AndroidHealthClinic

vermoieidheid in de morgen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
ben nu bezig net deca-DIANABOL. aLS EERST WIL IK EVEN MELDEN DAT DE INJECTIE DEZE WEEK GOED GING. iK HEB GEMERKT DAT ALS IK RECHTS INJECTEER, DIT VEEL MINDER GEVOELIG IS.

VERDER VROEG IK ME AF OF ER NOG MEER MENSEN ZIJN DIE LAST HEBBEN GEHAD TIJDENS ZO'N KUUR VAN VERMOEID HEID IN DE MORGEN.
ELKE OCHTEND NA MIJN ONTBIJT VOEL IK ME SUPER MOE EN NIET FIT EN ERG BELABBERD. dIT TREKT GELUKKIG WEG NA ENKELE UREN, MET DE NODIGE RUST, MAAR JE VOELT JE GEWOON SUPER k*t. S'AVOND OP BED LIG IK VEEL TE ZWETEN. HIER KAN IK ME DAN NOG WEL IETS BIJ VOORSTELLEN.

WIE HEEFT ER HIER ERVARING MEE OF WEET HIER IETS VAN AF.
2 VRIENDEN VAN ME DOEN OOK DEZE KUUR ZIJN AL IN WEEK 5 EN HEBBEN OOK LAST VAN HET ZELFDE PROBLEEM, IK ZIT IN WEEK 3!

ALVAST BEDANKT
 
Deed alleen Deca en voelde me juist superfit, al had ik slecht geslapen, wat zeer vaak voorkwam.
 
Bart_wolbers, als je niks zinnigs te melden heb, meld dan ook niks.......
Hier heb die jongen toch helemaal niks aan?
 
Helemaal mee eens Pino en sorry janveeen ik heb er geen ervaring mee, namelijk nog nooit last van gehad.
 
verder gaat het trainen en alles wel goed. binnen 2,5 weken, 5 kilo erbij. Heel weinig vochtretentie te zien. Ik ben tot nu toe erg tevereden. ik hoop dat het zo blijft gaan!

iedereen bedankt voor zijn antwoord, ook al was er wel een (wel eerlijk) onzinnig antwoord bij!
 
Misschien wat extra natuurlijke supps erbij? st janskruid of wat extra zink?

Of gewoon een rode stier achter overslaan....
 
snachts overmatig transpireren schijnt vaker voor te komen tijdens een kuur, ik heb er zelf ook altijd heel veel last van (nat kussen)

van vermoeidheid zou je mijns inziens geen last moeten hebben, met die steroiden in je lichaam zou je jezelf beter fitter en sterker moeten voelen...
 
Ben zelf ook meestal erg moe aan het begin van de ochtend tijdens een kuur. ik merk zelf dat ik veel zweet en onrustig slaap, denk dat het daar door komt. Merk vaak wel als ik een tab dbol nam in mijn kuur ik na een uurtje alweer meer wakker werd als de dbol werd opgenomen.
 
Diver2000 zei:
Ben zelf ook meestal erg moe aan het begin van de ochtend tijdens een kuur. ik merk zelf dat ik veel zweet en onrustig slaap, denk dat het daar door komt. Merk vaak wel als ik een tab dbol nam in mijn kuur ik na een uurtje alweer meer wakker werd als de dbol werd opgenomen.

Ik heb zelf ook veel last van overmatig zweten, overdag maar vooral 's nachts een uurtje of 2-3 lang. In de vroege ochtend, een paar uurtjes voor het opstaan stopt het zweten. Ik gebruik tijdens die kuren dan ook Dianabol en Sustanon. Vooral Dianabol is debet aan.
Onrustig slapen is ook een gevolg van het gebruik van anabolen en komt denk ik weer voort uit de verhoogde bloeddruk. Vooral als ik kort voor het naar bed ga nog wat eitwitten eet (wat ik altijd doe), val ik erg slecht in slaap (kan wel 1-2 uur duren).
Een echte oplossing voor slecht slapen tijdens een kuur heb ik niet, maar op tijd en steeds op hetzelfde tijdstip naar bed gaan helpt. Dus tijdens een kuur ook niet gaan stappen!
 
JuggerNaut zei:
Misschien wat extra natuurlijke supps erbij? st janskruid of wat extra zink?

Of gewoon een rode stier achter overslaan....

Ik bedoel dit niet om te flamen, maar even een kleine correctie......
Geen st janskruid tijdens een kuur gebruiken, heeft helemaal geen zin, omdat de oppeppende werking ervan komt door een verhoging van de testspiegels. En dat heeft tijdens een kuur geen zin als je je eigen testspiegels zwaar onderdrukt.

Als je via supps al genoeg binnenkrijgt aan de aanbevolen hoeveelheid kun je beter ook geen extra zink nemen ivm de relatie tussen overmatig gebruik van zink en het ontstaan van kanker, zeker icm AS.

Rode stier heb je ook niet zoveel aan in een kuur vanwege de hoeveelheid suiker die er in zit, neem dan een paar bakken koffie, dan kom je ook wel aan je caffeine.

Als je beter uitgerust wilt zijn tijdens je kuur, kun je melatonine nemen een uur voordat je naar bed gaat. Hierdoor slaap je dieper waardoor je aan voldoende REM slaap komt. De serotine/melatonine verhouding wil nog wel eens verstoord zijn door te veel AS in je bloed voor en tijdens de nacht.
 
Back
Naar boven