MuscleMeat

Vandaag Inside (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Om voortaan bij elke spontane grap nadenken of ie wel kan. Zijn het geen types voor. Klappen ze dicht.
 
Laatst bewerkt:
Die gaan gewoon weer grappen maken, zijn ze veel te eigenwijs en koppig voor. Denk alleen dat ze geen goede voorzetten meer krijgen van de presentator als het om huidskleur gaat.
Maar de rest komt allemaal gewoon weer aan bod.
 
Weet je wat Derksen eigenlijk had moet zeggen tijdens de rel?

't is satire

is satire

:dunno:
 
Nee om eerlijk te zijn heb ik wel een beetje gelachen bij de Sylvana-grap destijds en direct dacht ik, dit kan eigenlijk niet hoor.

Maar het afschuwelijke zit hem wat mij betreft in het opzettelijk beledigen van mensen die over bepaalde zaken een heel andere mening hebben. Ik vind het ook kinderachtig dat hij zo slecht tegen weerwoord kan.
Wel enigszins laf dat hij tijdens de 'racisme-uitzending' dan zei dat het een vergissing was dat ie aapje zei ipv pauw :roflol:
 
Wel enigszins laf dat hij tijdens de 'racisme-uitzending' dan zei dat het een vergissing was dat ie aapje zei ipv pauw :roflol:
Hoe vaak Genee hem niet heeft verbeterd om andere taalverhutselingelen. Was het ook in dit geval
 
Sindsdien hebben we een nieuw spreekwoord: "Nu komt Sylvana komt uit de mouw."
 
Mag een blanke hetero man, met een grote voorraad bruin zonder zon, wel nog belachelijk gemaakt worden? In dat geval:



 
  • Like
Waarderingen: hk95

Wat moet ik mij bij een ander format voorstellen?
 
Niets... Derksen is 71 jaar oud. Het imperium is geïmplodeerd.

 
Dagelijkse of wekelijks gesprekje op een radiozender zal ie wel gaan doen. Vast niet meer bij veronica.
 
Zou het werken met Hélène Hendriks als gespreksleidster? :thinking:

Ruud ter Weijden: ❌
Barbara Barend: ❌
 
Vond het toen wel leuk met Ruud en Camps er bij. Had ook een bepaalde reden dat Johan en Camps niet meer samen in 1 porgamma mochten. Iets contractueels of Sjon had er mee te maken. Weet niet meer. Zal vast wel op te zoeken zijn.
 
Misschien zou het terug meer over voetbal gaan? 🤷‍♂️ (i.e. geen "Politiek Inside" blokken)
 
Het is altijd al een mix van 90% voetbal en 10% actueel (moet de bal wel rollen) maar iedereen kijkt geloof ik meer voor die 10%
Wat zou het toch mooi zijn als die Genee zijn eigen glazen heeft ingegooid, is wel een beetje heel erg in zichzelf gaan geloven.
 
Wat zou het toch mooi zijn als die Genee zijn eigen glazen heeft ingegooid
Dat is toch eigenlijk al zo? Al z'n andere TV programma's, op Tour du Jour na, zijn ook nooit wat geworden.

1595339207420.png
 
Bedoel dus als hij er definitief uit ligt. Zie ze straks zo maar weer samen aan tafel zitten.
 
Back
Naar boven