XXL Nutrition

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Drenthe is toch nooit echt rijk geweest?
 
Contract van vijf jaar bij Madrid + Rusland & Abu Dhabi

👌
 
Contract van vijf jaar bij Madrid + Rusland & Abu Dhabi

👌
Niet echt rijk dus, in het begin ontving die minder dan 2 miljoen bij RM. Begint pas bij 30 miljoen op de banken en een jaarlijks stabiel inkomen. Kunt echt niet uit je neus vreten met 10-15 miljoen op de bank voor je 30e. Al helemaal niet met sportauto's en leuke huizen. Never nooit niet. Gewoon de zoveelste domme neger met een kring van familie en andere aanhang.
 
Dat soort gasten hebben altijd wel hele volkstammen te onderhouden.
 
Toen hij in Madrid woonde had hij, inderdaad, z'n hele familie meegenomen.
 
Vergeet de 'entourage' niet.


Zijn tegenwoordig natuurlijk in geen velden of wegen meer te bekennen.:emo:
 
Om even een idee te geven, als je 40 bent en nooit meer iets wil doen (ervan uitgaande dat je 84 wordt) heb je al minstens 3 miljoen euro nodig. Dan heb je maandelijks 5k te besteden. Daar is ook AOW bij opgenomen vanaf je 68e. Niet echt rijk dus. Geen enorme huizen, ferrari's enzovoorts. Je praat echt makkelijk over een veelvoud als je niks meer wil hoeven doen en een flink uitgavenpatroon wil behouden. Ben je 30 en wil je 5k maandelijks te besteden hebben zit je al richting de 5 miljoen.
 
Zal toch nog wel wat in het CFK potje van m zitten?
Ook maar max 20 jaar lang. Als het alleen geldt tijdens voetballen in NL heeft die een paar jaar misschien max 5k per mnd erin gestopt.

De verplichte inleg wordt iedere maand ingehouden op het salaris van de speler. De hoogte van de inleg is afhankelijk van de hoogte van het salaris. Hoe meer men verdient, hoe meer men moet inleggen. Bij een maandelijks inkomen tussen € 2.167 en € 3.467 is de inleg 15%. Bij een maandelijks inkomen tussen € 3.467 en € 4.767 is de inleg 20%. Bij een inkomen van meer dan € 4.767 bedraagt de inleg 30%, met een maximum van € 5.525 per maand (2018).
Ah er is ook nog zoiets als een oudedagspensioen, gaat in vanaf AOW leeftijd.

Klinkt alsof je beter iemand kunt inhuren die verstand van zaken heeft en leren met geld omgaan. Dat is nog best een kunst als je als jong iemand ineens veel geld tot je beschikking hebt. Is een leerproces. Rijk worden én rijk blijven zijn verschillende spelletjes.

Daarom moet je eigenlijk ook pas dat soort dure uitgaven doen als je loaded bent. Als je het kunt wegspoelen in de plee en geen pijn lijdt.
 
Laatst bewerkt:
Woensdag, klassieker dag....




 
Niet echt rijk dus, in het begin ontving die minder dan 2 miljoen bij RM. Begint pas bij 30 miljoen op de banken en een jaarlijks stabiel inkomen. Kunt echt niet uit je neus vreten met 10-15 miljoen op de bank voor je 30e. Al helemaal niet met sportauto's en leuke huizen. Never nooit niet. Gewoon de zoveelste domme neger met een kring van familie en andere aanhang.

Met 12.5 miljoen kan je een droomhuis kopen van 2 miljoen en nog een leuk vakantiehuis van 500k in een Zuid Europees land.
Heb je nog 10 miljoen over voor de resterende 54 jaar, heb je 185k per jaar om van te leven. Nooit geen minuut meer te hoeven werken en er vanuit gaande dat je dus nooit meer een moer uitvoert en geen stuiver meer verdient.
Nou als je leven dan niet één grote vakantie is en je jezelf nog niet rijk kunt noemen dan weet ik het niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Met 12.5 miljoen kan je een droomhuis kopen van 2 miljoen en nog een leuk vakantiehuis van 500k in een Zuid Europees land.
Heb je nog 10 miljoen over voor de resterende 54 jaar, heb je 185k per jaar om van te leven. Nooit geen minuut meer te hoeven werken en er vanuit gaande dat je dus nooit meer een moer uitvoert en geen stuiver meer verdient.
Nou als je leven dan niet één grote vakantie is en je jezelf nog niet rijk kunt noemen dan weet ik het niet meer.
Je vergeet wel een aantal zaken. Ik noem maar iets als vermogensrendementsheffing, bij 7.5 miljoen zit je al aan ruim 360k belasting. Als je dan geen stuiver inkomen genereert eet je beetje bij beetje een stuk van je eigen vermogen op. Maar ik geef je gelijk wat betreft rijk zijn, rijk voelen is als je geen bank meer nodig hebt voor zakelijke en/of persoonlijke beslissingen in je leven.
 
Je vergeet wel een aantal zaken. Ik noem maar iets als vermogensrendementsheffing, bij 7.5 miljoen zit je al aan ruim 360k belasting jaarlijks. Als je dan geen stuiver inkomen genereert eet je beetje bij beetje een stuk van je eigen vermogen op.

Voetballers zijn ook gek als ze officieel in Nederland komen wonen na hun carrière.
 
Je vergeet wel een aantal zaken. Ik noem maar iets als vermogensrendementsheffing, bij 7.5 miljoen zit je al aan ruim 360k belasting. Als je dan geen stuiver inkomen genereert eet je beetje bij beetje een stuk van je eigen vermogen op. Maar ik geef je gelijk wat betreft rijk zijn, rijk voelen is als je geen bank meer nodig hebt voor zakelijke en/of persoonlijke beslissingen in je leven.

Ik ging er even vanuit dat je 12.5 miljoen hebt om van te leven.
Op Royston na zal iedereen met 12.5 miljoen op de bank wel een investering in een huis of belegging vinden die wat rendeert wat het geknabbel van de bankrekening ruimschoots compenseert.
 
Ik ging er even vanuit dat je 12.5 miljoen hebt om van te leven.
Op Royston na zal iedereen met 12.5 miljoen op de bank wel een investering in een huis of belegging vinden die wat rendeert wat het geknabbel van de bankrekening ruimschoots compenseert.
Zodra je gaat beleggen (met alle risico's die erbij horen) en of huizen gaat kopen hou je geen 12.5 meer over. Dan nog zaken als inflatie, je moet dan nog rendement ontwikkelen ook. Dat is niet meer niks doen. Goede mensen voor je laten werken is verstandig, goede mensen kosten ook geld. Voordeel is wel dat goede mensen geld opleveren. 4-6% zou te doen moeten zijn, daar gaat de belastingdienst ook van uit. Niet vanzelf.
 
Back
Naar boven