AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic


Ook compleet onnodig dit. Frankrijk stond 2-0 voor op dat moment.
 
Laatst bewerkt:
50 plussers zijn commercieel niet interessant, Johan


waarom niet ,ze hebben toch vaak al hun schaapjes op het droge ,huis is bijna afbetaald,die dure kutkinderen zijn
het huis al uitgegooid en met hun loon zitten ze op hun top
 
Trouwens in '98 had ik hekel aan m kon m toen nog niet zo goed. Waren toen echt juggernauts daar in hun thuisland.
 
Die hadden toen echt stroef de finale gehaald. Italië faalt eigenlijk ook wel vaak op strafschoppen.
 
Weet t ook niet meer hoe hun het deden toen NL uitgeschakeld werd vond ik t allemaal prima. Weet nog wel tijdens de troostfinale helemaal naar de tering. Nooit zo erg meegemaakt.
 
waarom niet ,ze hebben toch vaak al hun schaapjes op het droge ,huis is bijna afbetaald,die dure kutkinderen zijn
het huis al uitgegooid en met hun loon zitten ze op hun top
18 tot 40 ofzo is doelgroep waar ze het op tv op richten qua commercie. Senioren zitten vooral met hun krent opeen grote zak geld. Doelgroep die het meest uitgeven zijn jonge dinky's (double income no kids)
 
Weet t ook niet meer hoe hun het deden toen NL uitgeschakeld werd vond ik t allemaal prima. Weet nog wel tijdens de troostfinale helemaal naar de tering. Nooit zo erg meegemaakt.

Ja dat was echt een thriller dat WK. Daarom Nederland - Brazil '98 toch mijn meest indrukwekkende pot. Wat een kansen over en weer, topniveau. Net een tikkeltje meer spanning dan NED - SPA gekgenoeg.
Stond echt te trillen toen.
 
Ja dat was echt een thriller dat WK. Daarom Nederland - Brazil '98 toch mijn meest indrukwekkende pot. Wat een kansen over en weer, topniveau. Net een tikkeltje meer spanning dan NED - SPA gekgenoeg.
Stond echt te trillen toen.
Weet nog wel dat ik boos naar boven was gelopen toen van Basten de pingel miste tegen Denemarken. had toen echt geen hoge dunk van de Denen en dacht dat het een zekerheidje was de finale. 2000 was ook niet te filmen
 
Back
Naar boven