MuscleMeat

Vermoeidheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nitrosam

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
95
Waardering
0
Hallo,

Proficiat met dit board! Ik zit met een vraag, ik werk elke dag van 7 uur tot 17 uur en wanneer ik dan in de avond wil trainen zijn mijn spieren heel vermoeid en lukt het moeilijk om die gewichten te heffen. Het werk dat ik doe is constant heffen, gehele dag door. Nu vraag ik mij af of er een manier is zodat ik mijn training nog altijd optimaal kan uitvoeren en toch dit zware werk kan blijven doen. Een kuur of één of ander middel schrikt mij totaal niet af, ben bereid alles te doen want dit kan zo niet verder. Word achter elke training depressiever :(
 
Heb je er weleens aan gedacht om voor je werk te gaan trainen?
 
Neem je wel genoeg te eten en te drinken mee naar je werk?
 
Zoals al gezegd is voeding heel belangrijk om je energieker te voelen, maar als je dan vaker zou trainen en kortere tijden doet ben je per dag maar max 1 uurtje aan het trainen en ken je daar misschien beter beter mee omgaan. en toch altijd goed zorgen voor je rust he.
 
Ik zit nu met dezelfde situatie, van 7:00 tot 17:00 uur zwaar werk verrichten, dus continue dingen tillen.

Ik moet zeggen dat het erg wennen is toen ik begon, maar nu inmiddels ben ik er wat aan gewend. Ik heb verder ook nog 1.45 uur reistijd erbij. Zodra ik thuis ben rust ik meestal eerst uit en eet mijn bordje brinta (met proteinepoeder erdoor) en na een 1.5 uur ga ik beginnen met de training, meestal is het wel na het warm eten. Ik weet niet hoe lang jij dit werk al doet, maar als je pas een paar weken of zo aan de gang bent zul je eerst nog moeten wennen aan de situatie.

En goed eten is wel nodig om nog een goede training op een dag te kunnen doen. Verder slik ik ook de nodige vitamine tabletjes en vitamine c en drink ik ook de nodige shakes, want je verbrand veel energie op het werk.
 
heb ik ook last van als ik uit m n werk kom ben ik altijd helemaal gesloopt wat ik dan doe is ffe wat eten en n half uurtje erna ffe een dutje doen van een uur of 1,5 uurtje want ik kan toch pas vrij trainen om 21.00 uur dus .... maar ben superfit dan en slaap s'nachts gewoon normaal :p

slaapse
 
Wat voor werk doen jullie eigenlijk?
Ik ben deconfiguratiemedewerker.
 
ik ben magazijnmedewerker doe laden lossen inruimen bonnen pakken enz... n beetje vanalles ben nu bezig met m n rijbewijs als ik dat heb ga ik als parttime beveiliger beginnen en dan zie ik wel verder ..........
 
Dat is inderdaad ook een goeie...zoek een andere baan :D
 
Dat is aan de ene kant nog niet zo'n gek idee soulreaver.
Het zal me in mijn reistijd kunnen schelen.
 
Ik doe de hele dag schermwerk (nee niet met een degen :p) en merk dat als ik direct na het werk een schoudertraining (en de dag na de schoudertraining met het werk). Dus daarom heb ik vanaf volgende week mijn schoudertraining in het weekend gezet. Maar ja, als je zwaar lichamelijk werk verricht, worden natuurlijk al je spieren moe. Train in ieder geval de spieren waarin je het meeste last hebt van vermoeidheid/krachtverlies in het weekend. Zelf train ik 4x per week, w.v. 2x in het weekend.
 
Ik zit in de Plantsoenen dienst van een gemeente, Ben altijd errug uitgerust als ik thuis kom :p :rolleyes:
 
Als ik moe ben dan slaap ik altijd ff een beetje bij op mijn werk :D, ik heb een vrouw en 2 kids en ik ga echt naar mijn werk voor mijn rust ;)
 
Originally posted by Nofinger
Ik zit in de Plantsoenen dienst van een gemeente, Ben altijd errug uitgerust als ik thuis kom :p :rolleyes:
Ja, die hebben van die leundingen op de harken, net als een normaal mens op zijn schop heeft, om goed kracht te kunnen zetten. Ik betwijfel of harken met zo'n dwarsdingetje te koop zijn bij de gewone winkel .. Die worden speciaal voor de plantsoenendiensten geleverd! :p
 
Originally posted by wateengedoe2

Ja, die hebben van die leundingen op de harken, net als een normaal mens op zijn schop heeft, om goed kracht te kunnen zetten. Ik betwijfel of harken met zo'n dwarsdingetje te koop zijn bij de gewone winkel .. Die worden speciaal voor de plantsoenendiensten geleverd! :p

Daar praat jij nu wel zo lacherig over maar kan best heel pijnlijk zijn zo'n schoffel waar je op hangt, ben pas naar het ziekenhius geweest om zo'n schoffel uit mijn oksel te laten snijden, was ingegroeid tijdens het leunen :D :p
 
Originally posted by Nofinger


Daar praat jij nu wel zo lacherig over maar kan best heel pijnlijk zijn zo'n schoffel waar je op hangt, ben pas naar het ziekenhius geweest om zo'n schoffel uit mijn oksel te laten snijden, was ingegroeid tijdens het leunen :D :p

Whaha that is some funny shit bro!! :D you lazy bitch!! j/k!!

ptbyjason
 
Back
Naar boven