Fitness Seller

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Darts goed voorbeeld. Elke fat fuck met een goede swing kan zich sportert noemen.

Tja er verandert niks aan de prestatie als je een darter gewoon darter noemt en geen sporter. Als iedereen het na 3 weekjes gooien zou kunnen waren we allemaal miljonair, lekker bierdrinken en pijltjes gooien.
 
Serieus? De moeilijkheidsgraad om als voetballer de 3e klasse te halen hoger dan Olympisch kampioen worden op de ringen :rolleyes:
Ook voor het sportleven van een turner zal veel meer mentaliteit, fysieke training en discipline nodig zijn om ook daadwerkelijk topturner te blijven. Denk dat dit in schril contrast staat met een voetballer die 3e klasse speelt en dit de komende 5-10 jaar zal willen blijven spelen.

Het is niet voor niks dat Zonderland in Nederland zelfs 3 keer tot sportman van het jaar is verkozen. Wat je van zo'n titel vind kan je in het midden laten, maar het toont wel aan hoe er over de turnsport gedacht wordt. Ik hekel er aan dat vechtsporters deze waardering nooit krijgen.

Dat je het geen sport vindt maar meer een kunstje kan ik inkomen, dat vind ik ook van golf, darts, snooker en op een andere manier van dressuur en auto"sport" maar zegt erg weinig over waarde van de prestatie.

Niemand die over moeilijkheidsgraad spreekt. Rooie haring.

Ik ken Zonderland niet eens. Iemand als Overeem is wereldberoemd. Laten we de twittertest doen.

upload_2018-11-8_17-34-29.png


upload_2018-11-8_17-35-7.png
 
Hoe zou het met de twittertest van spelers uit de 3e klasse gesteld zijn?
Twittertest...haha nee laat maar ik hou er over op.
 
v Gerwen 330k volgers op twitter. v Gerwen meer sportman dan Epke? Zal ook veel meer verdienen, vast ook een maatstaaf.
 
v Gerwen 330k volgers op twitter. v Gerwen meer sportman dan Epke? Zal ook veel meer verdienen, vast ook een maatstaaf.

Jij bent degene die populariteit aanhaalde als waardering. Nu niet huilen dat je waarderingstest te selectief was.
 
Als dat jouw interpretatie is van een sportman van het jaar verkiezing (de prestatie op zich doet er dus niet toe) begrijp ik je reactie en gedachte dat ik nu zit te huilen.

Wim Kieft zou hier een beetje moe van worden, ik ook inmiddels. Je hebt mij overtuigt, turners stellen niks voor in vergelijking met spelers uit de 3e klasse. Ik zou Epke trouwens ook zo op zijn bek peren, en ik bankdruk meer dan hij! Hij is idd waardeloos, ziet er ook uit als een mietje trouwens nu ik die foto zo zie.
 
Als dat jouw interpretatie is van een sportman van het jaar verkiezing (de prestatie op zich doet er dus niet toe) begrijp ik je reactie en gedachte dat ik nu zit te huilen.

Wim Kieft zou hier een beetje moe van worden, ik ook inmiddels. Je hebt mij overtuigt, turners stellen niks voor in vergelijking met spelers uit de 3e klasse. Ik zou Epke trouwens ook zo op zijn bek peren, en ik bankdruk meer dan hij! Hij is idd waardeloos, ziet er ook uit als een mietje trouwens nu ik die foto zo zie.

Zeg je nu lowkey dat dansers waardeloos zijn, gezien ik zei dat ik turners dansers vond?

Best een discrimineel jij hoor...
 
Zeg je nu lowkey dat dansers waardeloos zijn, gezien ik zei dat ik turners dansers vond?

Best een discrimineel jij hoor...

Gast, het zal me aan m'n reet roesten wat jij van turners vindt. Je boodschap is duidelijk over turners, niet huilie gaan doen als ik het misschien wat aandik dat je het niks vindt.

kieft.jpg
 
Gast, het zal me aan m'n reet roesten wat jij van turners vindt. Je boodschap is duidelijk over turners, niet huilie gaan doen als ik het misschien wat aandik dat je het niks vindt.

Bekijk bijlage 436756

Hoezo huilie doen

p1) a=b(turners zijn als dansers)[mijn eerste argument]
p2) a=>c (turners zijn waardeloos)[Jouw laatste argument]
c) b =>c (dansers zijn waardeloos)

Waarom vind je de wereldkampioen Salsa waardeloos dan? Waarom is er geen danser Nederlandse sportman van het jaar?

Dat je er moe van wordt, ik had niet anders verwacht. Basislogica uit, altijd lastig.
 
Laatst bewerkt:
Heb meerdere zussen die op turnen, klassiek ballet en jazzballet zaten. Dat laatste is nogal vrij in tegenstelling tot klassiek. Je kunnen zeggen dat de basis van turnen bij ballet begint, maar wat ik ervan heb gezien zitten tussen turnen en klassiek ballet vrij veel tegengestelde bewegingen en wordt er ook anders lesgegeven. Wat je wel leert bij beide disciplines, en altijd terug zal zien, is de houding van de schouders, rug en de manier van lopen zoals je wil. Overigens zijn ballet en turnen op hoog niveau mijns inziens topsport, net zoals vechtsporten dat zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo huilie doen

p1) a=b(turners zijn als dansers)[mijn eerste argument]
p2) a=>c (turners zijn waardeloos)[Jouw laatste argument]
c) b =>c (dansers zijn waardeloos)

Waarom vind je de wereldkampioen Salsa waardeloos dan? Waarom is er geen danser Nederlandse sportman van het jaar?

Dat je er moe van wordt, ik had niet anders verwacht. Basislogica uit, altijd lastig.

Geen zin om elke zin te quoten en te verklaren waarom en hoe en jij zei dit maar dat kan niet want daar zei jij dat...om jou of het handjevol lezers te proberen te overtuigen over een mening over turnen.

Je hebt me overtuigd, ik ben om. Ik zit als een rat in de val, helemaal klem.

Ik moet het toegeven, turnen is géén sport. De uitverkiezing sportman van het jaar was misplaatst, had net een violist kunnen worden als een turner dat ook wordt.

Mochten de Belgen ooit een topturner afleveren voor Olympisch goud wat gelukkig bijna uitgesloten is, zijn ze daar wel zo verstandig om deze persoon nergens voor te nomineren voor welke prijs dan ook die in één adem met sport genoemd wordt.

Mijn respect voor Epke is tot een dieptepunt gedaald, ik begin hem nu zelfs te haten...
 
Hmm heb ik iets gemist? waarom gaat Wilfred weg?
 
Back
Naar boven