MuscleMeat

Verschil Amerikaanse en Nederlandse juicers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vergeet ook niet al de forum discussies met een korreltje zout te nemen.
Op de VS forums "loopt" een hele boel zeveraars rond.....iedereen kan door 350kg bankdrukken, 500kg squatten, heeft een vetpercentage van 7% en deed zijn eerste kuur met 1g test, 150mg winstrol en 16iu GH.
Op internet kan je vertellen wat je wil. Werkelijkheid is meestal heel wat anders.
 
in nederland wordt alles meer openlijk besproken. wat resulteerd in veel betere voorlichting. in amerika is dat schijnbaar een schande ofzo. er wordt ook veel minder over coïtus gesproken dan hier. maar kijk eens hoeveel verkrachtingen daar plaats vinden! dus ik denk dat veel as gebruikers daar in de problemen komen.
 
dat zal wel meevallen bro..iedereen heeft een computer en internet toegang tegenwoordig, waar ook ter wereld...dus informatie genoeg te vinden..
en vergeet niet AAS is daar heel strafbaar..als je hier wordt gepakt met 10 potjes thaibol..lees 10.000 tabs krijg je een waarschwuing en daar krijg je 10 jaar cel plus een boete van een paar ton dollar..dus mensen zijn wsl ook wat voorzichtiger om erover te praten met mensen..

hier in de sportschool heeft iedereen het over doping tijdens de training..kan me voorstellen dat je het daar tegen niemand verteld..

grten
 
Yo bro,

Zoveel beter zien die jongens daar er niet uit..en in de US wonen 300 mio mensen en in NL, maar 16 mio...is dus puur statistiek..



Ga hier es naar een wedstrijd of ga bijv in Duitsland eens naar een wedstrijd....daar lopen niet alleen meer grote gasten maar ook nog es gasten die echt 3 maatjes groter zijn dan wat ik hier op een wedstrijd tegenkom,gab.;)
 
Vergeet niet dat je daar sporten hebt als American Football waar AAS-gebruik vrij regulier is. Met een goede preparatie en wat aanleg kan je daar miljoenen verdienen. Dan zijn er genoeg die de gok willen wagen.
 
Ga hier es naar een wedstrijd of ga bijv in Duitsland eens naar een wedstrijd....daar lopen niet alleen meer grote gasten maar ook nog es gasten die echt 3 maatjes groter zijn dan wat ik hier op een wedstrijd tegenkom,gab.;)

Dus jij wilt zeggen dat die gasten meer gebruiken dan de nederlanders, of betere genen hebben?..harder/beter trainen?
Volgens mij ligt het aan de aantallen die sport beoefenen bro (door de grotere polulatie en grotere interesse in BB)

grten
 
Ik denk idd dat de populariteit en het aantal inwoners het verschil uitmaken.
Denk dat kwa genen wij zeker niet minder goed zullen zijn (NL en GER liggen immers naast elkaar en Engeland eigenlijk ook. Dus een heel eind dezelfde roots.
Begeleiding om de top te kunnen halen zal wat beter zijn. Plus ik denk dat je omdat je in andere landen wel de top kan halen, de sponsoring en dergelijke op een hoger peil liggen en mensen er dus sneller van rond kunnen komen.
 
verschil??

als ik de boards mag geloven..beginnen ze daar een stuk vroeger..(jonger)

gebruiken ze eerder middelen als IGF/HGH/slin dan dat wij dat doen.
kuren ze wat langer, 16 wkn ong.

verder is het vrijwel hetzelfde..
 
Plus ik denk dat je omdat je in andere landen wel de top kan halen, de sponsoring en dergelijke op een hoger peil liggen en mensen er dus sneller van rond kunnen komen.


En dus meer A.S kunnen betalen omdat ze gesponsord worden en dus geld voor andere dingen overhouden.;)

Als je hier in Nederland wat in de beveiliging werkt en een paar deurtjes hebt in het weekend kan je simpelweg geen vette kuren betalen.

