Fitness Seller

"Verpletterend bewijs tegen de ouders van Maddie McCann"

Users who are viewing this thread

houston

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jun 2005
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll

Laatst bewerkt:

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
-een dna van 80 is nu niet zo overweldigend.
-dat er lichaamsvocht is gevonden in de auto vind ik niet direct wonderbaarlijk bewijs
-dat het lijkje begraven zou zijn bij een kerk vind ik hoogst bizar. als je een lijk wilt dumpen doe je dat op een plaats waar je zo min mogelijk mensen verwacht dus zeker niet onder een stoep voor een kerk waar mensen nog bezig zijn met (graaf)werkzaamheden.
-verder lijkt het me dat ze niet zo dom zijn in email dingen aan vrienden te vertellen.

maar goed het zou idd heel bizar zijn als ze het zo gedaan hebben. afwachten maar

Maiskorrel

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 apr 2007
Ik denk dat ze het gedaan heeft, ik heb het altijd al gedacht

Mighty

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
21 aug 2005
Lengte
1m95
Massa
99kg
Vetpercentage
10%

Kristoff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 apr 2006
Mrs McCann did it, in the bedroom, with the knife! :eek!:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bear

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2005

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2005
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
I couldn't care less.

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
het zal wel ....vind het het ergste voor dat meisje...

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
renaultmccann.jpg

Nuttin no go so

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 okt 2006
vorige maand zat ik in lagos-portugal, vlakbij dat praia da luz, was echt overal op t nieuws en in de kranten en op winkelruiten allemaal flyers van dat meisje.
echt vaag.
bizar verhaal waar maar geen eind aan lijkt te komen

psycho_b

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 aug 2004
Ik vind het een k*tstreek, helemaal voor iedereen die zich zo heeft ingezet om het meisje te vinden. Maar ik kan 'r verder niet echt druk om maken:o

CoD

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
Men denkt dat het een 'ongeluk' was, maar ze hebben het wel over slaappillen ? Als je kind per ongeluk een overdosis slaappillen zou hebben gehad, dan ga je het lichaam van je kind toch niet verbergen en net doen of je van niks weet.

Ik vind het allemaal maar vaag.

Socrates

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2004
-dat er lichaamsvocht is gevonden in de auto vind ik niet direct wonderbaarlijk bewijs
-dat het lijkje begraven zou zijn bij een kerk vind ik hoogst bizar. als je een lijk wilt dumpen doe je dat op een plaats waar je zo min mogelijk mensen verwacht dus zeker niet onder een stoep voor een kerk waar mensen nog bezig zijn met (graaf)werkzaamheden. -verder lijkt het me dat ze niet zo dom zijn in email dingen aan vrienden te vertellen.

maar goed het zou idd heel bizar zijn als ze het zo gedaan hebben. afwachten maar

Achter de kerk is er de zee dus het lijk van het kindje kan net zo goed de zee ingegooid zijn... verder is het bizar dat de familie ook de sleutels van de kerk hadden.. hoe komen ze eraan en waarom hebben ze die dan?

Hoe komt het dat een hoog opgeleide Engelse familie zo erg gelovig is? geloof er namelijk zelf niks van...

Mijn teorie is dat de ouders het kind niet hebben vermoord maar dat het kind wel is overleden, waarschijnlijk een ongeluk en de ouders het lijkje hebben weggemoffeld... dit denk ik al heel erg lang.. vertrouw die ouders voor geen meter namelijk...

Verder boeid het mij heel erg weinig deze zaak... hoop dat het maar heel snel van de buis, kranten etc..etc.. verdwijnd.. al geloof ik daar dan weer niet zo erg in.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
als het zo is, dikke schande dan!!!

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jul 2007
-dat het lijkje begraven zou zijn bij een kerk vind ik hoogst bizar. als je een lijk wilt dumpen doe je dat op een plaats waar je zo min mogelijk mensen verwacht dus zeker niet onder een stoep voor een kerk waar mensen nog bezig zijn met (graaf)werkzaamheden.
-verder lijkt het me dat ze niet zo dom zijn in email dingen aan vrienden te vertellen.

Wat met de lijkgeur in de kleren van de moeder en de vele vragen die ze niet wilde antwoorden?

Naar boven