XXL Nutrition

Verschil Amerikaanse en Nederlandse juicers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lionel

High on Meth
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
3.211
Waardering
1
Waar ligt het verschil tussen de manier waarop er in de states en in Nederland/BE met AAS wordt omgegaan? Op amerikaanse boards heb ik het idee dat er heel 'gewoontjes' met gebruik van gear wordt omgegaan, terwijl men hier heel netjes wordt geadviseerd en er nogal voorzichtig mee wordt omgesprongen.

Ben benieuwd :)
 
Wat ik opmerk dat er daar een HEEL stuk meer homebrewers zijn want op de forums zijn er een speciale secties die erover gaan. :)
 
United States of America:

BIGGER & BETTER
 
geen verschil
 
Hier word je de grond ingeboord als je niet aan de ''eisen''' voldoet
Wel goed eigenlijk
 
Hier word je de grond ingeboord als je niet aan de ''eisen''' voldoet
Wel goed eigenlijk

precies vind ik ook heel goed in amerika heb je ook mensen die bijv heel jaar test zetten en dan 4 weken deca nemen en na die 4 weken bold heel jaar lang slaat nergens op of dat ze maar 15 nolvadex pillen hebben voor een zware kuur.
En idd veel mensen die het zelf maken ook omdat je daar finaplix cartridge's gewoon op internet bij een petshop kan kopen.
En vaak fake shit van mexico voor te duren prijzen.
 
precies vind ik ook heel goed in amerika heb je ook mensen die bijv heel jaar test zetten en dan 4 weken deca nemen en na die 4 weken bold heel jaar lang slaat nergens op of dat ze maar 15 nolvadex pillen hebben voor een zware kuur.
En idd veel mensen die het zelf maken ook omdat je daar finaplix cartridge's gewoon op internet bij een petshop kan kopen.
En vaak fake shit van mexico voor te duren prijzen.
mwa op een aantal boards word er wel gewoon met poeders gewerkt waar hele duidelijke info te vinden is hoe en wat... ze weten er wel wat ze doen;)

dan erbij op de fatsoenlijke forums net als Revieuw worden ook noobs weggevaagd als er geen stat's bij worden gepost of als er iets te merken is van, idiote kuren... wat jij hierboven aangeeft... beetje normaal persoon kan zoiets wel inzien als ie serieus met BB bezig is
 
wat mij vooral opvalt is dat de anavar daar ****ing goedkoper is :mad:

stuur mij een kilo'tje van dat poeder
 
Het valt mij op dat ze daar veel nonchalanter om gaan met AS. Als je een jaar getraind hebt en je vraagt naar info krijg je er gewoon 1 voorgeschreven, is hier wel anders:)
 
Het valt mij op dat ze daar veel nonchalanter om gaan met AS. Als je een jaar getraind hebt en je vraagt naar info krijg je er gewoon 1 voorgeschreven, is hier wel anders:)

das wel eerder dan een jaar hoor, volgens mij krijg je dr eentje bij je abbo voor een sportschool ;)
 
geen verschil


Geen verschil??

Kan me niet herinneren dat Edje v Amsterdam ooit iets gewonnen heeft internationaal gezien dus er lijkt me toch een overduidelijk verschil,bro!

Onze grootste bodybuilder is net zo groot als de gemiddelde Amerikaanse amateur en jij zegt ''geen verschil''?

Zou daar toch nog es over nadenken,gab.;)
 
wat mij vooral opvalt is dat de anavar daar ****ing goedkoper is :mad:

stuur mij een kilo'tje van dat poeder


zo moeilijk is het niet om aan wat poeder te komen, je moet gewoon goed zoeken ;) maar wil je wat Var poeder bestellen dan zul je toch wel een flink aantal euro's neer moeten tellen. je wilt niet weten wat var-poeder kost. en het gaat ook niet per gram helaas ;)

Ontopic:

verschil lijkt me vooral dat er sneller begonnen wordt met kuren en ook de hoeveelheden. Ook valt me op dat in de US meer met test. cyp. gewerkt wordt. en idd .. meer homebrewers. Die heb je in NL ook wel maar hier zijn die georganiseerd en noemen wij ze GS :D ;) (nou niet gaan flamen, heren ;))
 
In Amerika is alles groot. Er wonen 30 keer zoveel mensen als hier. Dus loigisch toch dat daar meer grote bbers zijn dan hier. En duitsland dan daar zitten toch ook beesten ???
 
In Amerika is alles groot. Er wonen 30 keer zoveel mensen als hier. Dus loigisch toch dat daar meer grote bodybuilders zijn dan hier. En duitsland dan daar zitten toch ook beesten ???

Yeah!! Duitsland Ruhls!!
 
Hahaha ik kan je geen karma meer geven bigmaus anders had je weer wat punten te pakken gehad bro !!:D
 
Ik denk ook dat er wel degelijk verschil zit in hoeveelheden, maar vooral de visie op anabolen/steroide is daar veel opener en normaler.
 
Geen verschil??

Kan me niet herinneren dat Edje v Amsterdam ooit iets gewonnen heeft internationaal gezien dus er lijkt me toch een overduidelijk verschil,bro!

Onze grootste bodybuilder is net zo groot als de gemiddelde Amerikaanse amateur en jij zegt ''geen verschil''?

Zou daar toch nog es over nadenken,gab.;)

De vraag was geloof ik meer gericht op gebruik in het algemeen en niet specifiek op wedstrijd bb-ers. Ed van Amsterdam zal ook wel niet van die lage doseringen nemen en aan het eind word je beperk door je genetica. BB is gewoon veel populairder in de VS en des te meer mensen aan BB doen des te groter de kans is dat de mensen die aanleg hebben voor het podium er ook mee in aanraking komen. Met voetbal ligt het andersom.... het % mannen dat in Nederland voetbalt is groter dan in de VS dus zullen er meer bekende Nederlandse voetballers komen en zijn dan percentueel gezien in de VS

4cc
 
Geen verschil??

Kan me niet herinneren dat Edje v Amsterdam ooit iets gewonnen heeft internationaal gezien dus er lijkt me toch een overduidelijk verschil,bro!

Onze grootste bodybuilder is net zo groot als de gemiddelde Amerikaanse amateur en jij zegt ''geen verschil''?

Zou daar toch nog es over nadenken,gab.;)

Yo bro,

Ed zijn wedstrijdprestaties daar hebben volgens mij weinig te maken met het verschil in het gebruik van AAS van de US tov NL..
Zoveel beter zien die jongens daar er niet uit..en in de US wonen 300 mio mensen en in NL, maar 16 mio...is dus puur statistiek..

4 CC zit momenteel in de USA sinds enige tijd dacht ik dus die kan het verschil wel een beetje merken met de gyms hier tov de US..

grten
 
Back
Naar boven