Sommige BB-ers worden nl gesponsord met hun A.S maar moeten dus ook verkopen om zo hun shit te kunnen regelen en dan heb je in Amerika en Duitsland natuurlijk een veel grotere markt dan hier,wat resulteert in meer geld verdienen en dus meer a.s spuiten,lieverds.
 
Dus jij wilt zeggen dat die gasten meer gebruiken dan de nederlanders, of betere genen hebben?..harder/beter trainen?
Volgens mij ligt het aan de aantallen die sport beoefenen bro (door de grotere polulatie en grotere interesse in BB)

grten

Ik ben het zomaar een keer met je eens;)
 
En dus meer A.S kunnen betalen omdat ze gesponsord worden en dus geld voor andere dingen overhouden.;)

Als je hier in Nederland wat in de beveiliging werkt en een paar deurtjes hebt in het weekend kan je simpelweg geen vette kuren betalen.

Sommige BB-ers worden nl gesponsord met hun A.S maar moeten dus ook verkopen om zo hun shit te kunnen regelen en dan heb je in Amerika en Duitsland natuurlijk een veel grotere markt dan hier,wat resulteert in meer geld verdienen en dus meer a.s spuiten,lieverds.


Idd , probeer hier maar eens een sponsor te vinden. Veel kleiner landje , veel minder interrese. Ik weet nu al dat ik ontzettend veel respect heb voor de gene die (als nederlander) Pro word en in een plaatsje van de top 10 van de Mr.O beland.
 
Dus jij wilt zeggen dat die gasten meer gebruiken dan de nederlanders, of betere genen hebben?..harder/beter trainen?
Volgens mij ligt het aan de aantallen die sport beoefenen bro (door de grotere polulatie en grotere interesse in BB)

grten

lijkt wel logisch kerel, maar er is niet 1 nederlander die groot genoeg is om een naam te hebben in het buiten land.

waarom hebben we dat met een heleboel andere sporten dan wel?

volgens mij hebben we voor zo'n klein landje verdomd veel goede voetballers, schaatsers, zwemmers, darters, roeiers etc.
 
lijkt wel logisch kerel, maar er is niet 1 nederlander die groot genoeg is om een naam te hebben in het buiten land.

waarom hebben we dat met een heleboel andere sporten dan wel?

volgens mij hebben we voor zo'n klein landje verdomd veel goede voetballers, schaatsers, zwemmers, darters, roeiers etc.

doordat de sporten die jij noemt vrij populair zijn in Nederland ... Nederland heeft geen top sprinters, american football spelers of ijshockeyers. En misschien speelt de nuchtere Nederlandse mentaliteit ook een rol ... ik kan me eigenlijk zo 123 niet een showsport verzinnen waarin Nederlanders bij de wereld top horen op de dressuur na.

Maar iedereen gaat nu van de orgineel gestelde vraag af ....als het op kuren aankomt bij voornamelijk recreatieve gebruikers is er geen verschil ...

4cc
 
lijkt wel logisch kerel, maar er is niet 1 nederlander die groot genoeg is om een naam te hebben in het buiten land.

waarom hebben we dat met een heleboel andere sporten dan wel?

volgens mij hebben we voor zo'n klein landje verdomd veel goede voetballers, schaatsers, zwemmers, darters, roeiers etc.


En we hadden BERRY DE MEY

tering wat had die gozer een fysiek op de olympia,neerlands hoop toendertijd in bange dagen
 
lijkt wel logisch kerel, maar er is niet 1 nederlander die groot genoeg is om een naam te hebben in het buiten land.

waarom hebben we dat met een heleboel andere sporten dan wel?

volgens mij hebben we voor zo'n klein landje verdomd veel goede voetballers, schaatsers, zwemmers, darters, roeiers etc.

ik denk zelf omdat in de nederlandse cultuur BB-ing nog steeds als een macho-achtig iets wordt gezien. "PATSERTJUUHHH!!! loop us niet zo breed man" je kent het wel :rolleyes:

BB-ing is in Amerika al langer "geintegreerd" en wordt, naar het lijkt, ook meer beoefend en ook meer/eerder AS gebruikt.
 
Back
Naar boven