MuscleMeat

verontschudiging

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik wil me toch maar ff verontschuldigen voor het sturen van de negatieve karma's naar enkelen op naam van Rob12345. Normaal zou ik zoiets niet doen. De reden is was dat hij me dus steeds beledigde, en ik heb het ook direct toegeven.
Ik wilde hem eens een koekje van eigen deeg geven :-). Zal niet meer gebeuren. Wat ik wel een beetje laf vind is dat karma berichten gebruikt worden om anoniem te beledigen.
een greep:

etterbak
homo
idioot
sukkel
en nog veel meer:p

Waarom doen jullie dat anoniem en zetten jullie er dan geen afzender bij? NIet dat het me echt stoort hoor, maar een beetje respect moet er zijn vind ik...
 
Waarom anoniem? Ik denk dat ze beter dat kunnen doen dan iemand anders de schuld geven :p

Jij hebt mij neg. karma met als afz. Rob12345 gegeven, maar ik vergeef het je :D Ik heb overigens jou nooit neg. karma gegeven, niemand eigenlijk... alleen positief karma geef ik weg.
 
Originally posted by CrocoDillon
Waarom anoniem? Ik denk dat ze beter dat kunnen doen dan iemand anders de schuld geven :p

en ik heb direct gezegd dat het van mij kwam trouwens (dezelfde dag nog geloof ik)
lol
 
Originally posted by Olimantado


en ik heb direct gezegd dat het van mij kwam trouwens (dezelfde dag nog geloof ik)
lol

ik heb zowel die neg. karma van "rob" als"homo" ontvangen
 
Originally posted by CrocoDillon


alleen positief karma geef ik weg.

het moet ook wel heel ver gaan wil ik negatieve karma uitdelen.
nou vooruit, bij deze dan!
 
Back
Naar boven