MuscleMeat

verschil tussen creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pat21

Lamme tak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
14.717
Waardering
425
Ik heb een vraagje. Ik zie namelijk veel verschillende creatine te koop. Is er nou een wezenlijk verschil of niet. Je hebt ze van verschillende merken en ik zag er ook een paar in de supplementenshop, maar heb geen idee wat nou het verschil is tussen allen. :nut: Of gaat het alleen om merk en verder doen ze allemaal hun werk?
 
Let erop of de afkomst Duits is. Creapure creatine is de zuiverste.

Let op de "korrelgroote" microfiltered lost beter op
 
Originally posted by 3XL
Let erop of de afkomst Duits is. Creapure creatine is de zuiverste.

Let op de "korrelgroote" microfiltered lost beter op

Kijk hier heb ik nou wat aan. Thanks 3xl!:thumbup:
 
Dat creapure heb ik zo mn twijfels over... Er zijn maar enkele merken die dat hebben, en ik weet van een van die merken dat de creatine niet zo denderend zou zijn....
 
Als het van de creapure fabriek is dan is de creatine goed. De merken die het voeren staan onder controle van creapure.

Wat andere merken er verders zelf mee doen ??.

Koop vetrouwde merken, en (ik weet dat het voor iemand op een beperkt budget moeilijk is) trap niet in zg "stuntaanbiedingen" van onbekende merken
 
En hoe zit het dan met creatine die uit America afkomstig is? Dit is dan een kwaliteit op zich. Is die in kwaliteit vergelijkbaar met Duitse creatine of Chinese?
 
Mm creatine uit Amerika ? Mischien bedoel je van een Amerikaans merk ? EAS bv is toch wel een van de betere merken. Al hebben sommige er hun twijfels bij omdat ze een rechtzaak tegen zich hebben lopen.
 
Zo wordt het niet bedoelt Johny. Het gaat hier in feite om de grondstoffen. En niet waar de fabrikant van het merk vandaan komt.

3, ik dacht tot dusver dat creapure een 'keurzegel' was, en geen aparte fabriek. Wil jij hiermee zeggen dat alle merken met creapure de creatine uit dezelfde fabriek halen!?
 
Originally posted by Johny
En hoe zit het dan met creatine die uit America afkomstig is? Dit is dan een kwaliteit op zich. Is die in kwaliteit vergelijkbaar met Duitse creatine of Chinese?
Er zijn 2 grote gekende kwaliteits labels, creapure, en die andere weet ik de naam niet maar die zit in Amerika...
Dus creatine uit Amerika hoeft niet metteen minderwaardig te zijn.
 
Originally posted by Robin
Zo wordt het niet bedoelt Johny. Het gaat hier in feite om de grondstoffen. En niet waar de fabrikant van het merk vandaan komt.

3, ik dacht tot dusver dat creapure een 'keurzegel' was, en geen aparte fabriek. Wil jij hiermee zeggen dat alle merken met creapure de creatine uit dezelfde fabriek halen!?
Volgens mij komt de creapure creatine van 'SKW' in Duitsland...
 
Weten jullie zo een paar merken (bekende) met een creapure logo? Ik heb er namelijk nog nooit een gezien.

Zelf heb ik nu de creatine van Labrada (en die is echt goedkoop; 20 euro voor 500 gram). Daar staat ook z'on certificaatje op van "wat ze zeggen wat er in zit, dat er dan ook echt inzit"

Heb er wel al goede verhalen over gehoord. Over 2 weken ga ik hem zelf testen.
 
Prolab zijn wat creatine betreft HET merk te zijn.....
 
O ja? Maar is dit een merkbaar verschil met bv creatine van een ander A-merk? Of is die van Prolab net iets zuiverder maar verder niet merkbaar bij gebruik?

tnx
 
Meestal is creatine wal van goede kwaliteit, ik bedoel het verschil zal nooit enorm zijn.
Het voordeel van sommige duurdere merken is dus het feit dat ze een fijnere korrel heben (micronized) waardoor de oplossing fijner word en opname vlotter.

Als je pech hebt kan je met een goedkoop merk natuurlijk chinese zooi hebben en die is wel duidelijk slechter van kwaliteit...
 
als iedereen ff zegt welke creatine hij zelf gebruikt...zou dat helpen?
 
Ik heb goedkope creatine gekocht. In de aanbieding. Er staat niet op waar het vandaan komt. Alleen distributie Den Bosch. Het heeft ook geen logo maar het heeft wel geholpen. Niet denderent maar ik merkte het wel.
 
Back
Naar boven