AndroidHealthClinic

Vermoeidheid?

Bezoekers in dit topic

RonnReeves

Huge Freak
Lid geworden
20 nov 2019
Berichten
7.776
Waardering
6.875
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ik lees in meerdere logjes dat men last heeft van vermoeidheid. Sinds een week of twee heb ik daar ook last van, kan dit te maken hebben met pollen en eventuele allergie ?
Inmiddels ook al een rustweek gehad, maar blijf moe, ik kan bij wijze van spreken nu al wel weer slapen. Ben net 4 uurtjes wakker na 8en een half uur slapen.
 
Ik dacht zelf dat het door m'n verhuizing komt, maar voel me ook aardig moe. Vannacht 10u geslapen, bakkie koffie op, en nog steeds aardig verrot. Algemeen slapjes gevoel.
 
Hier hetzelfde. Heb een pollen allergie, maar lijkt me niet daardoor te komen.

Ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben
 
Ik lees in meerdere logjes dat men last heeft van vermoeidheid. Sinds een week of twee heb ik daar ook last van, kan dit te maken hebben met pollen en eventuele allergie ?
Inmiddels ook al een rustweek gehad, maar blijf moe, ik kan bij wijze van spreken nu al wel weer slapen. Ben net 4 uurtjes wakker na 8en een half uur slapen.
Misschien speelt het wisselen tussen een paar dagen warmer weer en dan weer een paar dagen wat frisser ook mee.
 
Kan inderdaad, het tast je slaap kwaliteit aan. Verstikken je half in je slaap of maken je juist wakker door irritaties, of de stressprikkel ervan als het ware. Histamine reactie kan ook erg vermoeiend zijn, geeft in essentie een energiecrisis in de cellen waaronder neuronen, alsmede de pillen ertegen.

Hoeft niet alleen voor pollen te zijn maar kan ook schimmels, huisstofmijt, en vast door nog allerlei andere zaken in de lucht komen.

Maarja vanuit vermoeidheid alleen is het moeilijk bepalen wat het is.

Pollen zijn al wel langer dan 2 weken bezig kan ik je vertellen. Of je moet toevallig enkel en alleen voor een soort allergisch zijn die net begint. (voor mij is het al sinds feb feest dus mooie overgang vanuit de winterdepressie)
 
Ik lees in meerdere logjes dat men last heeft van vermoeidheid. Sinds een week of twee heb ik daar ook last van, kan dit te maken hebben met pollen en eventuele allergie ?
Inmiddels ook al een rustweek gehad, maar blijf moe, ik kan bij wijze van spreken nu al wel weer slapen. Ben net 4 uurtjes wakker na 8en een half uur slapen.
Hooikoorts is vooral snotteren, zere ogen enzo. Gevoel alsof er een föhn op je ogen staat
 
Inderdaad, zonder de typische hooikoortsklachten (niezen, snotteren, jeukende/tranende ogen en eventueel benauwdheid) is het hoogstwaarschijnlijk geen hooikoorts.
 
De oorlog-in-Oekraine-discussie is inmiddels gesloten door de mods, dus waarschijnlijk knap je nu weer snel op. ;)
Daar baal ik van l[_]l , ik vond dat leuk.
Ik had een leuke band met Spambod ook al zijn we het niet eens. Altijd interessant zoiets van meerdere kanten te kunnen lezen.


En gesloten omdat jij, zo als je ongevraagd kwam melden in een pm, zou gaan klagen over de discriminerende opmerkingen. Ik hou daar niet van, van dat achterbakse pm gedoe, probeer een beetje te discussiëren, tis een forum. Geef het aan als het je niet aanstaat.
En wat discriminatie betreft....ik hoop dat ze jouw deporteren naar Ter Apel met vrouw en kinderen, kun je daar misschien leren om te integreren in Nederland.
Hopelijk knapt jouw realiteitszin daar ook een beetje van op :thumb:
 
En gesloten omdat jij, zo als je ongevraagd kwam melden in een pm, zou gaan klagen over de discriminerende opmerkingen. Ik hou daar niet van, van dat achterbakse pm gedoe, probeer een beetje te discussiëren, tis een forum. Geef het aan als het je niet aanstaat.
Wat is er precies achterbaks aan het sturen van een pm? Ik had mijn ongenoegen daarvoor al geuit in een post (check). Vervolgens heb ik gisterochtend melding gemaakt van racistische uitingen. En gezien de laatste post in het topic (check) was ik niet de enige die dat heeft gedaan. Overigens staat het gewoon in de forumregels dat dit niet kan onder 1.4 (check)
 
En wat discriminatie betreft....ik hoop dat ze jouw deporteren naar Ter Apel met vrouw en kinderen, kun je daar misschien leren om te integreren in Nederland.
Hopelijk knapt jouw realiteitszin daar ook een beetje van op :thumb:
Het lijkt me inderdaad geen pretje om daar te wonen. Ik ken de beelden en de verhalen.
 
Gebruik je veel caffeïne?
 
Inderdaad, zonder de typische hooikoortsklachten (niezen, snotteren, jeukende/tranende ogen en eventueel benauwdheid) is het hoogstwaarschijnlijk geen hooikoorts.
Dat maakt het wel duidelijk maar er zijn ook gradaties aan gevoeligheid en ik denk wel dat het zonder die klachten nog verstorend kan zijn. Bijvoorbeeld heel licht allergisch met net aan een verstopte neus.
 
Ik lees in meerdere logjes dat men last heeft van vermoeidheid. Sinds een week of twee heb ik daar ook last van, kan dit te maken hebben met pollen en eventuele allergie ?
Inmiddels ook al een rustweek gehad, maar blijf moe, ik kan bij wijze van spreken nu al wel weer slapen. Ben net 4 uurtjes wakker na 8en een half uur slapen.
Denk dat je leeftijd gaat opspelen ouwe :hahaha:
 
Wat is er precies achterbaks aan het sturen van een pm? Ik had mijn ongenoegen daarvoor al geuit in een post (check). Vervolgens heb ik gisterochtend melding gemaakt van racistische uitingen. En gezien de laatste post in het topic (check) was ik niet de enige die dat heeft gedaan. Overigens staat het gewoon in de forumregels dat dit niet kan onder 1.4 (check)
Het is uiteindelijk de beslissing van de moderators geweest het topic te sluiten, ik vermoed dat het als moderator ook niet “legaal” is te extreme berichten te laten staan, los van wat ze er zelf over denken
 
Denk dat je leeftijd gaat opspelen ouwe :hahaha:
Ja zou kunnen. Vroeger nooit geen last van, maar nu sinds een paar jaar steeds meer.
Via collega hooikoorts pilletje gekregen en na een uur, veel minder last.
 
Hooikoorts is vooral snotteren, zere ogen enzo. Gevoel alsof er een föhn op je ogen staat
Geen last van de ogen maar wel soort benauwd, te weinig lucht. Ik draag al heel lang lenzen en mijn ogen zijn inmiddels redelijk ongevoelig.
 
Back
Naar boven