AndroidHealthClinic

Verschil tussen links en rechts?

Bezoekers in dit topic

Kastel

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
294
Waardering
26
Lengte
1m72
Massa
73kg
Hallo, ik merk een groot verschil tussen mijn linker bicep, tricep en trapezius zowel in massa als bij de oefeningen. Soms kan ik een dumbbell-oefening niet afmaken met mijn linker bicep of tricep terwijl ik met mijn rechter zonder probleem doorkan ??? . Hoe kan ik mijn lichaam volledig symmetrisch ontwikkelen?
 
Hmm ik begin last te krijgen van hetzelfde probleem. Als je maar niet gaat trainen met de ene kant een zwaarder gewicht dan de andere ;)

Ik denk het meest symmetrische resultaat blijft via een machine, maar ja , persoonlijk vind ik trainingen met gewichten altijd het fijnst (en leukst) dus kiezen ;)
 
Ik heb dat ook. Kan het kwaad als ik een setje meer doe voor m'n linkerarm?
 
CitizenDildo zei:
Hmm ik begin last te krijgen van hetzelfde probleem. Als je maar niet gaat trainen met de ene kant een zwaarder gewicht dan de andere ;)

Ik denk het meest symmetrische resultaat blijft via een machine, maar ja , persoonlijk vind ik trainingen met gewichten altijd het fijnst (en leukst) dus kiezen ;)
Ik denk nou net niet, eerder met dumbbells werken.
Trekt vanzelf wel weer recht.
 
Komt van dat geruk jongen,
advies, met je andere hand rukken de komende half jaar :D
 
Oefeningen altijd eerst met zwakste arm of been uitvoeren. De sterkere arm/been moet je gelijk (qua gewicht en reps) houden aan de zwakkere, dan trekt het vaak nagenoeg wel helemaal recht.
 
trekt vanzelf bij..
 
Back
Naar boven