XXL Nutrition

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Weet je nog die cl combo van me? Met 5 euro dik 2 ruggen :roflol: die voelde echt goed
 
Denk dat je tijdens het EK wel goed op Oranje kan verdienen ze worden te hoog ingeschat.
 
Denk dat je beter op Georgie in kan zetten of die andere voetbaldwerg. Limieten zullen sky high zijn dus kunnen lekker goals maken zodat hun mafia vriendjes kunnen cashen bij de asians
 

Jammer geen Geer tijdens Corona denk ik.
 
Vind ik wel leuk dat Ton Boot komt vrijdag.

Mocht altijd graag zn stukjes lezen in de krant
 
Geer bij VI is een wat andere dan bij Gordon. Dat vind ik weer een minder duo.
 






 
Je weet zelf ook wel dat ik ordinaire grappen leuk vindt. Kijk maar wat ik er op dit board wel eens uitgooi. Maar ze moeten niet gaan doordraven.
 
Bas laat teveel doorgaan? Gisteren toevallig Brazilië-Nederland '74 bekeken. Zulk voetbal moeten ze weer invoeren. Echt mannenvoetbal. Door het zelfreinigend vermogen van dat soort spel krijgen we geen neymarretjes meer.
 
Je weet zelf ook wel dat ik ordinaire grappen leuk vindt. Kijk maar wat ik er op dit board wel eens uitgooi. Maar ze moeten niet gaan doordraven.

Ja ,2 mensen kunnen exact dezelfde grap vertellen en dan is het bij 1 totaal niet grappig. Heb dat met Kraay ,vd Meijde en dat soort types.

Nederland heeft naast prachtig voetbal ook een van de meest erge schoppartijen tijdens het WK laten zien. Portugal 2006, Duitsland 1990 en af en toe een karatetrap in de finale. Ook in '98 wat smerige acties van Kluivert, Bergkamp (Joegoslavië) en de Schwalbe van vd Sar.
 
Das niet erg. Tegenstanders hoeven niet te denken dat we te lief zijn.
 
De reactie van Kluivert was wel enigszins begrijpelijk. (als Staelens hem daadwerkelijk "moordenaar" en "verkrachter" noemde)
 
Zidane was destijds wel heel makkelijk uit de tent te lokken. Even zeggen dat zijn zus een hoer is en ze spelen met 10 man. :D
Is schijnbaar een van de ergste beledigingen, zou er mijn schouders voor ophalen.
 
Zidane was maar een vreemde snuiter op dat vlak. Raul pakte nooit een rode kaart. Wat zeg je me daarvan?
 
Back
Naar boven