XXL Nutrition

Vermageren door drugs en alcohol?

Bezoekers in dit topic

Als je wil gebruiken, gebruik dan GHB.
Het enigste middel wat je kunt gebruiken als je aan bodybuilding doet wel met mate natuurlijk!!
En kan je miss zelfs ook nog helpen met groeien door je vaste slaap.


Goodluck! ;)
 
Mensen denken vaak dat drugs de boosdoener is, maar het juist het overmatig alcoholgebruik wat je kan nemen omdat drugs ontnuchterd, waardoor je volgende dag zo zwaar naar de klote bent.
zeker nog nooit speed gebruikt :p
 
Als je wil gebruiken, gebruik dan GHB.
Het enigste middel wat je kunt gebruiken als je aan bodybuilding doet wel met mate natuurlijk!!
En kan je miss zelfs ook nog helpen met groeien door je vaste slaap.


Goodluck! ;)

Are u serious? WTF!:eek:
 
zeker nog nooit speed gebruikt :p

Haha jawel hoor, in een ander topic zei ik zelfs dat speed de killer was voor BB'ers.

Ik doelde eigenlijk meer op de meest gangbare dingen, zoals coke en pillen ;)

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jul 2011 om 19:02 ----------

Are u serious? WTF!:eek:

GHB geeft gewoon hetzelfde alcohol gevoel, maar meer controleerbaar en het is niet katabool. Je mag er trouwens geen alcohol bij gebruiken.

Zie er maar aan te komen, je wordt er wel bloedje geil van als ik de verhalen mag horen, heb het zelf jammer genoeg nog niet gebruikt :p
 
GHB geeft gewoon hetzelfde alcohol gevoel, maar meer controleerbaar en het is niet katabool. Je mag er trouwens geen alcohol bij gebruiken.

Zie er maar aan te komen, je wordt er wel bloedje geil van als ik de verhalen mag horen, heb het zelf jammer genoeg nog niet gebruikt :p


Heel leuk om mee te feesten:)
Alleen goed oppassen met goed doseren.
 
Als je graag drugs en alcohol wil gebruiken moet je niet gaan bodybuilden, want dan ga je je doelstellingen nooit halen en dan hou je het dus niet vol.

Doei. :wave:

Dat is ook weer extreem... De TS gebruikt wel serieus drugs. 1 avondje zuipen of een weekje feesten kan echt niet zoveel kwaad als je dat terug goed maakt met trainen.

Ik heb vaak periodes van constant trainen en op mijn voeding letten, soms 3 weken lang, bij het uitgaan enkel wiet roken en dan soms even een weekend helemaal naar de kloten , festival of iets dergelijks. Ik zeg niet dat dat ideaal is , maar het is wel zeker overkomelijk. Een leven naast hobby-bodybuilding mag nog altijd.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 23:54 ----------

Als je wil gebruiken, gebruik dan GHB.
Het enigste middel wat je kunt gebruiken als je aan bodybuilding doet wel met mate natuurlijk!!
En kan je miss zelfs ook nog helpen met groeien door je vaste slaap.


Goodluck! ;)

Wat is er mis met weed dan? :o
 
Dat is ook weer extreem... De TS gebruikt wel serieus drugs. 1 avondje zuipen of een weekje feesten kan echt niet zoveel kwaad als je dat terug goed maakt met trainen.

Ik heb vaak periodes van constant trainen en op mijn voeding letten, soms 3 weken lang, bij het uitgaan enkel wiet roken en dan soms even een weekend helemaal naar de kloten , festival of iets dergelijks. Ik zeg niet dat dat ideaal is , maar het is wel zeker overkomelijk. Een leven naast hobby-bodybuilding mag nog altijd.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 23:54 ----------



Wat is er mis met weed dan? :o


Van wiet wordt je lui:) Ik iig wel.
 
Ik niet gelukkig :p.



Ga er binnenkort wel aangeraken :). Maar van oestrogeen nog niet veel gemerkt, vind het nog altijd beter dan alcohol maar GBL zal wss nog een stuk beter zijn dan weed.

Qua effect zijn weed en G volledig anders maar G zal idd wel beter zijn voor je in het kader van bodybuilden.

Btw, houd er rekening mee dat je hier met je echte voor- en achternaam zit te posten over drugs hé. ;)
 
Qua effect zijn weed en G volledig anders maar G zal idd wel beter zijn voor je in het kader van bodybuilden.

Btw, houd er rekening mee dat je hier met je echte voor- en achternaam zit te posten over drugs hé. ;)

/care, ouders weten van de weed, ga wel even die andere post verwijderen idd.

Zou trouwens echt eens mijn naam moeten veranderen :p , mrjah dan moet ik elite membership aanvragen/ Niet dat ik er zo mee inzit, maar ik moet idd iets meer oppassen met wat ik post.
 
Laatst bewerkt:
no shit sherlock, stop met die troep, vooral speedy is killer voor je eetlust
 
Zonde van je geld aan de sportschool.....
Als je echt wilt groeien moet je wel aanpassen maar goed eigen keuze;)
 
Back
Naar boven