MuscleMeat

Verplicht thuiszitten.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
31 mrt 2005
Berichten
784
Waardering
5
Klote... Ik heb nu voor 't eerst 'n blessure waardoor ik ongeveer een week niet kan trainen... Héél lichtjes wel natuurlijk om de doorbloeding in mn elleboogpees goed te houden zodat ie niet 'vast' gaat zitten... Maar daarvoor hoef ik niet naar de sportschool...

Ikzelf kan er maar moeilijk tegen... Ik zie het toch als verloren tijd... Een week niet trainen = een week niet groeien goddamned... :(



Hoe gaan jullie hier mee om?! Zit je net als ik ook gefrustreerd thuis of bij vrienden of maak je je er niet zo druk om...
 
Een week niet trainen, is een week van groeien bedoel je, neem ik aan?
 
Ik maak er mijzelf niet druk om. Tis ook weleens goed om te rusten.

Je bent geblesseerd en moet rusten...tja wat moet je dan anders doen. Trainen mag niet...dus rusten :P
 
Idd, een weekje rust is geen ramp
 
In tegendeel je hebt die rust echt nodig af en toe, eens in de 12 weken een week rust is eigenlijk wel een must.
 
Ik wordt al gek als ik een dag niet train :D Maar aangezien je een blessure hebt is het idd wel beter om te rusten. Misschien hebje nu tijd over voor dingen waar je normaal nooit tijd voor had ofzo?
 
Metal_Wolf zei:
Misschien hebje nu tijd over voor dingen waar je normaal nooit tijd voor had ofzo?

Ja, dat dan weer wel... Me bende thuis 'n beetje opruimen bijvoorbeeld... :cool:
 
Train nu ook een week niet aangezien ik ziek ben. Nu weer ff herstellen om donderdag weer te beginnen maar het is niet anders. Een week is niet zo bijzonder hoor en ook niet zo erg, heb toen ik me schouder had verdoet week of 5 niet normaal kunnen trainen (borst) en das al een stuk meer verdoet.
 
schema's maken, rusten, enz.......;)
 
Een weekje rust voor de storm he :) Doet trouwens veel deugd aan je lichaam.
 
Zie het als een weekje gedwongen rust. Ik kan mezelf er maar moeilijk toe zetten om eens in de zoveel tijd een week rust te houden maar het is wel erg goed voor je lichaam. Zie het als opladen voor een nieuwe periode waarin je weer flink mag buffelen ;) En nu heb je tijd om research te doen naar voeding en eventueel een ander trainingsschema...
 
Kan me echt niet voorstellen dat een pietluttig weekje blessurerust zo erg zou zijn. Ik heb weken dat ik gewoon door drukte nog niet kan trainen, over m'n blessures zwijg ik dan nog. Je moet niet van alles een drama maken :).
 
IK raak altijd geirriteerd als ik niet kan trainen.
 
Dippie neem een chippie
 
Vond het zelf ook behoorlijk gaar. Kon niet trainen door een aanrijding.
maar gaat weer goed, dus haal de schade makkelijk weer in :)
 
Een week niet trainen en je wereld stort in... Get a life.
 
Mja een week is inderdaad niets. Sommigen onder ons hebben wel meer als een jaar moeten stoppen wegens een blessure, waaronder ik. Dus medelijden kan ik niet met je hebben.
 
Back
Naar boven