AndroidHealthClinic

vers van de pers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ilya

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
1.284
Waardering
29
Nee, niet voor de contest. Ik jureer, dus doe helaas niet mee :D

Hardere en droger dan vorig jaar. Nog lang niet tevreden. Gelukkig is mijn bovenborst vooruit gegaan maar nog altijd is de borst mijn zwakste punt.
Niet alle poses zijn even goed gelukt, maar who cares. Alleen had de lens wel ff mogen schoonmaken :D

voila:

http://www.pbase.com/ilyabb/inbox
 
Laatst bewerkt:
fotos doen het niet !

rob
 
gezeik.

moet ze ff aanpassen.

komt in orde en anders de pbase map maar.
 
Hotlinken van p base gaat niet...



Maar ziet er goed uit Ilya!
 
Netjes Ilya:thumb:
Mooie side biceps pose, grote armen.
Wat zijn je stats nu?
 
Laatst bewerkt:
ja zoiets wist ik idd al van vorig jaar. Nou ja dan moet iedereen het maar doen met de link naar de inbox
 
Of effe de foto's op de server knallen ;)

Ziet er goed uit bro !!! :thumb:

Keep up the good work.

Groet Smalluser :thumb:
 
Ziet er goed uit :thumbs:
 
Ziet er goed uit
 
Jij bent toch wel naturel dan ?
 
ik heb idd nog niet gespoten.
Dat wil echter niet zeggen dat ik het nooit doe.
Met name verscheidene mods (ik noem geen namen) weten mij altijd te overtuigen om het nog eens een tijd niet te spuiten.

Er zijn ook genoeg risico's maarja.........als ik sommige fysiek hier zie. Het is in de aard van de mens om (indien je dat nastreeft) dat ook zo snel mogelijk te bereiken. Wellicht in 2004 (ik zou het altijd doen dat ik nog genoeg tijd heb om even door te trainen na een kuur voordat je begint met cutten. Meteen cutten na een kuur waar je goed van gegroeid bent, daar geloof ik niet in).

Ofwel februari, maart......dat zijn kritieke maanden :D.

Alhoewel ik ook eens met iemand sprak die zei:

Je geeft alles. Je leeft altijd gezond, belast je lichaam zo weinig mogelijk behalve tijdens training. Niet drinken, niet roken. Alles opgeven voor 1 doel. Misschien moet je zoiets dan maar zien als een gift aan jezelf. Waar anderen iedere dag zichzelf volspuiten en volgooien. een pakje wegroken in een half uurtje, daar zijn wij altijd gezond................op dat ene punt na.

1 ding houdt me tegen. Waar je eigenlijk alles zo'n beetje kunt verhelpen, cq het slechts een tijdelijk bij-effect is.
Acne, leverbescherming, gyno kun je tegengaan, depressie daar kom je ook wel overheen...........maar haaruitval.

When it's gone, it's gone.

Verder is het ook belangrijk om het zo lang en vaak mogelijk zonder te proberen, omdat je dan een betere ondergrond hebt. Alhoewel ik wel geloof dat ik een goede ondergrond heb, aangezien velen al zijn begonnen met een stuk mindere fysiek dan die van mij.

Maar goed dat is vast iets waar velen mee spelen. Ik heb groot respect voor iedereen die naturel is. Ik voel echter niet minder respect voor degenen die dat met roids hebben bereikt. Ik zie het niet als cheaten.

dillema's, maar back to the pics.

My chest suxx. Ik ga het nu aanpakken met EDT, daarna German High volume, en misschien nog HST. Damn.........misschien directe injecties met test :D
 
Ziet er netjes uit, wat is je vet % ?


gr rob
 
Oke dan,
ga zo door

jo
 
Looking good zeg !
Ga zo door !
 
Netjes Bro, ziet er goed uit en mooie abs.

ga zo door
 
Netjes. Vind wel dat je frontlatspread pose een beetje rommelig overkomt:D

Vooral een goede rug+benen btw
 
Ziet er goed uit man :thumb:

Oh ja, ik heb dezelfde onderbroek :D
 
goeie benen en armen lijkt me op het eerste zicht!
idd nog werk aan schouders en borst. rug ziet er ook ok uit! netjes man.

Luca
 
Nice bro, en ja die tas op de derde foto, damesslipje komt er vlg.mij uit.
Keep on growing.
 
Back
Naar boven