AndroidHealthClinic

verschil roze zalm en rode zalm in blik?

Bezoekers in dit topic

firedsoul

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2004
Berichten
1.791
Waardering
16
Lengte
1m83
Wou net wat inkopen doen bij de AH. Blik roze zalm kost ongeveer iets in de euro en een blik rode zalm kost meteen 2 euro meer (iets in de 3 euro) Waarom dit prijs verschil ???
 
rode zalm? nog nooit van gehoord man
 
Zijn verschillende soortn;
Rode zalm
Roze zalm

De rode zalm heeft een stevige structuur en een volle smaak. Roze zalm smaakt zachter en is ook minder stevig. De kwaliteit van beide soorten is gelijk.
 
De rode zalm heeft een stevige structuur en een volle smaak. Roze zalm smaakt zachter en is ook minder stevig. De kwaliteit van beide soorten is gelijk.

Maw: ze zijn beide niet te vreten? :D
 
die roze zalm is homo
 
als je een lidl of coop, evt aldi weet ik niet zeker in je buurt hebt zou ik daar gaan kopen, ik betaal 69 cent voor een blikje zalm daar. (150 g)
Vind het trouwens erg goed te eten, alleen je huis ruikt naar een visafslacht.
 
duurdere vis en vlees is gewoon lekkerder. Denk maar aan een ossehaas, rosbief, varkenshaas, biefstuk, zalmbiefstuk, tonijnbiefstuk, zwaardvis.:meal: :meal:
 
die roze zalm is homo

:roflol:

Serieus, ik heb in mijn leven 2 keer roze zalm op, en twee moest ik uuuren later, midden in de nacht kotsen of mn leven er vanaf hing.

Zalm in blik --> niets aan de hand. Behalve dat het niet lekker is en ik dus wel iets anders eet.
 
Back
Naar boven