MuscleMeat

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Ik leef enkel en alleen voor het toebrengen van terreur op onschuldige mensen.

:)
 
proxy.php?image=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FGtyK06r.png
 
Berg reclames erbij gekomen ineens?
 
Wilfred Genee's guilty pleasure John de Bever moet weer even gepromoot worden. Is ook genant.
 
Derksen in Lindas zomerweek deze week.
 
gewoon het voorbeeld van de Zwitserse voetbalbond volgen ,maar dan word er natuurlijk weer racisme geroepen door de Marokkanen :dunno:
 
Veel Marokkanen zijn ook tweederangs burgers. En in het Nederlands elftal horen die hansworsten ook niet thuis. Al die zogenaamde talenten halen de top toch nooit.
 
Marokkaanse jongens moeten kiezen voor het land wat ze het meest aanspreekt. Ik snap al die moraalridders niet. Het is jammer dat zulke geweldige voetballers niet voor NL kiezen, maar je moet er niet meer van maken...

'Ze hebben alles te danken aan Nederland, dus zijn ze verplicht voor NL te spelen'. Tering man, weet je wel hoe fout dat klinkt? Je moet helemaal niks. Als ik wil emigreren dan doe ik dat bijvoorbeeld. Met de centen die ik hier heb verdiend. Gaan we daar ook moeilijk over doen?

Ik ben het vaak eens met Johan, maar dit is een belachelijke discussie.
 
Derksen was trouwens voorstander van Kalou en Douglas in Oranje. Twee spelers 'die alles aan Nederland te danken hadden' zouden hun plaats kwijtgeraakt zijn aan die opportunisten. :nanner:
 
Van Hooijdonk spijkerhard: ‘Heb het idee dat hij regelmatig pilletje slikt’
Van Hooijdonk, die toegeeft dat Studio Voetbal wat prikkelender mag, is niet per se jaloers op de sfeer aan tafel bij Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. Van Hooijdonk vindt namelijk dat voetbal de boventoon moet voeren. “Verder stoort het mij dat Derksen en Van der Gijp mensen graag flink belachelijk maken zodra ze het ergens niet mee eens zijn. Iets meer respect zou wel op zijn plaats zijn.”

“Ik heb niets tegen beide heren. René slaat alleen soms zo door, ik heb het idee dat hij regelmatig een pilletje voor de uitzending slikt”, aldus Van Hooijdonk, die zegt dat Derksen precies weet hoe tv wordt gemaakt. “Die is gewend om zijn verhaal te doen, ook al is dat totaal niet gefundeerd, en dit zo scherp mogelijk te formuleren omdat hij door heeft dat dit nu eenmaal scoort op tv. Om vervolgens enkele weken later met verve een tegenovergesteld verhaal te houden. Dat vind ik wel komisch.”
 
Back
Naar boven