Fitness Seller

Vermiste Marokkanen dood gevonden (Verdachte Lau Geeraets)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.605
De twee Marokkaanse mannen uit Venray die sinds 2006 werden vermist, zijn gevonden in een bos in Arcen.

Dat heeft hoofdofficier van justitie Roger Bos woensdag bekendgemaakt op een persconferentie, meldt het ANP. Het bos ligt vlakbij het huis van verdachte Lau G., die vastzit voor de moord op de twee mannen. Maandag begon de politie te graven in het bos.

Lau G. werd vorige maand samen met Geert G. voor de derde keer aangehouden in verband met de verdwijning. Hij had een celgenoot in geuren en kleuren verteld over de moord op de twee Marokkanen, Karim Fourkour (19) en Fouad Bendalla (23). Hij doodde de slachtoffers nadat hij ze had betrapt op het plunderen van een hennepplantage.


http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/05/vermiste_marokkanen_dood_gevon.html

Bendella%20-%20Fourkour.png


Interview Lau

http://www.l1.nl/video/interview-lau-geeraets-lang-28-juli-2008

Dat wordt geen presidentschap voor je Lau

http://www.l1.nl/video/lau-geeraets-tegen-no-surrenderik-heb-niet-gedaan-9-april-2014

Het is wat daar in het Zuiden. Om de haverklap bomaanslagen op huizen van motorclubleiders etc.
 
Goede zaak, risico van het vak als je van zulke lui jat
 
Willen wij meer of minder...................
 
Willen wij meer of minder...................

haha, ik zeg minder. wanneer ze zich kunnen gedragen heb ik er totaal geen problemen mee maargoed daar gaat dit topic niet over.

verder ben ik het eens met hierboven, als je een hok leeg gaat rippen weet je dat je vaak niet van mensen aan het jatten bent die niets bij je doen of je bij de politie aangeven.
 
Ik had niet verwacht dat ze nog gevonden werden. Er werd altijd beweerd dat ze behandeld waren met zoutzuur, of aan de varkens gevoerd waren. Dat laatste was wel grappig geweest, zouden ze dan nog in de hemel komen?
 
Gewoon in zijn eigen tuin, lekker snugger :roflol:

En dan aan je celmaat alles vertellen, deze kan inderdaad fluiten naar het presidentschap :o. Al denk ik dat die hele motorclubs het nu wel heel lastig voor zichzelf maken, met al die aanslagen.
 
Inb4 protest wegens discriminatie omdat 2 mocro's..

Eigen schuld, met je poten van andersmans spullen afblijven.
 
Laat die crimineeltjes elkaar maar lekker opruimen.. Maar de houding van Lau in die filmpjes zegt al genoeg over wat voor een figuur het is en wie weet met welke onderwereldfiguren hij samenwerkt..

https://www.youtube.com/watch?v=mF20h6eqLQ4
 
Willen wij meer of minder...................

Minder celstraf

Ik had niet verwacht dat ze nog gevonden werden. Er werd altijd beweerd dat ze behandeld waren met zoutzuur, of aan de varkens gevoerd waren. Dat laatste was wel grappig geweest, zouden ze dan nog in de hemel komen?

Dat dacht ik eerlijk gezegd oog. ik verwachtte dat ze de lichamen nooit zouden terug vinden. Toentertijd dacht iedereen dat de lichamen door een houtzaag machine tot kleine stukjes waren gemalen en aan de varkens zijn gevoerd. Ik sap niet waarom hij ze gewoon in z'n tuin heeft begraven.

Aan de andere kant: ik vind het wel netjes dat hij het op die manier heeft gedaan. Voor de familie zou het heel oneervol (is nog belangrijker dan het verliezen van een dierbare in die cultuur) zijn om te horen dat je zoon aan de varkens is gevoerd.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Goede zaak, risico van het vak als je van zulke lui jat
Op die leeftijd is de cognitie nog niet zo goed ontwikkeld om de risico's en gevolgen op lange termijn goed in te schatten. Het zijn gewoon kleine visjes met grote dromen. Als het grote jongens waren geweest, dan gingen ze wel met vuurwapens en kogelwerende vesten naar binnen. Daarnaast bestaan er genoeg systemen (spyshop winkels te verkrijgen) die het alarm uit kunnen schakelen.
neemt natuurlijk niet weg dat ze van andermans spullen af moeten blijven.
 
Ik vind het wel zielig! Wrs waren het nette jonge mannen die een foute keuze hebben gemaakt...
Jammer dat hun toekomst is afgenomen door een of andere faggot op een fiets met motor!
 
Jammer dat ze altijd pas terug naar hun eigen land gaan als ze dood zijn.
 
Ah niemand gaat ze missen, waren toch ook criminelen.
 
voor hen 2 nieuwe gangsters :o
 
Tja risico van het vak rippen...
 
Minder, minder, minder! WOOOHOOO
 
Als Lau G. bekent of veroordeeld wordt in de zaak rondom de vermoorde Marokkanen, dan wordt hij geen president van het No Surrender chapter in Venlo. Dit heeft de hoogste baas van de motorclub, Klaas Otto, laten weten.

De politie heeft Lau G. toevalligerwijs op de dag dat hij president zou worden van de afdeling in Venlo opnieuw opgepakt in deze zaak.
Tegen Otto heeft G. in een eerder stadium ontkend iets te maken te hebben met de moord. Otto: ‘Als blijkt dat hij tegen mij gelogen heeft, dan is het einde verhaal.’ Toch heeft hij naar eigen zeggen geen reden om te twijfelen aan de verklaring van G.. ‘We weten nog heel weinig, het kan ook zijn dat er een andere schuldige aangewezen wordt.’

Misdaadjournalist Peter R. de Vries schoof woensdagavond aan bij het programma RTL Late Night. Hier opperde De Vries de mogelijkheid van een infiltrant die informatie bij G. los zou hebben geweekt in een gevangenis in Duitsland. De Vries hierover: ‘Het zou me niet verbazen als Justitie een infiltrant in de gevangenis daar heeft geplaatst.’ Dit komt volgens hem vaker voor: ‘Zo iemand laten ze goed aanpappen met hem, ze laten de infiltrant meestal zelf ook wat opbiechten.’ Of er daadwerkelijk een infiltrant gebruikt is, zal tijdens de rechtszaak blijken.
Doordat het chapter South Side in Venlo nog niet officieel geïnstalleerd is en door het vastzitten van de beoogde president maar niet van de grond komt. Is woensdag het tweede chapter in Limburg opgericht, Shqiponjat in Geleen. Binnenkort krijgen zij de motorhesjes uitgereikt. Aangezien dit nog een aspirant-chapter is, heeft de afdeling nog geen clubhuis in Geleen.
 
Back
Naar boven