-een dna van 80 is nu niet zo overweldigend.
-dat er lichaamsvocht is gevonden in de auto vind ik niet direct wonderbaarlijk bewijs
-dat het lijkje begraven zou zijn bij een kerk vind ik hoogst bizar. als je een lijk wilt dumpen doe je dat op een plaats waar je zo min mogelijk mensen verwacht dus zeker niet onder een stoep voor een kerk waar mensen nog bezig zijn met (graaf)werkzaamheden. -verder lijkt het me dat ze niet zo dom zijn in email dingen aan vrienden te vertellen.
maar goed het zou idd heel bizar zijn als ze het zo gedaan hebben. afwachten maar
Achter de kerk is er de zee dus het lijk van het kindje kan net zo goed de zee ingegooid zijn... verder is het bizar dat de familie ook de sleutels van de kerk hadden.. hoe komen ze eraan en waarom hebben ze die dan?
Hoe komt het dat een hoog opgeleide Engelse familie zo erg gelovig is? geloof er namelijk zelf niks van...
Mijn teorie is dat de ouders het kind niet hebben vermoord maar dat het kind wel is overleden, waarschijnlijk een ongeluk en de ouders het lijkje hebben weggemoffeld... dit denk ik al heel erg lang.. vertrouw die ouders voor geen meter namelijk...
Verder boeid het mij heel erg weinig deze zaak... hoop dat het maar heel snel van de buis, kranten etc..etc.. verdwijnd.. al geloof ik daar dan weer niet zo erg in.