XXL Nutrition

Vermoedelijke allergische reactie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fonske1984

Novice
Lid geworden
25 apr 2019
Berichten
7
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
105kg
Ik ben sinds vorige week tren en testo aan het injecteren van. Nu ben ik de eerste week met 1ml begonnen om op te bouwen. We zijn nu een week verder en ik voel nog steeds een verharding in mijn bil die rood uitslaat en jeukerig is. Het lijkt met momenten weg te trekken en dan weer terug te komen. Voor de rest ervaar ik geen problemen. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Kan een onderhuidse lek zijn(niet diep genoeg geinjecteerd) of een infectie(niet hygiënisch genoeg te werk gegaan).
Hoe groot is het plekje?
 
Of het ligt gewoon aan het merk of de dosering per ml ;)
 
Het heeft een doorsnee van 4cm. Ik voel dat het hard vanbinnen is en jeukerig. Vind het gewoon raar dat het na een week nog niet weg is. Het merk mag ik niet benoemen van de beheerders hebben ze mij laten weten. Onhygiënisch is niet het probleem denk ik ga er vrij voorzichtig mee om.

20190425_112833.jpg
 
Wat een vrouwelijke vingers.. ;)

Heb je ook koortsachtige klachten?
 
Nee voor de rest geen klachten.
 
Het ziet er wel geïrriteerd uit inderdaad. Als je dezelfde klachten krijgt op een andere plek na een volgende injectie dan zou ik een ander merk proberen.
 
Ik heb gisteren mijn 2de injectie gedaan in de andere bil met een hogere dosering. Tot nu niks verontrustend maar even afwachten wat het geeft.
 
Heb je na het prikken "het wondje" schoongemaakt?
 
Heb je na het prikken "het wondje" schoongemaakt?
Dat boeit niet echt. Gaat met name om het vooraf desinfecteren.

Vreemde uitslag inderdaad. Je hebt geen koorts/hoofdpijn/misselijkheid of iets dergelijks? Zou toch wel oppassen hiermee. Kan zijn dan het een infectie is. Je lichaam is best vernuftig, dus goede kans dat je lichaam het zelf weer opruimt. Ga er vooral niet aan zitten en al helemaal niet met een naald in prikken. Nu gewoon een andere spot kiezen en afwachten wat daar het resultaat is. Weer hetzelfde: ander merk. Het kan goed zijn dat je voor een substantie (bijvoorbeeld ethyl oleate) allergisch bent.
 
Dat boeit niet echt. Gaat met name om het vooraf desinfecteren.

Vreemde uitslag inderdaad. Je hebt geen koorts/hoofdpijn/misselijkheid of iets dergelijks? Zou toch wel oppassen hiermee. Kan zijn dan het een infectie is. Je lichaam is best vernuftig, dus goede kans dat je lichaam het zelf weer opruimt. Ga er vooral niet aan zitten en al helemaal niet met een naald in prikken. Nu gewoon een andere spot kiezen en afwachten wat daar het resultaat is. Weer hetzelfde: ander merk. Het kan goed zijn dat je voor een substantie (bijvoorbeeld ethyl oleate) allergisch bent.
Als jij het met een vieze handdoek of iets dergelijks het schoon veegt boeit het niet?
 
Als jij het met een vieze handdoek of iets dergelijks het schoon veegt boeit het niet?
Jij geeft aan dat je het 'wondje' moet schoonmaken. Dat is nergens voor nodig. Als het al bloedt, dan raakt het heus niet geïnfecteerd.
 
Nee voor de rest echt niet misselijk of geen koorts niks. Enkel een verharding en rode jeukerige plek. Hoe meer ik zit te dabben hoe erger het wordt dus blijf er maar vanaf. Wat mij verontrustend is dat het na 7 dagen nog niet weg is. Ander product is wel klote als je al geld in deze hebt gepompt :-). Ik heb de producten voor het eerst online besteld. Geen aanrader dus.
 
Had het niet schoongemaakt achteraf.
 
Back
Naar boven