AndroidHealthClinic

Vandaag Inside (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

andere mensen op het programma(vernieuwing) gaat niet werken.
Dat zie je nu bij VTBL, kijkt geen hond naar.

Mensen kijken voor deze 3 en weten wat ze krijgen, het gaat al lang niet meer alleen om voetbal en toch blijven mensen kijken. Dat is een kracht dat vervangers nooit gaan halen.

Andere programma's bewijzen dat vervanging in praatprogramma's niet werkt, zie RTL Late Night, VTBL, Studio Voetbal.
 
Studio Voetbal is m'n favoriete slaapmiddel.
 
Voetbalprogramma's zijn doorgaans oersaai. :zzz:
 
Laat ons hopen dat Derksen een opbeurend mailtje krijgt.

 
Had een mooie dood geweest, aan hetzelfde als je vrouw sterven. En dan had het programma wat vernieuwing gehad. Minder teringslechte muziek.

Als je niet inziet dat zonder Derksen VI geen bestaansrecht heeft dan begrijp je niet veel van dit programma. Derksen ís al 20 jaar VI.
 
 
Gelukkig heeft Derksen nog zijn vrouw waarmee hij trouwde in een opwelling.

 
Als je niet inziet dat zonder Derksen VI geen bestaansrecht heeft dan begrijp je niet veel van dit programma. Derksen ís al 20 jaar VI.

Tijden veranderen. Derksen niet. Zonder Gijp en Genee is het programma er niet. Derksen kan je gewoon invullen door elke oude zeiksnor. Er zijn wel meer mensen met een eloquente mening over voetbal, zolang je maar kan lullen zonder tegenspraak maakt het niks uit. Anders zou Valentijn niet aanschuiven.
 
Laatst bewerkt:
Tijden veranderen. Derksen niet. Zonder Gijp en Genee is het programma er niet. Derksen kan je gewoon invullen door elke oude zeiksnor. Er zijn wel meer mensen met een eloquente mening over voetbal, zolang je maar kan lullen zonder tegenspraak maakt het niks uit. Anders zou Valentijn niet aanschuiven.

Ik hoor wel weer dat jij er geen verstand van hebt.;)
 
Als je niet inziet dat zonder Derksen VI geen bestaansrecht heeft dan begrijp je niet veel van dit programma. Derksen ís al 20 jaar VI.
Als Derksen stopt, stopt het programma. Of ze vinden een of andere figurant, klappen de kijkcijfers en stopt het niet veel later.


 
Anders zou Valentijn niet aanschuiven.
fPQczh7.jpg
 
Ik hoor wel weer dat jij er geen verstand van hebt.;)

Nou ja dat is dan jouw mening. Niet echt op veel gebaseerd buiten een traditie-drogredenering lijkt me.
 
En volgens zeggen van de anderen aan tafel.

Nee, wat gaan ze zeggen?
"Bwah Johan ligt aan diggelen, maar in principe kunnen we best zonder hem. Zijn we van die kutplaatjes en die meningen ongeremd door kennis van zaken af"

Ik denk dat Kieft een volwaardige vervanger voor Johan kan zijn.
 
Nee, wat gaan ze zeggen?
"Bwah Johan ligt aan diggelen, maar in principe kunnen we best zonder hem. Zijn we van die kutplaatjes en die meningen ongeremd door kennis van zaken af"
Het lijkt er enigszins op alsof je je eigen frustraties laat horen. Vooralsnog ga ik af op wat John de Mol zegt en laat zien. En dat is dat Derksen verdomd belangrijk is, hij wilde eerder stoppen en Gijp toen ook. Wilfred krijgt nu eindelijk meer kansen en ze krijgen een dikkere salarisstrook. Maar het programma is eindig, het gaat toch om het trio. Hebben ze altijd geroepen. Indien anders besloten zou worden is dat onderschatting van de NL kijker mijns inziens. We gaan het zien, tel jij af ;)
 
Ik denk dat Kieft een volwaardige vervanger voor Johan kan zijn.
Kieft is erg goed, misschien wel de fijnste aan tafel als die langskomt. Maar die roept geen dingen zoals Johan dat doet. De kracht van het programma is het trio. Veel mensen zijn ook als kijker en lezer "opgegroeid" met Derksen. Hij kan de gekste dingen roepen, de meest kwalijke zaken of infantiele- het maakt geen donder uit. Het is Derksen en hij komt ermee weg. Sterker nog, hij kan mensen verbaal afmaken en maanden later een uitnodiging krijgen om langs te komen of te eten bij diezelfde mensen.
 
Back
Naar boven