AndroidHealthClinic

vermoeidheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

riggard

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
9.246
Waardering
33
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
hallo,

ik heb al een tijdje last van erge vermoeidheid, als ik dan 10 uur slaap dan heb ik de hele dag een gevoel alsof het al 10 uur s'avonds is en ik heb ook nergens puf voor.
ook zweet ik heel erg en heb ik het erg warm, zowel overdag als in mijn slaap, ik werd vannacht wakker en mijn hele laken etc. was gewoon doorweekt van het zweet.

weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

mvgr Richard
 
hmz had dat ook een tijdje.

hoe zit je voeding in elkaar, qua vitamine ?
Ik ben wat meer vetten gaan eten scheelde best wel.
probeer anders eens B12, heeft bij mij wonderen gedaan (je moet alleen niet in de cut zitten :P )
 
misschien schiet mijn voeding wel ietwat tekort qua vitaminen, ik eet ong 100 gram groente en 1 appel per dag.

op het moment bestaat 25% van mijn calorieen uit vet, dus ik denk dat dat wel genoeg is.
 
Ik hoor momenteel meerdere mensen er over, er heerst dus waarschijnlijk weer een of ander gekke kippenziekte... had er zelf vorige week ook last van, gaat nu weer beter :)
 
lol ik heb dat ook gehad, mijn lakens waren gewoon helemaal nat smorgens, nu is dat over, maar voel me soms ook nogal moe ja. misschien ook maar eens aan de b12
 
lol ik heb dat ook gehad, mijn lakens waren gewoon helemaal nat smorgens, nu is dat over, maar voel me soms ook nogal moe ja. misschien ook maar eens aan de b12


monster uitvinding kan ik je vertellen.
 
hm ik zat zo eens te googelen op b12, ik voldoe wel aan een paar symptomen ervan, maar ik las ook dit

Belangrijke bronnen aan vitamine B12 zijn onder andere: eieren, kaas, kwark, melk, vis, vlees en smeerwortelblad.
ik eet 500 gram kwark per dag, 3x vis in de week, ong 5 eieren in de week en eet ongeveer 8x in de week vlees, daarnaast drink ik ook nog eens elke dag 2.5 liter melk, dan lijkt het me sterk dat ik een tekort aan b12 heb, toch?

anders ga ik maandag wel naar de dokter voor een bloedprik ofzo (alhoewel ik een hekel heb aan naalden. :P )
 
hm ik denk niet dat je daar echt vermoeid gaat voelen, ja met je training natuurlijk, maar niet echt daarnaast. (tenzij je fysiek zwaar werk doet misschien)
 
dat plots zweten 's nachts is een typisch kenmerk van oververmoeidheid. efkes kalm aan doen. een week of twee geen krachttraining, maar een beetje lopen, fietsen. wel kalm. zuiver uithouding.
 
nachtzweten, vermoeidheid kan eventueel ziekte van pfeifer zijn <kusziekte ook wel genoemd>
Even een vraagje heb jij laatst nog keel onsteking gehad? zo ja dan heb je waarschijnlijk de ziekte van pfeier.
Maarja meschien indd een virusje maar goed beterschap gewenst in iedergeval.:thumbup:
 
Je kan ook vermoeidheid krijgen als je teveel aan vitamines eet!
 
hallo,

ik heb al een tijdje last van erge vermoeidheid, als ik dan 10 uur slaap dan heb ik de hele dag een gevoel alsof het al 10 uur s'avonds is en ik heb ook nergens puf voor.
ook zweet ik heel erg en heb ik het erg warm, zowel overdag als in mijn slaap, ik werd vannacht wakker en mijn hele laken etc. was gewoon doorweekt van het zweet.

weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

mvgr Richard

LAAT VOOR DE ZEKERHEID EEN HARTTEST DOEN DAARNA KAN JE VERDER ZOEKEN OF HET EEN TEKORT AAN BEPAALDE STOFFEN ZIJN DIE JE LICHAAM NODIG HEEFT. GRT .:cool: MARO GALSTAUN
 
Laatst bewerkt:
hallo,

ik heb al een tijdje last van erge vermoeidheid, als ik dan 10 uur slaap dan heb ik de hele dag een gevoel alsof het al 10 uur s'avonds is en ik heb ook nergens puf voor.
ook zweet ik heel erg en heb ik het erg warm, zowel overdag als in mijn slaap, ik werd vannacht wakker en mijn hele laken etc. was gewoon doorweekt van het zweet.

weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

mvgr Richard

LAAT VOOR DE ZEKERHEID EEN HARTTEST DOEN DAARNA KAN JE VERDER ZOEKEN OF HET EEN TEKORT AAN BEPAALDE STOFFEN ZIJN DIE JE LICHAAM NODIG HEEFT. GRT .:cool: MARO GALSTAUN
 
Back
Naar boven