Fitness Seller

verrot bankdrukken

Bezoekers in dit topic

Ik adviseer om 2 keer per week de borst te doen.

1e keer volledig, dus een oefening of 3 a 4
En de 2e keer alleen plat bankdrukken, 1 of 2 setjes. Gewoon effe nadat je klaar bent met de andere spiergroepen 65 kg ,2 setjes doen.

Mijn borst was ook zwakker dan de rest van mijn spiergroepen, ik
ging mijn borst toen ook 2 keer per week trainen en ging met stappen vooruit.

Met 2 keer trainen bedoel ik dus niet 2 keer per week 3 oefeningen maar 1 keer volledig (lage reps)en de 2e keer alleen bankdrukken en dan een setje of 2 (laag gewicht met veel reps)

succes

Originally posted by Big Byron
Klopt niet echt hoor espi - niet iedereen is fietsfreak (daar krijg je soieso sterke benen van).... bovendien ben je een vrouwtje.
Bovendien heb je last van je schouder en tenzij je echt heel netjes je borst weet te isoleren, gebruik je die ook bij het benchpressen. Dumbbell presses zijn sowieso niet vergelijkbaar met gewoon bp-en, want evenwicht is moeilijker te houden. Ik doe nu 8 à 10x met 14kg d.b's, heb nog niet uitgeprobeerd wat ik met b.b. echt kan (nog maar 1x gedaan en er was niemand in de buurt), maar kon flierefluitend 5x 30 kg en voelde veel makkelijker aan dan dit ooit met 15kg d.b.'s had gedaan.

Originally posted by Bram
Ik adviseer om 2 keer per week de borst te doen.

1e keer volledig, dus een oefening of 3 a 4
En de 2e keer alleen plat bankdrukken, 1 of 2 setjes. Gewoon effe nadat je klaar bent met de andere spiergroepen 65 kg ,2 setjes doen.

Mijn borst was ook zwakker dan de rest van mijn spiergroepen, ik
ging mijn borst toen ook 2 keer per week trainen en ging met stappen vooruit.

Met 2 keer trainen bedoel ik dus niet 2 keer per week 3 oefeningen maar 1 keer volledig (lage reps)en de 2e keer alleen bankdrukken en dan een setje of 2 (laag gewicht met veel reps)

succes
Lijkt me een goede tip. Ik doe nu hetzelfde voor mijn rug, omdat ik me sinds net voor kerst eindelijk kan optrekken en nu mijn reps omhoog wil krijgen. Daarom dus 1x per week echte rugtraining en ong. 2x per week optrekken met een langzame negatieve rep. Merk dat ik sneller sterker word in mijn rug en ook nog eens in mijn biceps :) Alleen niet te zwaar gaan met die extra oefening als je nog spierpijn hebt!

Originally posted by 3XL

Hbale qeost X +> y*2 maar ik vind dat dq Vq van de ippaliopiodum naar onder in de transunlatreledumpitofzo een betere benadering geeft vanweg het transparantondoorzichtig efect van de Vq aan R=>
Hee, zo praatten wij op de universiteit ook altijd! :D

Het kan natuurlijk ook zijn dat je te veel naar de politieke debatten hebt gekeken de laatste tijd ;)

Back
Naar boven