XXL Nutrition

Verlies vocht na kuur

Bezoekers in dit topic

Mickey86

Brutus
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 jun 2003
Berichten
4.324
Waardering
32
Lengte
1m80
Massa
81kg
Hi,

Wanneer ongeveer begin je echt vocht te verliezen na je kuur?
Verlies je dat vocht tijdens de PCT of na?

Gewoon een paar vraagjes ivm cosmetische redenen :D

Grtz
 
Ligt eraan wat je gebruik hoeveel en hoelang
 
tijdens pct meestal wel, vooral met aromasin
 
Zoiezo met Nolva ook. gebruik het nu in mijn TRT,heb geen last van vocht so ever
 
ongeveer rond de PCT periode, laat ons zeggen enkele weken nadat je kuur gestopt is, als de producten goed en wel zijn uitgewerkt!
 
was 10 dagen na laatste inject al mijn vocht kwijt.
 
Ah thanks for the input mannen!
 
Kleine topic hyjack :o

Stel je zit midden in je kuur test en je moet 1 dag even absoluut geen bloat hebben ivm een fotoshoot.

Zijn er truckjes voor om dat voor elkaar te krijgen. Buiten op je voeding letten provirion ed?
 
Kleine topic hyjack :o

Stel je zit midden in je kuur test en je moet 1 dag even absoluut geen bloat hebben ivm een fotoshoot.

Zijn er truckjes voor om dat voor elkaar te krijgen. Buiten op je voeding letten provirion ed?

Veel water drinken zodat je veel naar het toilet moet. Dit bewerkstelligt een grotere afname van vocht en afvalstoffen uit je lichaam.;)
 
Moet ik ook eens beginnen doen, meer water drinken. Nu is het koffie en sloten cola zero
 
Moet ik ook eens beginnen doen, meer water drinken. Nu is het koffie en sloten cola zero

Dus je drinkt geen cola want daar zit suiker in, maar je gaat wel flink aan de neurotoxische shit :D
 
Moet ik ook eens beginnen doen, meer water drinken. Nu is het koffie en sloten cola zero

Als je veel water drinkt dan houd je minder vocht vast omdat je lichaam weet dat het genoeg binnen krijgt. Maar dan moet je wel echt genoeg drinken. Heb ooit eens gelezen dat dit 4l per dag is. Ik weet wel niet hoe snel dit ook gebeurt dat je lichaam weinig vocht gaat vast houden nadat je zoveel drinkt.
 
Dus je drinkt geen cola want daar zit suiker in, maar je gaat wel flink aan de neurotoxische shit :D

Neurotoxisch??? Zijn daar studies van ofzow?

Ja, ik drink sowieso 1l water met Xtend in en dan nog een paar slokken over de dag. Op een goeie dag kom ik dan mss aan 3l water.
Maar zoals ik zei: teveel cola en koffie
Verslaafd aan caffeine :-p

Grtz
 
Neurotoxisch??? Zijn daar studies van ofzow?

Ja, ik drink sowieso 1l water met Xtend in en dan nog een paar slokken over de dag. Op een goeie dag kom ik dan mss aan 3l water.
Maar zoals ik zei: teveel cola en koffie
Verslaafd aan caffeine :-p

Grtz

Dat het neurotixisch is is algemeen bekend. Google maar eens aspartame+neurotoxic

Af en toe een glaasje boeit natuurlijk niet, maar als je elke dag een fles leegdrinkt ben je IMO ongezond bezig.
Je eet ook niet elke dag pizza mag ik hopen :D
 
bij mij is binnen 2 tot 4 weken mijn vocht totaal weg.
 

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3319565
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20886530

Zoals je zegt zijn er studies waaruit blijkt dat het niet gezond is en studies die beweren dat er niks aan de hand is. Tevens is de gezonde zoetstof Stevia in veel landen verboden om aan consumenten te verkopen. (volgens mij was dit in Nederland ook zo)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19961353

Er zijn veel mensen van overtuigd dat de makers van Aspartaam vrij veel invloed hebben uitgeoefend om te zorgen dat ze hier geld aan blijven verdienen.
 
Anderzijds kan je ook weer uitgaan van suiker producenten die veel invloed uitoefenen.

Dat Stevia verboden is in veel landen vind ik best vreemd, vind er niet echt veel negatiefs over.
 
Veel water drinken zodat je veel naar het toilet moet. Dit bewerkstelligt een grotere afname van vocht en afvalstoffen uit je lichaam.;)
Elke dag liters en liters water drinken om zo geen last van vocht te hebben voor eens een enkele dag een photoshoot te hebben lijkt me wat lastig, zijn er middeltjes te krijgen om 1 dag geen vocht te hebben...
 
Elke dag liters en liters water drinken om zo geen last van vocht te hebben voor eens een enkele dag een photoshoot te hebben lijkt me wat lastig, zijn er middeltjes te krijgen om 1 dag geen vocht te hebben...

Plaspillen??
 
Back
Naar boven