Fitness Seller

Vermoeidheid tijdens kuur

Bezoekers in dit topic

W.OUT

Novice
Lid geworden
18 feb 2020
Berichten
5
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Beste mensen,

Na veel gevolgd en gelezen te hebben van jullie, nu toch maar een account aangemaakt om zelf een vraag te stellen.

Sinds 3 weken begonnen met een nieuwe kuur. Normaal als ik on ben zit ik vol energie en is het leven 1 groot feest.
Maar nu is dat niet het geval. Ben de gehele dag moe, futloos tot zelfs het luie aan toe. De trainingen daarintegen gaan wel heeeerlijk!

De kuur ziet er als volgt uit:
Week 1 t/m 16 Test E 500mg per week
Week 1 t/m 16 Boldenone 500mg per week

Zit in twijfel om er Dbol bij te gooien op 40mg per dag om zo iets te boosten.

Een aantal dingen die ik tegen kwam of als advies kreeg:

Bold hoger zetten dan je test kan helpen?
Dbol erbij nemen als boost?
Aromasin erbij te nemen?

Zelf denk ik dat het door de vermoeidheid heen bijten is. Maar het belemmert de rest van de dag wel aardig..

Nu wil ik jullie natuurlijk vragen om jullie adviezen. Alles is uiteraard welkom.

En ohja.. Koffie wordt al op een aardige basis genuttigd

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Post je bloedwaarden eens?
 
Dit vermoed ik ook..

Raden jullie aan om gelijk oestrogeen blokkers te pakken? Of zien jullie liever eerst de bloedwaardes, want dan moet ik die even asap gaan laten prikken
 
Raden jullie aan om gelijk oestrogeen blokkers te pakken? Of zien jullie liever eerst de bloedwaardes, want dan moet ik die even asap gaan laten prikken
Ik zou bloedprikken, straks is het wat anders
 
Zoals iedereen hier boven zegt: hoog oestrogeen. Daarbij is 2 gram gear ook niet niks natuurlijk.

Overigens hoop ik dat je wel aan bloeddonaties doet met die hoeveelheid bold en test.
 
Zoals iedereen hier boven zegt: hoog oestrogeen. Daarbij is 2 gram gear ook niet niks natuurlijk.

Overigens hoop ik dat je wel aan bloeddonaties doet met die hoeveelheid bold en test.

ik doe dit ook niet :roflol:
 
Ben de gehele dag moe, futloos tot zelfs het luie aan toe. De trainingen daarintegen gaan wel heeeerlijk!

De kuur ziet er als volgt uit:
Week 1 t/m 16 Test E 1000mg per week
Week 1 t/m 16 Boldenone 1000mg per week

Zit in twijfel om er Dbol bij te gooien op 40mg per dag om zo iets te boosten.

Een aantal dingen die ik tegen kwam of als advies kreeg:

Bold hoger zetten dan je test kan helpen?
Dbol erbij nemen als boost?
Aromasin erbij te nemen?
Wat dacht je van gewoon de dosis halveren?
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht je van gewoon de dosis halveren?

Dit! Test 500mg en Bold 800mg hoor je vaker, bold hoger doet je goed qua honger hoor ik altijd waardoor je makkelijker je voeding wegwerkt.
 
Dit! Test 500mg en Bold 800mg hoor je vaker, bold hoger doet je goed qua honger hoor ik altijd waardoor je makkelijker je voeding wegwerkt.
Ik doelde meer op het feit dat hij never nooit 2 gram AAS nodig heeft en beter z'n best moet doen met trainen en voeding. Ik ken mensen met dezelfde lengte die 12kg zwaarder zijn op 7% minder vet en nog niet eens de helft van zijn dosis gebruiken.
 
Ik doelde meer op het feit dat hij never nooit 2 gram AAS nodig heeft en beter z'n best moet doen met trainen en voeding. Ik ken mensen met dezelfde lengte die 12kg zwaarder zijn op 7% minder vet en nog niet eens de helft van zijn dosis gebruiken.
Genen spelen natuurlijk ook een grote hierin. Sommigen groeien als ze alleen al denken aan het gebruik van steroids. Heeft geen zin om die vergelijking te maken als er zoveel factoren meespelen.
 
Genen spelen natuurlijk ook een grote hierin. Sommigen groeien als ze alleen al denken aan het gebruik van steroids. Heeft geen zin om die vergelijking te maken als er zoveel factoren meespelen.
Lees de OP vanaf het begin tot eind en schat even het niveau in. Gaan we nu echt de genetics-kaart spelen? :roflol:
 
Lees de OP vanaf het begin tot eind en schat even het niveau in. Gaan we nu echt de genetics-kaart spelen? :roflol:
Los van het feit wat hij te zeggen heeft, slaat jouw argument gewoon nergens op. Omdat X persoon X dosis gebruikt betekent het niet dat dat hetzelfde effect gaat hebben op iedereen.

Ik ken ook mensen die alles eten wat los en vastzit, maar een beetje een dotje doen in de gym zonder het gebruik van gear en zijn groter dan de meeste hier op het forum die wel gear gebruiken.
 
Ik hoop dat TS zo'n iemand is en dat dat zijn 2 gram AAS rechtvaardigt :thumb:
Heb het nooit rechtvaardigt. Ik geef alleen aan dat jouw vergelijking nergens op slaat. Los van zijn situatie.

Ik ben zelf ook geen voorstander van te veel gear gebruiken. Zeker als dit niet nodig is. Dit heb ik toch ook aangegeven in mijn eerdere post?
 
Los van het feit wat hij te zeggen heeft, slaat jouw argument gewoon nergens op. Omdat X persoon X dosis gebruikt betekent het niet dat dat hetzelfde effect gaat hebben op iedereen.

Ik ken ook mensen die alles eten wat los en vastzit, maar een beetje een dotje doen in de gym zonder het gebruik van gear en zijn groter dan de meeste hier op het forum die wel gear gebruiken.
Zijn bijwerkingen laten toch duidelijk zien dat dit gewoon een veel te hoge dosis is voor zijn lichaam? Z'n lichaam protesteert. Prima als je over genen begint, dat is je goed recht, maar zijn genen laten zien dat z'n lichaam de dosis niet leuk vindt.
 
Zijn bijwerkingen laten toch duidelijk zien dat dit gewoon een veel te hoge dosis is voor zijn lichaam? Z'n lichaam protesteert.

Gaat dit puur om mijn argument los van zijn dosis, of wil je echt zijn 2 gram AAS rechtvaardigen?
Ik heb toch aangegeven dat het los is van zijn situatie. Jij geeft aan dat jij mensen kent die veel minder gebruiken en betere stats hebben, terwijl hier meer factoren een rol in spelen dan alleen het gebruik van gear.

Lees ook even mijn eerdere post. Wellicht dat dat voor opheldering zorgt voor jouw misinterpretatie.

Zoals iedereen hier boven zegt: hoog oestrogeen. Daarbij is 2 gram gear ook niet niks natuurlijk.

Overigens hoop ik dat je wel aan bloeddonaties doet met die hoeveelheid bold en test.
 
Back
Naar boven