Fitness Seller

Verschil in ontwikkeling links en rechts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ndc12

Cool Novice
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
153
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
80kg
Op welke manier kan ik het volgende het beste aanpakken volgens jullie?

De linkerkant van m'n buik/middel is minder ontwikkeld dan de rechterkant. Ik vermoed dat dit komt waarschijnlijk doordat ik jaren 'zwaar' werk heb gedaan en daarvoor vooral zware handelingen deed rechts naast mij.

Ik ken de benamingen (nog) niet zo goed maar volgens mij vooral de Obliques en de Serratus Anterior. (dankzij Google :p)

Hoe kan ik dit het beste trainen, met welke oefening en welke herhalingen zouden jullie aanbevelen?
 
Wat versta je onder zwaar werk met rechts :knipoog:

Neej dit maakt niets uit man. Als je door blijft trainen dan trekt het vanzelf langzaam maar zeker bij.

Heel veel mensen hebben dit.
 
Wat versta je onder zwaar werk met rechts :knipoog:

Neej dit maakt niets uit man. Als je door blijft trainen dan trekt het vanzelf langzaam maar zeker bij.

Heel veel mensen hebben dit.

Goed lezen :) Gewichten van circa 25/30 kg opbeuren tot circa 1 m hoogte. Niet echt arbo-technisch verantwoord maar je moet wat met je bijbaantje destijds.

Ik dacht dat ik misschien specifieke oefeningen kon doen voor een kant zodat het eerder gelijk komt.
Oke, ik hoop wel dat dit bij trekt want ik zie nu wel een verschil.
 
Ik hebt hetzelfde alleen dan met mijn rechter onderarm, die oogt wat groter dan mijn linker. Nee maar serieus voor me gevoel zie ik in de spiegel een verschil maar op fotos niet. Zelfde als ik het opmeet met een meetlint, alleen jammer genoeg kan je niet je linker en rechter buik opmeten:p
denk dat het wel bijtrekt hoor!
 
Heb het ook, en redelijk fel. Links is alles kleiner, (nog) minder definitie (voor zoover ik dat heb :o en heb er weinig gevoel in. Waarschijnlijk iets neurologisch.
3 jaar en 20kg verder is het erger dan ooit :rolleyes:
Heb de hoop dat dit ooit tegoei komt al opgegeven
 
Oke. Ik zat te denken dat het misschien ook kan zijn hoe 'vol' je buik/darmen zijn? Die bevinden zicht toch vooral rechts? Of juist links..!?
 
Back
Naar boven