Fitness Seller

Verlies kilo's met hulp van Dr. Phil! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Jawel dames en heren :bow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO :roflol:

edit:
Wie kent hem niet: de kale charismatische psycholoog uit de Oprah Winfrey-show? Dr. Phil, die in eerste instantie een paar minuten in de uitzending van Oprah tips gaf, heeft inmiddels een eigen show en meerdere boeken op zijn naam staan. Hij is mateloos populair en hele volksstammen zweren bij zijn methodes. Zijn hulp werd al gevraagd bij veel psychologische problemen, nu kan dat ook op het gebied van afvallen.

De sleutel naar succes van het afvallen is volgens Dr. Phil makkelijker dan je denkt. Je moet het alleen grondig aanpakken en aandurven. Een echt dieet is het niet, het is meer een verandering van je eetpatroon in combinatie met een verandering van je levensinstelling. Een soort groter plan om
gewichtsproblemen aan te pakken.


De basis
# In zijn boek ‘Voel je goed in je lijf’ gaat Dr. Phil ervan uit dat streng diëten of lijnen op lange termijn niet werken. Het verliezen van gewicht en gewichtscontrole heeft te maken met het veranderen van veel dingen in je leven en je gedachtes. Dr. Phil gaat uit van zeven succes-sleutels: Leren je negatieve gedachten op waarheid beoordelen
# Het uit de weg ruimen van emotionele problemen als je daardoor eet
# Een omgeving creëren waarin je niet verleid wordt tot eten
# Controle krijgen over het waarom van eten
# Het kiezen van de juiste gezonde voeding
# Het integreren van bewegen als patroon in je dagelijks leven
# Omring je met mensen die ook willen afvallen en je steunen

Met eten minderen
Matigen is de eerste stap, gewoon iets minder van alles eten en minder vet eten. Als je gelijk heel streng bent voor jezelf en allerlei voedingsmiddelen wegstreept, maak je het jezelf te moeilijk. Juist door het uitsluiten van bepaalde voedingsmiddelen, worden die namelijk aantrekkelijk. In een zwak moment zul je je daar aan te buiten gaan. Door met mate te eten, is het makkelijker vol te houden. Er is bijna geen dieet waarin bewegen geen rol speelt. Ook bij dit afvalplan is het aan te raden te bewegen. Drie keer per week twintig minuten je goed in spannen, is een manier.

Geduld is een gezonde zaak bij afvallen
Je valt minder snel af via deze manier, maar het resultaat zal langer blijven. Als je een halve kilo tot een kilo per week kwijtraakt, doe je het goed. Je moet dus wel even geduld hebben en niet ‘even snel’ willen afvallen.

Tips van Dr. Phil
# Gebruik groene thee bij het lijnen. Onderzoek toont aan dat het een boost geeft bij het verbranden van vet. Het bevat ook veel anti-oxidanten die goed zijn voor je gezondheid.
# Sla geen maaltijden over. Zo hou je je bloedsuiker laag en krijg je niet van die zoet-kicks.
# Slaap genoeg! Door gebrek aan slaap krijgen stresshormonen de overhand. Die zorgen voor het opslaan van vet en verminderen het afvoer van vet.

Toppie Phil! :thumbup:
 
Paupere rotvent vind ik dat. Eerst zijn eigen omhoog likken via Oprah om vervolgens een eigen show af te dwingen waarin hij haar ooit helemaal naar beneden haalde. Ik gun deze vent een hoop, maar niets positiefs.
 
Nog een vetzak die tips geeft over vermageren.
 
Nog een vetzak die tips geeft over vermageren.

Vetzak? volgens mij vergis jij je behoorlijk kerel, hij is zeker een keer zo breed als jou !
Die knakker zit 5dagen per week in de gym, !!!!
:p
 
Hij heeft veel mensen hoop gegeven en geholpen met hun problemen.
Veel van wat hij zegt zit ook wel een kern van waarheid in.

Om hem daarom nou te haten. :D
 
Hij vertelt alles wat ik allang wist
 
Zow zow, maar jij bent dan blijkbaar wel erg wijs..
 
Je hebt een illegale windows you bastard :P
 
"I did my share of lifting weights when I was in college"

zeker megazware burgers bij de Mac?:roflol:
 
Ik vind Dr.Pill vet cool moet ik zeggen!
 
Phil lijkt me wel een aardige kerel, die vaak wel wijze dingen zegt. Dat hij ook bakken met geld verdient, das logisch toch? Vind het wel een goed progamma.
maar wat zei hij dan over oprah?
 
dr.phil.jpg
 
Prima dieeet tips. De doorsnee amerikaan heeft hier misschien wel veel aan.
 
Die Dr. phil is de grootste manipulatieve klootzak die de VS rijk zijn, zijn soort houdt daar hele volksstammen in zijn macht. Die vent heeft dat boek denk ik niet eens zélf geschreven, bovendien mag hij het zelf ook wel eens lezen.

Dit soort mensen is echt eng, maar lang niet zo als Oprah, zij spant echt de kroon.
 
ik mag al die amerikaanse shows niet.

allemaal dat overdreven emotionele gedoe...bah
 
Back
Naar boven