AndroidHealthClinic

Versatel...

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
Waardering
30
Nou eergister zijn ze bij mij thuis Versatel aan komen sluiten... alles heeft de hele avond gewerkt maar gister begon de ellende.. Decoder doet het niet meer waardoor we nu geen eredivisie kunnen zien, internet verbinding valt steeds weg (draadloos).

Kijk ik op het forum heeft iedereen problemen met Versatel.. Helpdesk is even slecht als UPC of zelfs nog slechter..

Ik hoop dat internet het blijft doen nu ik dit typ..

Iemand hier ook Versatel en problemen ermee?

Versatel, dat dat fout gaat had ik je kunnen voorspellen!

Lol, versatel is echt zo'n wormvormig aanhangsel van alle providers :D Restellijk overschot. Gewoon cancelen als je try&buy garantie oid hebt.

Waarom doe je dan ook pas research nadat je al een abo hebt genomen? :scratch:

• Topic Starter Topic Starter
Centaur zei:
Waarom doe je dan ook pas research nadat je al een abo hebt genomen? :scratch:
Tjah.. Me ouders zagen de reclame op tv.. 39,95 per maand telefonie, internet en televisie incl live eredivisie.. Na het zien van de reclame belde me pa de volgende dag Versatel op enz enz.. Ik heb er geen zeg over gehad.

Maargoed.. :cry:

Versatel werkt prima hier. Internet altijd online en snel, decoder werkt prima en voetbal doet het gewoon. Enig minpuntje was dat de omschakelijk van de telefoon enkele dagen duurde ipv enkele minuten, maar dat werkt nu ook gewoon goed.

De ellende begint pas als iets niet werkt; de helpdesk schijnt niet altijd bereikbaar te zijn of ze lossen de problemen niet snel genoeg op, dat zeiden ze tenminste in een uitzending bij Kassa.

• Topic Starter Topic Starter
Gister avond downloade ik met 1400 kb/s dus ging het wel redelijk goed maar soms.. #@*#@ :mad:

Terug
Naar boven