AndroidHealthClinic

Vandaag Inside

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet hoe het werkt in hatchbackland. Hoe mede hatchbackers naar elkaar kijken. Distantieer me daarvan. Ookal is dat vrij moeilijk want je ziet ze eigenlijk alleen maar. Valt echt op om een heerlijk sedannetje te zien rijden. Toevallig vanmiddag een nieuwe camry zien rijden was smikkelen geblazen

Zou jou kop weleens willen zien als je rijdt en opeens de Camry langs ziet rijden.

Excuse Me Reaction GIF by Mashable
 
Wat blijft er netto nog over van 1,2 miljoen euro in Nederland? 400.000 euro, lol? Vind dat niet zulke spannende bedragen eigenlijk.
 
Wat blijft er netto nog over van 1,2 miljoen euro in Nederland? 400.000 euro, lol? Vind dat niet zulke spannende bedragen eigenlijk.
Eerder 6ton. Zou er overigens vanuit gaan dat er allerlei constructies zijn opgetuigd, Wilfred verhuurt zichzelf waarschijnlijk aan een eigen bv/holding welke door Talpa wordt ingehuurd o.i.d. Dan blijft er meer over.

Los hiervan verdiende Genee in 2020 nog 7 ton voor VI. Stond in het boek VI Inside en heeft daar zelf ook nooit moeilijk over gedaan. Of die 1.2 klopt puur en en alleen voor VI vraag ik mij dan af.
 
Mij lijkt het trouwens zeer onverstandig om van VI een dagelijkse talkshow te maken. Wat mij betreft heeft het al veel van zijn charme verloren omdat het programma/format te veel is uitgemolken. Vroegah, 10-15 jaar geleden, was het echt leuk en zat ik heel de week te wachten tot het weer vrijdag of maandag was. Toen zijn ze die Oranjezomers gaan doen 2x per dag… ook nog even tussendoor de Tour de France en laatst de Olympische spelen :hahaha: wtf… wie verzint dat? Op een bepaald moment zijn de anekdotes op, beginnen die gasten te lullen over onderwerpen waar ze niks van weten en begin je je te ergeren aan ze. Ik snap dat tegenwoordig het gemiddelde tv publiek het IQ heeft van een rupsje, maar ik denk dat zelfs die mensen er snel genoeg van gaan krijgen als ze dit elke avond gaan doen voor heel het jaar en dan bloedt het eens zo geniale programma gewoon dood, net als elke dagelijkse talkshow. Dat zou erg triest zijn.
 
Wim Kieft is de enige die het begrijpt, dat je niet te veel op tv moet willen zijn… Respect voor hem ook, heb altijd het idee dat er een heel intelligent persoon achter de man Wim Kieft zit.
 
Mij lijkt het trouwens zeer onverstandig om van VI een dagelijkse talkshow te maken. Wat mij betreft heeft het al veel van zijn charme verloren omdat het programma/format te veel is uitgemolken. Vroegah, 10-15 jaar geleden, was het echt leuk en zat ik heel de week te wachten tot het weer vrijdag of maandag was. Toen zijn ze die Oranjezomers gaan doen 2x per dag… ook nog even tussendoor de Tour de France en laatst de Olympische spelen :hahaha: wtf… wie verzint dat? Op een bepaald moment zijn de anekdotes op, beginnen die gasten te lullen over onderwerpen waar ze niks van weten en begin je je te ergeren aan ze. Ik snap dat tegenwoordig het gemiddelde tv publiek het IQ heeft van een rupsje, maar ik denk dat zelfs die mensen er snel genoeg van gaan krijgen als ze dit elke avond gaan doen voor heel het jaar en dan bloedt het eens zo geniale programma gewoon dood, net als elke dagelijkse talkshow. Dat zou erg triest zijn.

Denk eigenlijk wel dat als VI een dagelijkse talkshow zou maken over actualiteit en echte gasten met verstand aan tafel weten te krijgen dat het wel wat kan worden.
Slechts één keer per week gaat niet lukken, je maakt een item over iets wat de dag ervoor is gebeurd, kan je niet een week later over gaan praten als alle andere media je al voor is geweest.
Elke dag één uur kort en krachtig zou prima zijn, doe je maandag en vrijdag daarna een half uur het voetbal erbij zoals nu.

Probleem is dat VI nooit de gasten die bij Op1 of Jinek komen aan tafel zou krijgen, of vroeger Barend en van Dorp. Het zou denk ik wel een succes kunnen worden, maar je moet dit natuurlijk niet met VI voetbal vergelijken van 15 jaar geleden toen alles nog leuk en vernieuwend was.
 
Back
Naar boven