso wel iets verliezen.


Mijn plan was om een bulk kuur te pakken, maar hiervoor eerst wat droger te worden.
Dus raad je mij nu aan om eerst een cutkuur te pakken inplaats van een bulkkuur?
 
Mijn plan was om een bulk kuur te pakken, maar hiervoor eerst wat droger te worden.
Dus raad je mij nu aan om eerst een cutkuur te pakken inplaats van een bulkkuur?

Cutkuur naar 8%. En dan volgende bulkkuur vanaf 8% beginnen.
 
Fijne avond DBB leden!

Ik lees al langer de topics op DBB, maar besloot vandaag toch maar een account aan te maken omdat ik met een vraag zit.

Ik zit met de volgende stelling:

Wanneer je juicy spiermassa hebt verlies je alles wanneer je zonder kuur gaat cutten. Klopt dit ja of nee?

Zijn er mensen met ervaring?

Ik vraag dit omdat ik een kuur achter de rug heb en wil cutten tot mijn volgende kuur om zo minder kans te hebben op eventuele bijwerkingen. Alleen ben ik bang al mijn behaalde resultaten te verliezen.


Alle hulp wordt zeer gewaardeerd! alvast bedankt

HEE

zulke vieze taal wil ik hier niet horen.
 
Cutkuur naar 8%. En dan volgende bulkkuur vanaf 8% beginnen.

Ja en dan niet idioot gaan bulken zodat je weer op 15% staat. Vet gainen heb je niets aan als je het vervolgens weer eraf gaat werken.
 
LOL ts ging aan de aas zonder te weten wat een nakuur is ..... OMG..

dude als je aan de AAS gaat weet je toch wel wat een nakuur is?
JUICY SPIERMASSA?? wtf

ikke niet snap
 
kuren om te bulken en dan vervolgens natty cutten of hoe?
 
LOL ts ging aan de aas zonder te weten wat een nakuur is ..... OMG.. dude als je aan de AAS gaat weet je toch wel wat een nakuur is? JUICY SPIERMASSA?? wtf ikke niet snap

Hoe kom je daar nou bij? Ik weet wat een nakuur is en dat heb ik ook gedaan. Ik heb alles behouden van mijn kuur. Ik vraag of ik mijn spiermassa verlies zodra ik natty ga cutten.

kuren om te bulken en dan vervolgens natty cutten of hoe?

Ik ben gestegen in spiermassa en vp. Nu wil ik mijn vp verlagen.
 
Als je gaat bulken _> kuren en als je gaat cutten _> kuren Als je off bent gewoon op onderhoud eten
 
Als je gaat bulken _> kuren en als je gaat cutten _> kuren Als je off bent gewoon op onderhoud eten

Wat als ik toch zou bulken of cutten zonder te kuren, en dit terwijl ik eerder wel gekuurd heb?
 
Back
Naar boven