MuscleMeat

Verschil creatine

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Ik heb nu creatine van nutrition,wat mij opvalt is dat de beschreven dosering totaal anders is dan de creatine die ik van double you had.Bij nutrition word aangeraden om de eerste 10 dagen 25 gram te nemen en daarna voor het trainen elke dag 10 gram.Bij double you was dit ongeveer de helft.Komt dit nu door de verschil in de creatine of is dit een meningverschil van bijde firmas.
 
Originally posted by lorenzo
Ik heb nu creatine van nutrition,wat mij opvalt is dat de beschreven dosering totaal anders is dan de creatine die ik van double you had.Bij nutrition word aangeraden om de eerste 10 dagen 25 gram te nemen en daarna voor het trainen elke dag 10 gram.Bij double you was dit ongeveer de helft.Komt dit nu door de verschil in de creatine of is dit een meningverschil van bijde firmas.

ik denk meningsverschil..
 
Eerder verschil in advies...
Laadfase lijkt me zoiezo niet echt nodig. De dosis van creatine die voor jou het beste werkt vind je alleen door er wat mee te spelen...
 
25 gr. oplaadfase ??? jezus! heb je geen reet aan!
 
Laadfase werkt, maar is idd niet nodig. Het voordeel ervan is dat je binnen de week verzadigde creatine depots hebt. Het nadeel is dat je een groot deel uitplast, en dus letterlijk je geld de wc doorspoelt.
Nu, recentelijk onderzoek laat zien dat als je begint met laat zeggen, 10 g /dag voor 10 dagen en daarna verder onderhoud met 5-3 gram/dag dat deze verzadiging net zo goed word bereikt, met minder verloren geld.

Het is dus simpel gezegd kiezen tussen geduld hebben of geld wegsmijten....

ps: Ik zie daar trouwens een grote fout: hoge dosis creatine laad je niet voor 10 dagen maar voor 5. Het lijkt er dus op dat dit een grote geldklopperij is om meer product te verkopen op kortere termijn.
 
Back
Naar boven