AndroidHealthClinic

Vandaag Inside (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is het afschuwelijke ervan precies, dat je er niet om kon lachen?

Kan niet je smaak zijn of je kunt er zelfs aanstoot aan nemen maar humor is niet te gieten in een vorm die naar ieders smaak is, wat mij betreft.

Nee om eerlijk te zijn heb ik wel een beetje gelachen bij de Sylvana-grap destijds en direct dacht ik, dit kan eigenlijk niet hoor.

Maar het afschuwelijke zit hem wat mij betreft in het opzettelijk beledigen van mensen die over bepaalde zaken een heel andere mening hebben. Ik vind het ook kinderachtig dat hij zo slecht tegen weerwoord kan.

Daarom viel het mij destijds ook zo op dat Derksen met het FvD flirtte. Hij was destijds weggegaan bij de VVD omdat ze met PVV regeerden in de vorm van de gedoogconstructie van 2010-2012. Hij vond het regeren met de PVV van Wilders absoluut niet kunnen en ging naar D66. Bij de TK2017 had hij op D66 gestemd. Ondertussen heeft hij een paar keer iets controversieel gezegd op live tv en kwam hij steeds meer in het 'mij wordt de mond gesnoerd'-hoekje van het politieke spectrum. Zo begon het geflirt met Forum, wat heel opvallend is als je de VVD kwalijk neemt dat ze met Wilders samenwerkten. Inmiddels heeft hij Forum ook de rug toegekeerd, als ik het goed heb.
 
Fidan Ekiz was wel erg scherp en goed tegen Genee
 
Van mij mogen ze het programma opheffen. Leek toch al een tijdje over zn hoogtepunt heen te zijn sinds ze bij Sjon onder de vleugels zitten.

Misschien idee om Gijp en Derksen ieder een podcastshow te geven met een nieuwe aangever.
 
Iemand e book van Wesley ik vraag dit voor mijn moeder.
 
Iemand e book van Wesley ik vraag dit voor mijn moeder.
Zeer klein boekje.

giphy.gif
 

Sjon kon er wel om lachen.
 
Van mij mogen ze het programma opheffen. Leek toch al een tijdje over zn hoogtepunt heen te zijn sinds ze bij Sjon onder de vleugels zitten.

Misschien idee om Gijp en Derksen ieder een podcastshow te geven met een nieuwe aangever.

Misschien is er een ondernemer die ze een vorstelijk salaris wil geven en dan het kanaal kan opzetten.
Zelf gaat Derksen zichzelf denk ik niet verkopen op youtube van grond af aan in de hoop zoveel mogelijk klicks te scoren. Heeft hij echt geen trek in, deed het vooral voor die 600.000.
 


Linedancers... 🤣
 
‘Veronica Inside moet doorgaan zonder Genee’

Veel kijkers zijn van mening dat het programma door moet gaan, maar dan zonder presentator Wilfred Genee. Maar liefst 50 procent van de 141.453 mensen die op de poll op deze site reageerden, vindt dat. 27 procent staat daar anders in en hoopt dat Genee, Derksen en Gijp op hun post blijven zitten.
 
Zonde dat het zo is gelopen, toch meer dan 10 jaar het programma met regelmaat gevolgd.

Anderzijds komt aan alles een keer een eind en met zo’n gladde aal als Genee had dit gewoon een keer kunnen gebeuren. Ik denk dat Johan er niet heel rouwig om gaat zijn als hij op tv pensioen gaat en Renee zal vast wel als analist hier en daar zijn ding kunnen doen...hij hoeft iig niet te vrezen dat hij in de bijstand terecht komt.

En die mongool van een Wilfred zal wel weer verder carrière maken in het wereldje, dat is op zijn lijf geschreven. Ik zie hem wel een soort rtl late night achtige show presenteren met allerlei mensen die even eng zijn als hijzelf
 
Zoals ik eerder al aangaf, waarom zouden Derksen en Gijp er nog zin in hebben met de PC Brigade die in hun nek hijgt? Misschien geven ze zich dan over aan die stumperds, maar anderzijds zou ik het wel begrijpen. Wat moet je met al die onzin aan jouw hoofd?

Gijp (59) kennende zou hij geen probleem hebben met een renteniers bestaan, en Derksen (71) deed het, financieel gezien, vast alleen nog maar voor z'n nageslacht.
 
Z'n twee dochters kunnen niet klagen. :)
 
500.000 euro bruto is 240.000 euro netto.

oefff:hahaha: je zal maar in Nederland wonen.

En dan maak je 1 grap over de bevolkingsgroep die met al dat geld dat van je wordt afgepakt luiers en wiet koopt, en dan krijg je dit!
 
Derksen verkoopt ook nog aardig als uitgever van al die populaire boeken van Gijp, Kieft etc.
Hoop wel dat ze doorgaan, nog even 2 keer VI oranje op het EK en WK nu in 2021 en 2022. Wil geen toernooi zonder VI, dat hoort er gewoon bij. Genee mag wel oprotten, hij verdient het een beetje.
Derksen gaat denk ik in principe niet weg, zou een behoorlijke nederlaag zijn voor hem en het vrije woord.
 
Back
Naar boven