XXL Nutrition

Vermoedelijk golfarm (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

humble_dadbod

Novice
Lid geworden
15 mei 2021
Berichten
19
Waardering
7
Lengte
1m94
Massa
107kg
Hey allemaal,

Een goede 3 weken mogelijk 4 heb ik een blessure opgelopen in mijn armen, doch met name de linkerarm. Het gebeurde tijdens een dagje trainen waarbij ik de biceps isoleerde (waarbij iig preachercurls). De uren en dagen daarna had ik onwijs last aan de binnenkant van mijn ellebogen en onderarmen. Overbelast dus, en dingen als een fles dichtdraaien een boodschappentas tillen of whatever gingen al moeizaam. Ik besloot een paar weekjes even helemaal niets te doen in de hoop dat het over zou gaan.

Het is nu minder en ik kan weer een hoop met de armen, al ben ik wel angstig om de armen weer zwaar te belasten. Ik wil niet weer terug bij af zijn, zeg maar. Ik merk dat een hoop andere training hiermee ook gestopt heb en er valt weer een wereld te winnen met opnieuw beginnen denk ik. Ik heb ergens gelezen dat ik er nu goed aan doe om juist die biceps weer te isoleren maar dan veel op herhaling en heel weinig gewicht? Of doe ik er goed aan om andere oefeningen op te pakken en die groep te vermijden? Of doe ik er goed aan nog even wat langer rust te nemen?

Dank voor het meedenken!
 
Ieder advies is welkom in deze. Tips? Linkje? Wil de draad ergens weer langzaam gaan oppakken maar wil niet terug bij af en ik merk bij sommige bewegingen dat ik nog lang niet 100% ben.
 
Back
Naar boven