Fitness Seller

Verschil aantal mg test dat je binnenkrijgt per ester

Bezoekers in dit topic

job1234

Novice
Lid geworden
23 mrt 2022
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Beste

Ik heb een vraag over het aantal mg test dat je binnenkrijgt per ester

Test e is een langere ester dan test p.
In 100mg is een groter deel dus geen testosteron
Test p heeft dus misschien 80mg test in 100mg
Test e heeft dus misschien 70mg test in 100mg

En heeft de halveringstijd nog invloed op de totale hoeveelheid in je bloed?

vb:
500mg test e levert 350mg test op gespreid over 10 dagen, daarna de helft de komende 10 dagen

500mg test p levert 450mg test op gespreid over 3 dagen , daarna de helft de komende 3 dagen.

Heeft er iemand meer informatie voor mij ?
 
vergeet niet het verlies wat in je spuit en naald achterblijft :)
Als ik labtests bekijk, zit er vaak ~240mg E in 1ML en Prop 98-102mg/ml
 
In een insulinespuitje met 29 of 31G naald blijft nagenoeg niks achter.
Klopt, maar er zijn ook andere spuiten en naalden in gebruik.
23-25g met 3-1ml spuit is vaak gebruikt.
 
Brr, 23G. Moet er niet aan denken.
Ik doe TRT en laat mijn vriendin het injecteren. Was een keer vergeten mijn 18G naar 24G te wisselen. Ik had geluk dat mijn vriendin oplettend was en het niet gewoon in mijn bil drukte. :roflol:
 
Ik doe TRT en laat mijn vriendin het injecteren. Was een keer vergeten mijn 18G naar 24G te wisselen. Ik had geluk dat mijn vriendin oplettend was en het niet gewoon in mijn bil drukte. :roflol:
Ampule animal :) In Thailand is alles wat kleiner. 23G 30/40mm wil ik ook niet in mijn bil hebben :roflol:
 
job1234 Of bedoel je pure test en de ester gescheiden
200mg/ml Cyp. 140mg test- 60mg cyp ester ?
 
Bullshark Ja. Ik denk dat we nu het zelfde bedoelen.
200mg test cyp is dus niet 200 mg test. Want de ester wordt meegerekend. Het zou best kunnen dat de ester dan 60mg is en je maar daadwerkelijk 140mg test hebt.
 
250 TestE,~ 180 mg testosteron.
Sust 250, ~ 176mg testosteron.
Nebido 250(undecanoate) ~158mg testosteron
edit:100mg Prop: 83.6mg = 209mg uit 250mg

denk dat Galen wel meer data heeft
 
Laatst bewerkt:
In een insulinespuitje met 29 of 31G naald blijft nagenoeg niks achter.
Dat is wat ik doe met ment 29g insuline btw die 31G is dat de zelfde naald waar het corona vaccine werd gezet?
 
Dat is wat ik doe met ment 29g insuline btw die 31G is dat de zelfde naald waar het corona vaccine werd gezet?
Griepvaccin zet men met 25G 16mm, zal voor corona niet verschillen ?
 
Ik weet niet waarvoor je het interessant vindt, maar je kunt op onderstaande website de moleculaire gewichten vinden van veel van de veresterde testosteronverbindingen:

enz.

Je kunt het dan uitrekenen. Bijvoorbeeld, het moleculaire gewicht van testosteronenanthaat is 400,6 g/mol en die van testosteron is 288,4 g/mol. Dus 72% van het gewicht van een testosteronenanthaatmolecuul is testosteron.
 
oa voor TRT wel leuk, interessant. Dan komt ook meer de logica tevoorschijn als je 1ml deelt door 3. Meer dan 1ml/ 250mg per 3 weken is eigenlijk geen TRT.
zoals ik pas las 1ml per 2 weken Sust. is 88mg real test EW. wat erg hoge TRT is. replacement van je eigen test is ~45/50mg EW. (1ml cyp E3W. ~47mg EW.)
 
oa voor TRT wel leuk, interessant. Dan komt ook meer de logica tevoorschijn als je 1ml deelt door 3. Meer dan 1ml/ 250mg per 3 weken is eigenlijk geen TRT.
zoals ik pas las 1ml per 2 weken Sust. is 88mg real test EW. wat erg hoge TRT is. replacement van je eigen test is ~45/50mg EW. (1ml cyp E3W. ~47mg EW.)
Een dosering waarmee je start voor TRT baseer je op klinische studies, niet op estergewichten. In de praktijk kom je daarmee uit op 75-100 mg testosteronenanthaat/-cypionaat per week als dosering bij aanvang, zoals beschreven in de richtlijnen van de Endocrine Society. Vervolgens pas je de dosering aan op geleide van de bloedwaardes. Met 50 mg testosteronenanthaat wekelijks (al weet ik niet zeker of je dát nu bedoelde) kom je, bij jongvolwassenen, gemiddeld uit op nadirwaardes van zo'n 10 nmol/L (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/11701431/). Dat is wat aan de lage kant en een aanzienlijk deel van de mannen zal daar dus onder zitten gezien het het gemiddelde is.
 
Laatst bewerkt:
125mg sustanon per week is meer dan genoeg waarom ze in America 200 test e perweek voorschrijven met 20mg anavar perdag is wel erg bs dat is al lang geen trt meer
 
Galen Dat komt toch ~ overeen met wat ik zeg. ~84mg Sust EW.

zoals husky101 ook zegt is meer dan 125mg Sust/Test E-C geen TRT meer. Laat staat dosissen van 200MG of meer EW

edit: zoals dit onderzoek ook laat zien.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven