AndroidHealthClinic

Vermoeid en Misselijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Insta

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 mei 2014
Berichten
361
Waardering
5
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Hey BBers,

Sinds vorige week donderdag ben ik heel erg vermoeid en moet ik na elke maaltijd bijna overgeven.
Zou dit kunnen komen door supplementen ik gebruik.
Creatine
Beta alanine
Essensial amino acids
en eiwit shakes maar die gebruik ik al 2 jaar
Ook toen ik de beta alanine bestelde zaten alleen maar klonten in moest het met een lepel los maken is hier dan iets mis mee?
Voeding is ook gewoon goed eet 90% clean en doe dat ook al 2 jaar.
 
Heb je niet gewoon iets onder de leden?
 
Ik voel me niet echt ziek ofzo het is gewoon vermoeid en het eten van bijvoorbeeld havermout moet ik echt bijna overgeven
en als ik dan in de sportschool kom ben ik kapot

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:43 ----------

ik ga eerst maar ff paar dagen niks doen en kijken hoe het gaat
 
Niks mis met wat klonten in beta alanine is waarsch klein beetje vocht bijgekomen. Je kan het toch testen door eens 1-2 dagen geen supps te nemen en dan te kijken of je klachten afnemen? Klinkt echter alsof er iets anders speelt ik zou t niet snel op de supplementen gooien.
 
Niks mis met wat klonten in beta alanine is waarsch klein beetje vocht bijgekomen. Je kan het toch testen door eens 1-2 dagen geen supps te nemen en dan te kijken of je klachten afnemen? Klinkt echter alsof er iets anders speelt ik zou t niet snel op de supplementen gooien.

Ja zal idd even geen supps nemen en 1-2 dagen niet trainen en goed slapen
 
Heeft mi niets met supps te maken, lijkt er op dat je even teveel hooi op je vork hebt genomen.

Absoluut geen energie om te trainen? Twee weken helemaal niets doen behalve goed eten, rusten en rek-strek oefeningen.
 
Heeft mi niets met supps te maken, lijkt er op dat je even teveel hooi op je vork hebt genomen. Absoluut geen energie om te trainen? Twee weken helemaal niets doen behalve goed eten, rusten en rek-strek oefeningen.

2 weken wutttt
 
2 weken wutttt

Haha, dat is dus je probleem.

Je wilt té graag en doet waarschijnlijk téveel. Begrijpelijk en herkenbaar ;)

Probeer het voor de gein eens. Kwaad kan het niet en ik denk dat het je alleen maar goed gaat doen. Herstel van micro-trauma's, spiermassa raak je in twee weken niet of nauwelijks kwijt en daarna vol energie nieuwe spiermassa pakken...
 
Haha, dat is dus je probleem. Je wilt té graag en doet waarschijnlijk téveel. Begrijpelijk en herkenbaar ;) Probeer het voor de gein eens. Kwaad kan het niet en ik denk dat het je alleen maar goed gaat doen. Herstel van micro-trauma's, spiermassa raak je in twee weken niet of nauwelijks kwijt en daarna vol energie nieuwe spiermassa pakken...
Ik zou eerst maar eens een week rust nemen 2 weken is wel erg lang heb zelf al meer dan een jaar geen rust week of iets dergelijk genomen
 
Ik zou eerst maar eens een week rust nemen 2 weken is wel erg lang heb zelf al meer dan een jaar geen rust week of iets dergelijk genomen

Inderdaad eerst 1 week, gevolgd door die andere.

Dat jij geen rust hebt hoeven nemen zegt natuurlijk niets over een ander.

Hij heeft klachten die doen denken aan 'iets teveel gedaan de laatste tijd'.

Gepaste rust is dan op zijn plaats naar mijn idee, en imo is dat meer dan een paar dagen...
 
Inderdaad eerst 1 week, gevolgd door die andere. Dat jij geen rust hebt hoeven nemen zegt natuurlijk niets over een ander. Hij heeft klachten die doen denken aan 'iets teveel gedaan de laatste tijd'. Gepaste rust is dan op zijn plaats naar mijn idee, en imo is dat meer dan een paar dagen...
Misschien heeft hij gewoon meer slaap nodig
 
Ok boys ik zal ff rusten en kijken hoe het gaat
 
Misschien heeft hij gewoon meer slaap nodig

Stel dat dit zo is en het probleem hieruit is ontstaan, dan is het toch verstandig om 10-14 dagen geen inspanningen te verrichten met hoge intensiteit om het lichaam optimaal te laten herstellen.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Ok boys ik zal ff rusten en kijken hoe het gaat

Je schrijft dat je al twee jaar 'clean' eet (voor wat dat waard is). Is dat een voedingsplan opgesteld door een voedingsdeskundige of denk je dat dit een goed voedingsplan is?
 
Stel dat dit zo is en het probleem hieruit is ontstaan, dan is het toch verstandig om 10-14 dagen geen inspanningen te verrichten met hoge intensiteit om het lichaam optimaal te laten herstellen. ---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ---------- Je schrijft dat je al twee jaar 'clean' eet (voor wat dat waard is). Is dat een voedingsplan opgesteld door een voedingsdeskundige of denk je dat dit een goed voedingsplan is?

Ik eet eigenlijk alleen havermout, gehakt, kip, rijst, volkoren pasta, pindakaas, eieren en drink melk
 
Geen groenten en fruit?
 
Ik heb ook redelijk vaak braakneigingen omdat ik na mijn eten direct klaar maak om te gaan trainen terwijl je minstens 1 uur moet wachten.
 
Prima lijkt me. Gewoon even rustig aan ...
 
:) thanks jongens
 
Back
Naar boven