XXL Nutrition

Verpercentage

Bezoekers in dit topic

Kqenn

Novice
Lid geworden
11 sep 2020
Berichten
12
Waardering
9
Lengte
1m93
Massa
100kg
Vetpercentage
16%
Hallo wat denken jullie dat mijn vetpercentage hier is? Wil namelijk volgende maand gaan cutten. heb zelf ook echt geen idee, de een zegt 13 de andere test 15 de andere 10? Ik weet het niet ik laat het aan jullie over als jullie dat goed vinden natuurlijk.
deze fotos zijn allemaal flexed eerste 2 fotos goeie lighting 3de slecht
 

Bijlagen

  • Screenshot_2020-12-25-09-18-47-337_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2020-12-25-09-18-47-337_com.miui.gallery.jpg
    57,9 KB · Weergaven: 221
  • Screenshot_2020-12-25-09-19-11-644_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_2020-12-25-09-19-11-644_com.miui.gallery.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 224
  • IMG_20201225_092650.jpg
    IMG_20201225_092650.jpg
    41,3 KB · Weergaven: 214
Laatst bewerkt:
Met alle respect, maar wat voor resultaat verwacht je als je gaat cutten?
Uiteindelijk moet je iets doen waar je jezelf goed bij voelt, maar ik vind je nu al vrij magertjes ogen. In ieder geval is je vetpercentage laag.
Als je gaat cutten wordt je een Ethiopiër..
 
ik ben 16 jaar 193 87kg trouwens en ben niet ecjt mager ik kan nog wel wat fotos toevoegen zo aan de topic
 
ik ben 16 jaar 193 87kg trouwens en ben niet ecjt mager ik kan nog wel wat fotos toevoegen zo aan de topic
Je vraagt om advies en spreekt dat meteen tegen. Lekker bezig baas. :thumbup:
 
sorry was niet zo mijn bedoeling om je tegen te spreken. mijn doel is gwn 9% ong worden in de zomer. Nogmaals sorry als je je tegengesproken voelde was niet mn bedoeling
 
mijn doel is gwn 9% ong worden in de zomer


ga eerst een beetje meer bulken ,1.93 en 87 kg is gewoon mager en wat denk je wat je over houd als je naar de 9% gaat ? beter 1.93 en 100kg en dan een iets hoger vet%
 
sorry was niet zo mijn bedoeling om je tegen te spreken. mijn doel is gwn 9% ong worden in de zomer. Nogmaals sorry als je je tegengesproken voelde was niet mn bedoeling
No problemo.. :)

Maar als je nog niet zoveel spiermassa hebt, gaat het resultaat van 9% natuurlijk niet 'pleasing' ogen. Dan eindig je met weinig spier en weinig vet. Een beetje een marathonloper dus. Zeker nu je nog jong bent zou ik maximaal profiteren van het feit dat je nog relatief makkelijk en snel spiermassa kunt opbouwen. Maar zoals ik al zei, het belangrijkste is dat je jezelf goed voelt. Mocht je gaandeweg toch besluiten te gaan bulken kan dat natuurlijk gewoon.

Staar je vooral niet blind op een getal zoals een vetpercentage. Wat de spiegel jouw verteld is veel belangrijker.
 
Kunnen jullie mij dan een schatting geven hoeveel % ik ben en tot welk % ik door zou moeten bulken?
 
No problemo.. :)

Maar als je nog niet zoveel spiermassa hebt, gaat het resultaat van 9% natuurlijk niet 'pleasing' ogen. Dan eindig je met weinig spier en weinig vet. Een beetje een marathonloper dus. Zeker nu je nog jong bent zou ik maximaal profiteren van het feit dat je nog relatief makkelijk en snel spiermassa kunt opbouwen. Maar zoals ik al zei, het belangrijkste is dat je jezelf goed voelt. Mocht je gaandeweg toch besluiten te gaan bulken kan dat natuurlijk gewoon.

Staar je vooral niet blind op een getal zoals een vetpercentage. Wat de spiegel jouw vert

No problemo.. :)

Maar als je nog niet zoveel spiermassa hebt, gaat het resultaat van 9% natuurlijk niet 'pleasing' ogen. Dan eindig je met weinig spier en weinig vet. Een beetje een marathonloper dus. Zeker nu je nog jong bent zou ik maximaal profiteren van het feit dat je nog relatief makkelijk en snel spiermassa kunt opbouwen. Maar zoals ik al zei, het belangrijkste is dat je jezelf goed voelt. Mocht je gaandeweg toch besluiten te gaan bulken kan dat natuurlijk gewoon.

Staar je vooral niet blind op een getal zoals een vetpercentage. Wat de spiegel jouw verteld is veel belangrijker.
Bedankt voor het advies man wordt erg gewaardeerd.
 
Kunnen jullie mij dan een schatting geven hoeveel % ik ben en tot welk % ik door zou moeten bulken?
Dat is bijna niet te doen. Hetzelfde percentage ziet er bij iedereen heel verschillend uit. Genen spelen daarin een grote rol..

Zelfs metingen die in de medische wereld worden gebruikt kennen een forse foutmarge.

Ja we kunnen gaan schatten, maar een schatting kan er zo 5 tot 10% naast zitten. Hoeveel waarde heeft dat dan?
De belichting van je foto's, de posing, de hoek hebben allemaal effect op wat jouw vetpercentage lijkt..
 
Dat is bijna niet te doen. Hetzelfde percentage ziet er bij iedereen heel verschillend uit. Genen spelen daarin een grote rol..

Zelfs metingen die in de medische wereld worden gebruikt kennen een forse foutmarge.

Ja we kunnen gaan schatten, maar een schatting kan er zo 5 tot 10% naast zitten. Hoeveel waarde heeft dat dan?
De belichting van je foto's, de posing, de hoek hebben allemaal effect op wat jouw vetpercentage lijkt..
gwn lekkee een jaar doorbulkwn nog dan, of tot ik het echt niet mooi vind. kan ik maximaal gains maken, heb ik er daarna geen spijt van denk ik.
 
Maar als je dan toch een getal wil horen zal ik een dappere poging wagen.
Ik schat, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, dat je vetpercentage ergens tussen de 5 en 20% zit.
 
Back
Naar boven