verlies de moed- te dik... ga ik er met dit schema komen denken jullie ?

Discussie in 'Voeding' gestart door zoeloekes, 12 jun 2006.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. zoeloekes

zoeloekes Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    hallo allemaal!

Ik ben hier serieus gedeprimeerd aan het worden over men gewicht.. ik ben 25 , meet 1m 88 en weeg 90 kg. probleem is dat er van die 90 kg veel te veel vet is , ik schat zo een 17-18 % of zelfs wat hoger.
    Ik ben al een 4 maanden terug begonnen met KT , dit 4 X/week telkens een dik uur waarbij ik 2 spiergroepen per dag onder handen neem ( 4 oef per groep) . Ik zie aan mezelf wat er onder dat vet wel een massa schuilt maar helaas is die massa in men heel leven nog nooit tevoorschijn gekomen.
    Ik wil gewoon afvallen zodat ik me eindelijk eens goed in men vel voel..

Na die 4 maanden KT heb ik gemerkt dat ik eigenlijk nog 5 kg zwaarder ben geworden..

Ik ben pas een week geleden terug begonnen met een voedingsschema , ik hoop dat ik het deze keer volhou want heb al vaak schema's gemaakt maar nooit volgehouden omdat er toch nooit kg's vanaf gingen.

Sinds 2 weken ga ik ook 3 X week een half uurtje joggen , bovenop mijn 4 dagen KT.

Ik ben nogal een zoetekauw en ontbijtte nooit.. nu eet ik dus brinta met melk , verse fruitsla smorgens , in de middag 2 sandwiche met kip en fruitsla , dan nog een paar gezonde tussendoortjes en s avonds wat rijst , patatten met kipfilet/ vis .
    Het grote probleem is s avonds , met name dat ik ih verleden altijd nr een zak chips graaide , ik heb dit nu vervangen door fruitsla , is dit een beter alternatief ?

Hoop dat iemand me tips kan geven qua afvallen.

Ik heb hier al veel rondgeneusd en weet dat ik 2 gr per kg gewicht eiwit moet nemen , KH laag moet houden , zo vaak mogelijk moet eten en veel water drinken.. HELAAS levert dit allemaal niets op.. I'm desperate !!???

2. Zelda

Zelda Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    54
    Geslacht:
    Man
    Als je dat joggen volhoudt komt het echt wel goed. Het is gewoon een kwestie van discipline. Als drie keer in de week een half uurtje niet genoeg is doe je drie keer drie kwartier en als dat niet helpt 4 keer 3 kwartier, enz.

Voeding ziet er goed uit, eventueel nog kleinere porties.

3. MeDieViL

MeDieViL Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    594
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    2m30
    Massa:
    40kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    neem inplaats van fruitsla savonds een handje noten, de goede vetten kan je zeker gebruiken
    beperk savonds de rijst of de aardappelen

4. mass_builder

mass_builder Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    als je af wilt vallen

-cardio voor de vetverbranding
    -KT om een voortdurende hogere verbranding te bewerkstelligen ( en natuurlijk voor spiermassa )
    -een goed voedingschema: fruitsla saavonds en 'patatten' horen daar in ieder geval niet bij. Je hebt gewoon een degelijk voedingsschema nodig. Verdiep je in cutmaterien.

5. zoeloekes

zoeloekes Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ja laten we hopen dat er eens vooruitgang in gaat komen en dat ik wat ga afvallen , want telkens maar zwaarder worden is niet echt motiverend ! :( , Ik probeer een zo goed mogelijk voedingsschema te volgen binnen het mogelijke , ik woon nog thuis en men ma gaat niet telkens voor mij apart koken... als ik aardappelen eet is dit trouwens maar 150 gr. Die fruitsla in de avond , tja ik heb s ' avonds altijd zo een honger .. moet dan eten ... d8 dat fruitsla een goed alternatief was voor "chips , chocolade , koeken,...

Ik ga in ieder geval verder doen met 4 x/ week KT en 3 X cardio en dit alles met een degelijk voedingsschema.. We'll see !;)

6. TheNose

TheNose Huge Freak

Leuk Bevonden:
    9
    Geslacht:
    Man
    Koop hier via het board BFFM e-book! Dit heeft mij enorm veel over voeding geleerd! ;)

7. Sebastien

Sebastien Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    11
    Geslacht:
    Man
    ( 5 kilo bijgekomen ) :rolleyes: je weet toch dat spieren meer wegen dan
    vet ?

( ook niet proberen zo weining mogelijk te eten want dan zie je de kilo's er daddelijk terug bijvliegen je moet spier kweken , vet verliezen

niet spierverliezen ) maar ik denk dat je nu wel wat beter eet lijk je zeg en zeker geen vettige shit binnekappen , best ook proberen zo weining mogelijk frisdranken te drinken

8. jeremia

jeremia Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    ik zou het gewoon bij de fruitsla houden als je wil afvallen en zekers geen noten te eten met zogenaamde goede vetten..

en s´avonds weinig tot helemaal geen koolhydraten eten, alleen wat eiwitten en groenten..

en gewoon volhouden dan komt het wel..;)

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie