Fitness Seller

Veroorzaakt pinda's mijn probleem? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Beste bodybuilders,

Ik heb een week lang echt pijn geleden, voeding was ruk en ook slecht geslapen.

Ik was 2 dagen duizelig en misselijk, ik kon niet opstaan omdat ik dan bijna moest vallen, 2 dagen later ging het beter maar was alsnog een beetje misselijk, gisteren had ik 6 uurtjes buikpijn en ben naar ziekenhuis gegaan, ze hebben mn bloed gecontroleerd en zeiden dat er niks te vinden was.

Wat heb ik? Ik heb onlangs pinda's in mijn voedingsschema toegevoegd kan het daardoor komen?
 
Komen de volgende klachten je bekend voor?

De klachten kunnen o.a zijn; jeuk en zwelling van de lippen, mond en keel, rode, jeukende uitslag op een bepaalde plek op het lichaam, misselijkheid, overgeven en diarree.
Bij heftige situaties kan er een niet jeukende zwelling op een bepaalde plek (vooral het gezicht, de hals en de mond) op het lichaam optreden en benauwdheid met een piepende ademhaling.

Zo ja, dan is er maar 1 manier om er achter te komen en dat kunnen wij niet doen.
 
wel misselijk en overgeven
 
Als je er niet zeker van bent zou ik gewoon langs de huisarts gaan en het laten controleren. In het ziekenhuis zochten ze er waarschijnlijk niet naar dus hebben ze er ook niet op getest in je bloed.

Tenzij je al je hele leven pinda's heb gegeten zonder problemen dan zou ik toch een andere oorzaak gaan bedenken. Misschien was je wel 'gewoon' ziek.
 
meer mensen toch allergie voor pindas enzz
 
Het zou kunnen. Als ik jou was zou ik nu een tijdje stoppen. Als de klachten aanhouden, dan ligt het niet aan de pinda. Mocht je geen klachten meer hebben, dan zou ik gewoon nog 1 keer de proef op de som nemen en pinda's eten. Als er dan weer klachten zijn, zou ik het gewoon uit je schema halen. Er zijn wel andere alternatieven die ook werken: anders noten, olijfolie, sesampasta (bestaat ook), kipfilet, visolie capsules enz. Ik kan zelf ook niet tegen pinda's, maar wel tegen andere noten. Ik krijg vaak last van mijn maag en darmen. Maar test het uit zou ik zeggen. Is miss wel even vervelende, maar dan weet je het voor eens en voor altijd.
 
Laten testen op allergieen kan geen kwaad

(Eff weekje rust houden met hgh kan ook)
 
Moest gelijk aan peanuthead denken.:roflol:

Gwn ff langs je huisarts gaan en een allergietest doen, dan weet je het zeker.
 
Back
Naar boven