AndroidHealthClinic

Vermoeidheid tijdens kuur

Bezoekers in dit topic

Ik heb toch aangegeven dat het los is van zijn situatie. Jij geeft aan dat jij mensen kent die veel minder gebruiken en betere stats hebben, terwijl hier meer factoren een rol in spelen dan alleen het gebruik van gear.

Lees ook even mijn eerdere post. Wellicht dat dat voor opheldering zorgt voor jouw misinterpretatie.
Vandaar :p
 
Oh mannen excuses, ik heb even de fout gemaakt met 1000mg. 2gram ga ik niet eens trekken haha.
500 test en 500 bold, totaal van 1000 in de week.

Met typen te snel over heen gelezen. Excuses.

Biomek, je geeft aan dat mijn lichaam aan geeft dat het dus te veel is? Baseer je dat op dat ik zo moe ben in vergelijking met de andere kuren? En zou je nu nog aanraden om het te halveren?

En niet te snel oordelen over hoe iemand zijn training of voeding moet veranderen. Heb langer dan een jaar aangepast moeten trainen door schouders blessures en dan lijken me deze stats nog niet eens zo slecht voor iemand die niet vol aan de bak kon gaan.

Uiteraard bedankt voor je antwoord!
 
Ik gebruik momenteel 600/600 test/tren en ik ben er ook wel een beetje lamlendig van.
Gelukkig niet tijdens het trainen...
 
Oh mannen excuses, ik heb even de fout gemaakt met 1000mg. 2gram ga ik niet eens trekken haha.
500 test en 500 bold, totaal van 1000 in de week.

Met typen te snel over heen gelezen. Excuses.

Biomek, je geeft aan dat mijn lichaam aan geeft dat het dus te veel is? Baseer je dat op dat ik zo moe ben in vergelijking met de andere kuren? En zou je nu nog aanraden om het te halveren?

En niet te snel oordelen over hoe iemand zijn training of voeding moet veranderen. Heb langer dan een jaar aangepast moeten trainen door schouders blessures en dan lijken me deze stats nog niet eens zo slecht voor iemand die niet vol aan de bak kon gaan.

Uiteraard bedankt voor je antwoord!
Mijn antwoord was op basis van 1000 test en 1000 bold. Je geeft aan dat dat verkeerd was dus in dat opzicht moet ik inderdaad mijn uitspraak intrekken.

Hoe is je bloeddruk? Hou je veel vocht vast? Hoe is je libido?
 
Back
Naar boven